Brousím si zuby na Calibru
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
- richiprofi
- Příspěvky: 760
- Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo, richi, 4x4 turbo by byla nádhera... sice to není na sprinty, protože kvůli turbu by se zvýšil koeficient, ale na normální ježdění to je bomba...
to Svobik: pohotovostní hmotnost je 1200 kg, což je o 200 kg více než Nexia - to zase není tak hrozný...
to Svobik: pohotovostní hmotnost je 1200 kg, což je o 200 kg více než Nexia - to zase není tak hrozný...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Kalibry jsou prej strašný sráče. A NAVÍC JE TO OPEL. TAKŽE WWW.ZREZNU.CZ
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Franto, nenadávej na Opely, vždyť máme taky de facto Opela... a navíc Opely jsou docela dobrý držáky!
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Je to subjektivní věc ten styling - nelíbí se mi jednak kvůli tomu, že nesedí jak u blatníku, tak zejména mezi maskou a kapotou. Nevyváženě působí nerovnoběžné hrany bočních otvorů a středového otvoru. Navíc ty hrany mezi středovým a bočními otvory na nic logicky nenavazují - třeba na prolisy kapoty, linii masky apod. Všechny 3 otvory mají příliš velké zahloubení a tak celek působí těžkopádněIvan píše:Ondro, Tobě se opravdu ten přední nárazník na té žluté Calibře nelíbí? Mně právě připadne hodně povedený! Věc názoru...
Ivane, krom šibovacích vaček je to prostě čtyřtaktní benzíňák. Ony se ty "podělanosti" budou opravovat úplně stejně a za podobné peníze jako u Calibry.Ivan píše:U té Hondy by byl průser, kdyby se s prominutím podělal ten Vtec motor, protože potom by to byly pálky za opravy, že by se to snad ani nevyplatilo opravovat...
Máme Civica'97 1.5VTEC. Už se i opravoval po bouračce a skutečně to nestálo hodně vzhledem k použití originálních dílů a práce Honda servisu. Btw v Ostravě má Honda servis hodinovku téměř stejnou jako Daewoo / Chevy servis.Andy píše:uz si mal japonca? A nedajboze sa ti neco pokazilo alebo rozbilo?
/jj aj na cestach a vrakoviskach je rovnako vela Integri a Calibri /
Nechápu poznámku o výskytu řečených aut na vrakovištích a silnicích. To jako doporučuješ takové auto, co jich jsou plné vrakáče a silnice? To chceš aby chudák Ivan brousil Š120?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Když už bych chtěl jít do staré vrany, tak si pořídím Subaru Impreza GT. A mám hotového závodníka s držák. I když taky bych se díval jak je to dodělané. Holt jsou to civilní verze rally speciálů, tak se s tím taky tak jezdilo.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
My sme mali nissan a aj mazdu a mozem ti povedat ze tie nove origo nahradne diely boli poriadne drahe....Ondras píše:Máme Civica'97 1.5VTEC. Už se i opravoval po bouračce a skutečně to nestálo hodně vzhledem k použití originálních dílů a práce Honda servisu. Btw v Ostravě má Honda servis hodinovku téměř stejnou jako Daewoo / Chevy servis.
Nechápu poznámku o výskytu řečených aut na vrakovištích a silnicích. To jako doporučuješ takové auto, co jich jsou plné vrakáče a silnice? To chceš aby chudák Ivan brousil Š120?
K vrakacu: Buchnes napriklad naraznik na afte. Skocis na vrakac a vyberes si za par korun este aj farbu. Lenze co s Integrou? Musis zhanat novy. Porovnaj si ceny a uvidis. A to nevravim len o naraznikoch, takto sa da zohnat kopa inych veci. A zvlast ked chce tunovat a nahodou sa mu neco nepodari . Takze neviem comu nechapes
Alebo ste vsetci tak bohaty ze vas taketo veci nezaujimaju?
ESPERO 1,5 DOHC16V, elektrony 6.5x15+BFGoodrich 195/50 R15, podvozok WEITEC+SACHS, vrtane kotuce QH, sportovy vyfuk, sportove pedale a cely interier ladeny do modro-ciernej, modre podsvietenie pristrojov, hudba SONY+SINUS LIVE...
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Já každopádně bohatý nejsem, o bohatství mám jiné představy, ale vím, že když už tuním, tak počítám s tím, že v tom utopím balík a odměnou mi bude maximálně tak potěšení a opovržení okolí , takže uvažovat tak, abych na tuningu ušetřil, tak to teda ne.Andy píše:...A zvlast ked chce tunovat a nahodou sa mu neco nepodari . Takze neviem comu nechapes
Alebo ste vsetci tak bohaty ze vas taketo veci nezaujimaju?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To asi jo,bude asi o trcho živjější než nexii,ale kámoš co jí má řiká že to je srašně těžký na ten výkon,že to moc nejede,ani hrabat se s ni moc nedá a má pomalej rozjezd...Já fakt nevim...Mě by se calibra taky líbila a je jedno že je to starej sráč...Z každýho auta se dá udělat pěkný auto...Ivan píše:Jo jo, richi, 4x4 turbo by byla nádhera... sice to není na sprinty, protože kvůli turbu by se zvýšil koeficient, ale na normální ježdění to je bomba...
to Svobik: pohotovostní hmotnost je 1200 kg, což je o 200 kg více než Nexia - to zase není tak hrozný...
Mě by se třeba líbilo tuto shiroco a taky je to starej pekáč
- richiprofi
- Příspěvky: 760
- Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Podla mojich informacii ESPERO je postavene na podvozku Opla Rekord tak si myslim ,že ma bližšie k nemu ako k Vektre.Andy píše:Kup kalibru. Ale najdi dobry kus!!! To auto sa vyrabalo dost davno ale designovo je stale cool
A inak o tych vrakoch by som pomlcal lebo nexia neni urcite technicky dalej nez Calibra. Sak si spomente kedy sa vyrabali Kadety Espero bolo zhodne priblizne s Vectrou, Vectra = Calibra. Takze asi tak. Mozte proti tomu protestovat, mozte nesuhlasit ale to je jedine co stym narobite
Takze moj nazor je ak najdes dobry kus ber Calibru, je to urcite o par tried lepsie nez nexia. A ano, ople nenisu zrovna najkvalitnejsie vozi, ale to plati o vacsine znaciek. Ak nechcete vrazat moc do afta, jazdite na filckach.
PS: Calibra bol vzdy aj moj sen