Jednoduše. Je to oplastovaná stará vrana. Vždyť to auto se vyrábělo kolem roku 1990. Nemluvě o tom, že kdo to auto měl, tak jej nijak nešetřil. Proč taky, takže kápnout na dobrý kus, je zhruba taková šance jako vyhrát jackpot sportky 2x po sobě.
No pěkná je, ale měl bych strach u nás koupit jen tak jetou Calibru. Navíc, jak znám Opel, tak zvenku nic není vidět a zevnitř auto hnije jak sviňa. Prostě raději bych šel do té Hondy. Ale hezká je, dal si s tím práci.
Kup kalibru. Ale najdi dobry kus!!! To auto sa vyrabalo dost davno ale designovo je stale cool
A inak o tych vrakoch by som pomlcal lebo nexia neni urcite technicky dalej nez Calibra. Sak si spomente kedy sa vyrabali Kadety Espero bolo zhodne priblizne s Vectrou, Vectra = Calibra. Takze asi tak. Mozte proti tomu protestovat, mozte nesuhlasit ale to je jedine co stym narobite
Takze moj nazor je ak najdes dobry kus ber Calibru, je to urcite o par tried lepsie nez nexia. A ano, ople nenisu zrovna najkvalitnejsie vozi, ale to plati o vacsine znaciek. Ak nechcete vrazat moc do afta, jazdite na filckach.
PS: Calibra bol vzdy aj moj sen
ESPERO 1,5 DOHC16V, elektrony 6.5x15+BFGoodrich 195/50 R15, podvozok WEITEC+SACHS, vrtane kotuce QH, sportovy vyfuk, sportove pedale a cely interier ladeny do modro-ciernej, modre podsvietenie pristrojov, hudba SONY+SINUS LIVE...
Mi Calibra příjde trošku těžkopádná. Tuta žlutá je z těch hezčích, ale stejně mě tam irituje pár věcí - podivný a absolutně nesedící př. nárazník, EVO výdechy na kapotě, ačkoli ty alespoň mohou být i fční. Zadní světla se povedly napasovat skvěle, i když ke žluťasovi, by se spíše hodily černé než chrom. Zato nárazník je otřes - nevím co lidi vede k tomu vyrábět takové padáky, co brání vzduchu opustit spodek auta.
Ceny ND Honda vs. Opel zde omílané jsou nesmysl. Honda prostě dražší není.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ondro, Tobě se opravdu ten přední nárazník na té žluté Calibře nelíbí? Mně právě připadne hodně povedený! Věc názoru...
U té Hondy by byl průser, kdyby se s prominutím podělal ten Vtec motor, protože potom by to byly pálky za opravy, že by se to snad ani nevyplatilo opravovat...
Pokud se mi výhledově (nespěchám, auto mám) podařilo sehnat krásný kousek Calibry 4x4 2.0 16V turbo, 210 koní, vzal bych ji. Na Integru budu muset ještě šetřit
Já bych šel do té Calibry, tak co jiného když mám taky Opela
Jinak ta fotka mi přijde jako vizual tuning, když si vemu jaké má Cali zadní světla, tak s tímhle by byla šílená práce.
Jinak auto je to krásný.
Čtyřkolku jsi mohl vidět v akci na jarním Opel - Daewoo srazu v Milovicích, a myslím, že ta byla vymazlená.
Když už jsme u srazu, už jste někdo domlouvali s Kadett. cz (opelastra.cz) jak to bude na jaře se srazem?