Brousím si zuby na Calibru
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Brousím si zuby na Calibru
Kolegové, kromě Hondy Integry mě neskutečně láká ještě Calibra. Co říkáte třeba na tuhle?
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Reklama
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jednoduše. Je to oplastovaná stará vrana. Vždyť to auto se vyrábělo kolem roku 1990. Nemluvě o tom, že kdo to auto měl, tak jej nijak nešetřil. Proč taky, takže kápnout na dobrý kus, je zhruba taková šance jako vyhrát jackpot sportky 2x po sobě.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, máš z části pravdu, ale na druhou stranu mám dojem, že Calibry se vyráběly až do roku 1997
A není tato pěkná?
A není tato pěkná?
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No pěkná je, ale měl bych strach u nás koupit jen tak jetou Calibru. Navíc, jak znám Opel, tak zvenku nic není vidět a zevnitř auto hnije jak sviňa. Prostě raději bych šel do té Hondy. Ale hezká je, dal si s tím práci.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
Starej vrak, to se neda dodat nic jinyho...
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Za Calibru dá člověk 150 tisíc, Integra stojí téměř dvojnásobek
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Kup kalibru. Ale najdi dobry kus!!! To auto sa vyrabalo dost davno ale designovo je stale cool
A inak o tych vrakoch by som pomlcal lebo nexia neni urcite technicky dalej nez Calibra. Sak si spomente kedy sa vyrabali Kadety Espero bolo zhodne priblizne s Vectrou, Vectra = Calibra. Takze asi tak. Mozte proti tomu protestovat, mozte nesuhlasit ale to je jedine co stym narobite
Takze moj nazor je ak najdes dobry kus ber Calibru, je to urcite o par tried lepsie nez nexia. A ano, ople nenisu zrovna najkvalitnejsie vozi, ale to plati o vacsine znaciek. Ak nechcete vrazat moc do afta, jazdite na filckach.
PS: Calibra bol vzdy aj moj sen
A inak o tych vrakoch by som pomlcal lebo nexia neni urcite technicky dalej nez Calibra. Sak si spomente kedy sa vyrabali Kadety Espero bolo zhodne priblizne s Vectrou, Vectra = Calibra. Takze asi tak. Mozte proti tomu protestovat, mozte nesuhlasit ale to je jedine co stym narobite
Takze moj nazor je ak najdes dobry kus ber Calibru, je to urcite o par tried lepsie nez nexia. A ano, ople nenisu zrovna najkvalitnejsie vozi, ale to plati o vacsine znaciek. Ak nechcete vrazat moc do afta, jazdite na filckach.
PS: Calibra bol vzdy aj moj sen
ESPERO 1,5 DOHC16V, elektrony 6.5x15+BFGoodrich 195/50 R15, podvozok WEITEC+SACHS, vrtane kotuce QH, sportovy vyfuk, sportove pedale a cely interier ladeny do modro-ciernej, modre podsvietenie pristrojov, hudba SONY+SINUS LIVE...
a co este nahradne diely To nebude dvojnasobok ale kludne aj stvornasobok Japonec ta zozere a bude steba bezdomovec s IntegrouIvan píše:Za Calibru dá člověk 150 tisíc, Integra stojí téměř dvojnásobek
PS: asi by si to chcel aj tunit tak mrkni na ceny "tuningu" hondy a opla...
ESPERO 1,5 DOHC16V, elektrony 6.5x15+BFGoodrich 195/50 R15, podvozok WEITEC+SACHS, vrtane kotuce QH, sportovy vyfuk, sportove pedale a cely interier ladeny do modro-ciernej, modre podsvietenie pristrojov, hudba SONY+SINUS LIVE...
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Mi Calibra příjde trošku těžkopádná. Tuta žlutá je z těch hezčích, ale stejně mě tam irituje pár věcí - podivný a absolutně nesedící př. nárazník, EVO výdechy na kapotě, ačkoli ty alespoň mohou být i fční. Zadní světla se povedly napasovat skvěle, i když ke žluťasovi, by se spíše hodily černé než chrom. Zato nárazník je otřes - nevím co lidi vede k tomu vyrábět takové padáky, co brání vzduchu opustit spodek auta.
Ceny ND Honda vs. Opel zde omílané jsou nesmysl. Honda prostě dražší není.
Ivane, Hondu...!
Ceny ND Honda vs. Opel zde omílané jsou nesmysl. Honda prostě dražší není.
Ivane, Hondu...!
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
uz si mal japonca? A nedajboze sa ti neco pokazilo alebo rozbilo?Ondras píše:Ceny ND Honda vs. Opel zde omílané jsou nesmysl. Honda prostě dražší není.
Ivane, Hondu...!
/jj aj na cestach a vrakoviskach je rovnako vela Integri a Calibri /
Ale ajtak je to len vec nazoru. Daj vedet Ivan ako si sa rozhodol
ESPERO 1,5 DOHC16V, elektrony 6.5x15+BFGoodrich 195/50 R15, podvozok WEITEC+SACHS, vrtane kotuce QH, sportovy vyfuk, sportove pedale a cely interier ladeny do modro-ciernej, modre podsvietenie pristrojov, hudba SONY+SINUS LIVE...
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ondro, Tobě se opravdu ten přední nárazník na té žluté Calibře nelíbí? Mně právě připadne hodně povedený! Věc názoru...
U té Hondy by byl průser, kdyby se s prominutím podělal ten Vtec motor, protože potom by to byly pálky za opravy, že by se to snad ani nevyplatilo opravovat...
Pokud se mi výhledově (nespěchám, auto mám) podařilo sehnat krásný kousek Calibry 4x4 2.0 16V turbo, 210 koní, vzal bych ji. Na Integru budu muset ještě šetřit
U té Hondy by byl průser, kdyby se s prominutím podělal ten Vtec motor, protože potom by to byly pálky za opravy, že by se to snad ani nevyplatilo opravovat...
Pokud se mi výhledově (nespěchám, auto mám) podařilo sehnat krásný kousek Calibry 4x4 2.0 16V turbo, 210 koní, vzal bych ji. Na Integru budu muset ještě šetřit
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Já bych šel do té Calibry, tak co jiného když mám taky Opela
Jinak ta fotka mi přijde jako vizual tuning, když si vemu jaké má Cali zadní světla, tak s tímhle by byla šílená práce.
Jinak auto je to krásný.
Čtyřkolku jsi mohl vidět v akci na jarním Opel - Daewoo srazu v Milovicích, a myslím, že ta byla vymazlená.
Když už jsme u srazu, už jste někdo domlouvali s Kadett. cz (opelastra.cz) jak to bude na jaře se srazem?
Roman
Kadett.cz
Jinak ta fotka mi přijde jako vizual tuning, když si vemu jaké má Cali zadní světla, tak s tímhle by byla šílená práce.
Jinak auto je to krásný.
Čtyřkolku jsi mohl vidět v akci na jarním Opel - Daewoo srazu v Milovicích, a myslím, že ta byla vymazlená.
Když už jsme u srazu, už jste někdo domlouvali s Kadett. cz (opelastra.cz) jak to bude na jaře se srazem?
Roman
Kadett.cz
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Romane, nabádáš mě ke koupi, abys přišel na sprintech o rovnocenného soupeře, co?
Calibru jsem v Milovicích viděl, moc krásná.
Ještě jsme to nedomlouvali, ale vše se rýsuje tak, že by měl být na jaře česko-slovenský DAEWOO sraz, všech modelů Daewoo.
P.S. Jakub má Calibru, ne?
Calibru jsem v Milovicích viděl, moc krásná.
Ještě jsme to nedomlouvali, ale vše se rýsuje tak, že by měl být na jaře česko-slovenský DAEWOO sraz, všech modelů Daewoo.
P.S. Jakub má Calibru, ne?
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project