startér
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
pastorek a věnec je v pořádku,všechno jsem prohlídnul,po otčení klíčku se startér pokaždé roztočí ,ale ne vždy vysune.Musím sepnout vícekrát . Cívka je vevnitř čistá,použil jsem i kontaktol ale nepomáhá. Dělá to jen v zimě.V loni to trochu zlobilo,potom celou sezonu nic,až teď jak jdou teploty k nule.Zatím jsem vždy nastartoval ,ale horší se to.
Vona ta vysouvací cívka může mít nějakou část ve zkratu a tak nemá tolik síly na vysunutí pastorku do záběru, nebo může být i slabá baterka, ale vzhledem k zimnímu období nech zkontrolovat baterku. Říká se, že je dobré v mrazu nejdřív tak na 20 sek rozsvítit světla, pak zhasnout a teprv startovat. Baterka se probudí a tím se připraví lépe na to, co jí čeká při startování a líp to pak snáší. Sednout a rovnou startovat z klidu je prý pro baterku šok!
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
To si děláš bžundu, nebo je to opravdu faktRichard píše:Vona ta vysouvací cívka může mít nějakou část ve zkratu a tak nemá tolik síly na vysunutí pastorku do záběru, nebo může být i slabá baterka, ale vzhledem k zimnímu období nech zkontrolovat baterku. Říká se, že je dobré v mrazu nejdřív tak na 20 sek rozsvítit světla, pak zhasnout a teprv startovat. Baterka se probudí a tím se připraví lépe na to, co jí čeká při startování a líp to pak snáší. Sednout a rovnou startovat z klidu je prý pro baterku šok!
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
I když mám legraci rád, málo kdy bych si ji dělal z kamarádů, jen tak maličko, jinak s tou baterkou to je fakt Představte si chudinku baterku je deset pod nulou celou noc hajá a najednou z fleku po ní chce někdo ihned 400A
Ještě mi napadlo, s tím pastorkem píšeš, že se startér vždy roztočí ale nazaskočí do setrváku. Jestli si dobře pamatuju, tak by se měl stratér nejdřív vysunout v klidu a teprv až zapadne do věnce na setrvačníku tak točit celým motorem. Nemáš nějak rozhozenej ten stykač na startéru co ho spíná? a sepne ho brzo k dyž není ještě zapadlej? Mělo by se to projevovat nějakým, pazvukem skřípot atd. Co ty na to?
Ještě mi napadlo, s tím pastorkem píšeš, že se startér vždy roztočí ale nazaskočí do setrváku. Jestli si dobře pamatuju, tak by se měl stratér nejdřív vysunout v klidu a teprv až zapadne do věnce na setrvačníku tak točit celým motorem. Nemáš nějak rozhozenej ten stykač na startéru co ho spíná? a sepne ho brzo k dyž není ještě zapadlej? Mělo by se to projevovat nějakým, pazvukem skřípot atd. Co ty na to?
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Přesně, a stačí aby to udělal několikrát a obrousí si si ty náběhy a je to vhájiHabron píše:Když startér začne točit dřív, než je úplně vysunutej, tak to vydává takový divný zvuky, nevím, jak to slovně popsat, ale je to takový divný chrčení, jak brousí pastorek o věnec.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Pre baterku je kazde startovanie sokom, a to tym vacsi cim mensi ma uvadzany startovaci prud. To zasvietenie svetiel z nej zacne odoberat prud cim sa trosku ohreju clanky a tym sa na nich zrychlia chemicke reakcie a baterka je skutocne schopna podavat uz pri prvom startovanim vyssi vykon, co bolo najma pri karburatoroch zivotne dolezite, pretoze ak sa prvy start nepodaril, tak so svieckami zahadzanymi od benzinu sa uz startovalo velmi tazko.
baterka je nová a je OK,jezdím každý den cca.100Km takže se nemá čas vybít. Startér se vždy roztočí ,ale o zuby neškrtá,jen zabzučí jako normální elektromotor.Pokud se pastorek vysune ,tak normálně nastartuju.Nejhorší je to ráno za studena,třeba na 6 pokusů, na teplém motoru je to lepší,hodněkrát napoprvé,ale většinou tak na 3x.
HMM tak to asi výpadá na tu vystavovací cívku, že má nějakej kus zkratovanej, ale bejvá to všechno zalitý, tak se nedá opravit, ale nevím jestli se dá jako náhr. díl koupit
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele: