Dekarbonizacia - cistenie MOTORA

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Topol píše:a jezdím na Shell V-Power.
Tak bohužel, taky jsem to párkrát zkoušel, a kromě dvojnásobného přísunu bodů na Shell Smart žádné zlepšení :lol: .
Reklama
 

Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Tak ta voda by nemusela být marná, protože nemám ani kat ani lambdu :lol: A na držení motoru v otáčkách můžu použít sytič...ať žijou starý auta :lol:
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

PeterMI_SK píše:tu je nieco o tej dekarbonizacie s vodou sa to uz preberalo a nasiel sa odvazlivec, ktory to skusil :P .....je pravda ze ked praskne tes. pod hlavou tak su valce ciste ako slza...len jedna mala nevyhoda......treba novu lambdu aj katalyzator.....a to potom je uz ovela lacnejsie zaplatit 5.000 za dekarbonizaciu kde to nebude nutne....

tu je ten link: http://www.forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?t=3459
Tak som pozeral ten link... no ten človek, čo ho dávaš ako odstrašujúci príklad to podľa mňa nepochopil - veď podľa toho čo napísal, tak doslova "lial" vodu na klapku - takto sa dá motor fakt len prepláchnuť...

"rozprašovať postupne do sania" podľa mňa znamená niečo iné..... ;) ;)
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

No to cistenie vodou tiez onoho casu komentovali aj v AUTO-MOTO-REVUE..
v suvislostiach z Mitsubishi...

potom pozerali "kukatkom do valcou" a tie boli ciste..

Co sa tyka V-Poweru, taq vnom umyvam karburatory,
a to tak ze ich necham cca den dva namocene..
..a ten nasadany karbon je potom prec..

co sa vsak tyka toho jazdenia na V-Power, si myslim,
ze bud by ste nanom museli jazdit od zaciatku,
prip. taqu dlksiu dobu, aby ste videli zlepsenie..
( ale pocitit by ste ho uz samozrejme nemuseli)..
PeterMI_SK

Příspěvek od PeterMI_SK »

nedal som to ako odstrasujuci priklad.....ale ako priklad ze to niekto skusil.......ale o tej lambde a kate hovorim ja....ze ak sa ti dostane voda z chladiacej sustavy cez prasknute tesnenie alebo hlavu do spalovacieho procesu.....stale si to odnesie katalyzator a lambda sonda....u lambdy sa jej da este pomost pomocou kupelu v kyseline octovej aby sa z nej odstranil nanos mineralov a ineho boredelu.....ale kat si to odnesie tak ze ho potrha para, ktora v nom vznikne ........ pre zaujimavost v kate dochadza k dohoreniu zmesi pri teplote okolo 1200° C ak sa tam dostane voda, resp. para a ta sa ohreje na takuto teplotu tak roztrha velmi jemne keramicke kanliky v katalyzatore.................
PeterMI_SK

Příspěvek od PeterMI_SK »

s V-Powerom suhlasim a tiez mam odskusane ze karbon rozpusta skusal som to tak ako oni, stary zakarbonovany ventil som do neho namocil a uvolnilo to karbony................ale u nas v meste uz nemam nejaku istotu ze ci ho len zaplatim alebo ho aj naozaj natankujem to neviem.... :?
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

PeterMI_SK píše:nedal som to ako odstrasujuci priklad.....ale ako priklad ze to niekto skusil.......ale o tej lambde a kate hovorim ja....ze ak sa ti dostane voda z chladiacej sustavy cez prasknute tesnenie alebo hlavu do spalovacieho procesu.....stale si to odnesie katalyzator a lambda sonda....u lambdy sa jej da este pomost pomocou kupelu v kyseline octovej aby sa z nej odstranil nanos mineralov a ineho boredelu.....ale kat si to odnesie tak ze ho potrha para, ktora v nom vznikne ........ pre zaujimavost v kate dochadza k dohoreniu zmesi pri teplote okolo 1200° C ak sa tam dostane voda, resp. para a ta sa ohreje na takuto teplotu tak roztrha velmi jemne keramicke kanliky v katalyzatore.................
ty pocuj ...
..a nevyraba sa nahodou katalizator pri takmer 100% vlhkosti vzduchu ..??
Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

Peter MI- No dobre, dobre - proste tomu BG zázraku, či ako sa to volá neverím...
Má to dve veci, pre ktoré tomu neverím už z princípu 1. spôsob reklamy a distibúcie 2. je to dokonalá vec z USA.... a ešte 3. je to drahé 4. po prečítaní viacerých článkov o tejto problematike mi tá demineralizovaná voda pripadá aspoň 2x účinnejšia a istá svojim zložením.

Sorry.................
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

JRD McLAREN píše:
PeterMI_SK píše:nedal som to ako odstrasujuci priklad.....ale ako priklad ze to niekto skusil.......ale o tej lambde a kate hovorim ja....ze ak sa ti dostane voda z chladiacej sustavy cez prasknute tesnenie alebo hlavu do spalovacieho procesu.....stale si to odnesie katalyzator a lambda sonda....u lambdy sa jej da este pomost pomocou kupelu v kyseline octovej aby sa z nej odstranil nanos mineralov a ineho boredelu.....ale kat si to odnesie tak ze ho potrha para, ktora v nom vznikne ........ pre zaujimavost v kate dochadza k dohoreniu zmesi pri teplote okolo 1200° C ak sa tam dostane voda, resp. para a ta sa ohreje na takuto teplotu tak roztrha velmi jemne keramicke kanliky v katalyzatore.................
ty pocuj ...
..a nevyraba sa nahodou katalizator pri takmer 100% vlhkosti vzduchu ..??
ale pri 1200°C??? .......... a je tam dalsi faktor tlak od motora - para - a tlmic vyfuku ktory ciastocne bruzdi volnemu prechodu tlaku.....cize ak tam vznikne para tak je tam velky tlak ktory moze kat. poskodit......

Dalsia vec nijak tu nepresviecam o tej dekarbonizacii----dal som tu svoju skusenost....mozem zaslat aj video ak niekto ma zaujem a je ciste kazdeho vec ci tento proces podstupi alebo nie.......
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Anonymous píše:ale pri 1200°C??? .......... a je tam dalsi faktor tlak od motora - para - a tlmic vyfuku ktory ciastocne bruzdi volnemu prechodu tlaku.....cize ak tam vznikne para tak je tam velky tlak ktory moze kat. poskodit......
..tomuto sa mi nejako nexe verit..
:|

ked prsi snezi mash uz len samotny nasavany vzduch vlhky..
..tlak vyfukovych plynou bude stale rovnaky, ci bude viac alebo menej "pary"....
katalizatoru vodna para urcite neublizuje...
..(tos keby ftom ta para stihla mrznut.. to by bolo o inom..)
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

V tom výfukovém potrubí prostě nemůže vzniknout takový tlak, aby se katalyzátor poškodil a jak psal JRD, tak při vlhkém počasí to tu vodu stejně nasává, takže o katalyzátor bych strach neměl a stejně tak ne o lambdu ...
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..kto to tu spominal tu destilovanu vodu ..?? :roll:
:mrgreen: -i
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“