46 koní na kolech
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
46 koní na kolech
Pořídil jsem si takovou hračičku:
Stála na ibeji asi litr i s poštovným
umí měřit:
akceleraci 0-60 mph (0-96km/h)
brzdnou dráhu z 60-0mph
čas 1/4 míle
rychlost na konci 1/4 míle
VÝKON
přetížení
detailněji v manuálu třeba tu: http://66.58.90.82/twiki/pub/Main/Gtech ... manual.pdf
Provedl jsem nějaké první pokusy o odměřil výkon na kolech a se zohledněním aerodynamického odporu(!). Na první pokus to ukázalo 46 koníků (to může být i o čtvrtinu méně než na motoru). Nebylo to zdaleka v ideálních podmínkách, protože letiště je plné sněhu. Akceleroval jsem z odstavného pruhu na komunikaci dálničního typu. Ještě ale nemám přesně zvážené auto a používám kvalifokovaný odhad , ale chystám se autem do sběrny (nenechám ho tam) zvážit ho tam na vozidlové váze. Ačkoli je přesnost zařízení velká, jeho hlavní přínos spočívá v měření před a po úpravě, výměně kol, apod. Sám jsem zvědav jak se třeba projeví zalepení spár power tapem apod.
P.S. na sraz to samozřejmě beru
Stála na ibeji asi litr i s poštovným
umí měřit:
akceleraci 0-60 mph (0-96km/h)
brzdnou dráhu z 60-0mph
čas 1/4 míle
rychlost na konci 1/4 míle
VÝKON
přetížení
detailněji v manuálu třeba tu: http://66.58.90.82/twiki/pub/Main/Gtech ... manual.pdf
Provedl jsem nějaké první pokusy o odměřil výkon na kolech a se zohledněním aerodynamického odporu(!). Na první pokus to ukázalo 46 koníků (to může být i o čtvrtinu méně než na motoru). Nebylo to zdaleka v ideálních podmínkách, protože letiště je plné sněhu. Akceleroval jsem z odstavného pruhu na komunikaci dálničního typu. Ještě ale nemám přesně zvážené auto a používám kvalifokovaný odhad , ale chystám se autem do sběrny (nenechám ho tam) zvážit ho tam na vozidlové váze. Ačkoli je přesnost zařízení velká, jeho hlavní přínos spočívá v měření před a po úpravě, výměně kol, apod. Sám jsem zvědav jak se třeba projeví zalepení spár power tapem apod.
P.S. na sraz to samozřejmě beru
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
JJ přisavka na čelní sklo. Lípneš do doprostřed, a když je auto klidu, tak to vypolohuješ, aby to ukazovalo 0G. Sklo je asi jediné místo kam se to dá logicky dát, aby to bylo pevně spojeno s autem. Měří to jen v jedné ose, takže si musíš vybrat esli tě zajímá podélné (akcelerace / brždění) nebo příčné (zatáčení) přetížení. Já zaím udělal max. -0,75G při brždění a asi 0,3G při akceleraci. No F1 to není
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
"Aerodynamická optimalizace" Prostě přelepím spáry mezi kapotou, blatníky a nárazníkem, zalepím mlhovky, nasávání vzduchu do kabiny, třeba i oddělám zpětná zrcátka. Tohle přímo píšou v návodu k gtechu, tak mě zajímá, jestli to vůbec bude změřitelné.Tomáš píše:Ondro , co myslíš tím zalepením spár Power tapem ?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
No jistě! když můžou olepovat auta před pokusy o rychlostní rekord, tak proč ne já Matize?Tomáš píše:No ty brďo , to je už fakt ujetý.... , ale zase z vědeckých důvodů , proč ne .
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
no, muzes, ale obavam se, ze duvod, proc je todle zbytecne jsi rekl samOndras píše:No jistě! když můžou olepovat auta před pokusy o rychlostní rekord, tak proč ne já Matize?Tomáš píše:No ty brďo , to je už fakt ujetý.... , ale zase z vědeckých důvodů , proč ne .
ftip je v tom, ze pri rychlostnim rekordu jsou rychlosti nekde uuuplne jinde, nez u mateze, tam potom nespravny odtok vzduchu dela nehoraznosti - u mateze nemas sanci toto pozorovat - leda otevrena vs. zavrena vsechna okynka - to ti s maximalkou mavne urcite, ale spary fakt neOndras píše:Já zaím udělal max. -0,75G při brždění a asi 0,3G při akceleraci. No F1 to není
ps: jinak pekna hracka, imho presne k tomu jak rikas - porovnat pred/po ...
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
V případě olepení mě nebude zajímat výkon na kolech, ale třeba časy na 1/4 míle a akcelerace 0-60mph. Jde mi jen o změření, jak moc nebo málo můžou tyhle věci pomoci. Taky vybrakuju sedačky (byť ty nové váží cca 6.5 kilo jedna) vyjma jedné, všecko z kufru vč. rezervy a uvidímeRobert píše:Nějak nerozumím, proč budeš olepovat auto a oddělávat zrcátka Vždyť Tě musí spíš zajímavat výkon takový, jaký je, když je auto kompletní, nebo budeš jezdit bez zrcátek a s olepeným autem furt ?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
no, je pravda, ze na takhle maly motor ma vliv vaha, ale jestli ti jde o maximalismus, tak:Ondras píše:V případě olepení mě nebude zajímat výkon na kolech, ale třeba časy na 1/4 míle a akcelerace 0-60mph. Jde mi jen o změření, jak moc nebo málo můžou tyhle věci pomoci. Taky vybrakuju sedačky (byť ty nové váží cca 6.5 kilo jedna) vyjma jedné, všecko z kufru vč. rezervy a uvidímeRobert píše:Nějak nerozumím, proč budeš olepovat auto a oddělávat zrcátka Vždyť Tě musí spíš zajímavat výkon takový, jaký je, když je auto kompletní, nebo budeš jezdit bez zrcátek a s olepeným autem furt ?
- vyndat sedacky - jsi rikal
- vyndat _vsechno_, co neni potreba k jizde
- misto oken plasty
- pred jizdou vykakat vycurat
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
takze to otapetujesOndras píše:"Aerodynamická optimalizace" Prostě přelepím spáry mezi kapotou, blatníky a nárazníkem, zalepím mlhovky, nasávání vzduchu do kabiny, třeba i oddělám zpětná zrcátka. Tohle přímo píšou v návodu k gtechu, tak mě zajímá, jestli to vůbec bude změřitelné.Tomáš píše:Ondro , co myslíš tím zalepením spár Power tapem ?
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se