Tak jsem si dneska vyzvedl Racka ze servisu a málem jsem ho nepoznal ...když jsem ho tam v pondělí vezl, tak to byla sviňucha, která nejede, žere přes 10 litrů, volnoběh od 500 do 1300 otáček asi podle nálady a startování vždycky na deset minut...
Byl vyměněný olej s filtrem, vzduchový filtr, seřízený karburátor, sytič a volnoběh, vyčištěné svíčky a auto jede jako drak...hrne se za plynem do otáček jako nikdy a motor má taky trochu drsnější zvuk ...startuje naprosto luxusně, takže teď ještě schválně co to udělá s tou spotřebou...a taky začínám věřit tomu, že je možné na D1 kousek před Prahou vyjet kopec (myslím, že se to tam jmenuje Střechov...) bez podřazování na čtyřku...
Takže tuhle kůru vřele doporučuju všem Raceristům, kterejm se zdá že to nejede jak by mělo
Jo a včetně dolití oleje do kvaltovny ta sranda stála 1270,- takže moje auto právě mělo vánoce
Oživení motoru
Moderátor: Blue Lanos
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Oživení motoru
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
- Reklama
Tak to při nejbližší příležitosti zkus! Je to vážně adrenalin s 17 let starym autem...
Zatim sem to udělal jenom párkrát, ale je to vážně zážitěk - volant křečovitě v rukách, tělo mírně předkloněný dopředu v neblahém očekávání, že ti to tam někdo z prostředního pruhu pošle, na čele pot a srdce sevřený jak ve svěráku...
Aby ne, když si vzpomenu, jak mám prohnilý brzdový trubky...
Zatim sem to udělal jenom párkrát, ale je to vážně zážitěk - volant křečovitě v rukách, tělo mírně předkloněný dopředu v neblahém očekávání, že ti to tam někdo z prostředního pruhu pošle, na čele pot a srdce sevřený jak ve svěráku...
Aby ne, když si vzpomenu, jak mám prohnilý brzdový trubky...
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Tak to musí bejt opravdu adrenalin...akorát jednou sem jel kousek 160 na téměř prázdné D8...a spíš jsem měl strach o podvozek...že se to auto vznese...nebo že přijdu o kolo nebo tak něco... To (ne)brzdění je kapitola sama pro sebe...ale brzdy plánuju renovovat příští rok...tak snad to vyjde a budu si moct odškrtnout další věc kterou je třeba dát dohromady...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Tak brzdy sem částečně dělal letos na jaře - dal sem nový kotouče a desky... Brzdnej účinek se zlepšil, ale pořád to není ono!! Chtělo by to 4 kotouče, ale to tady asi nemá cenu zkoušet...
Na příští rok plánuju výměnu zbytku brzdovejch trubek (pro jistotu) a možná zainvestuju i do novejch bubnů včetně čelistí - třeba se to zas o fous zlepší...
Na příští rok plánuju výměnu zbytku brzdovejch trubek (pro jistotu) a možná zainvestuju i do novejch bubnů včetně čelistí - třeba se to zas o fous zlepší...
Pěkný den Den už se natahuje!Hurá! Jinak +2
Nevím jestli ti to k něčemu bude ale když jsem měl dřív Škodu 1202 STW
a chtěl jsem mít vostřejší brzdy/tenkrát nebyl posilovač/ tak jsem vyměnil hlavní brzdový válec/myslím 22mm/ za menší asi 18mm.Tím se sice natáh krok ale měl jsem větší tlak a bylo to znát!
Ať nám jezdí a nezlobí
Nevím jestli ti to k něčemu bude ale když jsem měl dřív Škodu 1202 STW
a chtěl jsem mít vostřejší brzdy/tenkrát nebyl posilovač/ tak jsem vyměnil hlavní brzdový válec/myslím 22mm/ za menší asi 18mm.Tím se sice natáh krok ale měl jsem větší tlak a bylo to znát!
Ať nám jezdí a nezlobí