LPG v zime
Moderátor: Blue Lanos
LPG v zime
Vie niekto poradiť prečo keď teploty klesnú pod cca 10°C začne vypadávať LPG pohon LOVATO na Lanose 1,5i. V zime počas prudších mrazov je problém aby vôbec na LPG prepol. V lete je to bez problémov.
- Reklama
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem tu několikrát ventiloval, že syn má mojí bejvalou Feldu a má škrťák a žádnou elektroniku, žádný řízení , svíčky Brisk DOR15LGS a minulý týden v klidu startoval rovnou na LPG a stojí venku. Prostě v pohodě, a má před zimou nové membrány.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
No podla papierov by to tak malo byt, ale ked nastartujem, moze byt aj -10 C a pridam plyn, tak po dosiahnuti otacok 2500 sa automaticky prepne na plyn.eMKa Slovensko píše:pokial ja viem tak by mala byt urcita teplota na nejakom cidle aby preplo na LPG, ak prepinate rucne tak sa moze stat ze je este nizka teplota a spúosobuje to nejake problemy.
Daewoo Lanos 1,5 SX 12/97
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem to měl u Feldy taky. Jenže jak tam dáš jednou LPG tak nevyhazuj na volnoběh aby to nechcíplo. Pak to v mraze snadno "uchlastáš" což se mi povedlo jednou uprostřed křižovatky. pomohlo akorát zavřít ventil na nádrži a startovat na LPG až nebylo co startovat, otevřít ventil, nastartovat na benál a po zahrřátí motoru ject na plyn. To chování je normální. Když se plyn dostane do studenýho motoru tak se asi blbě spaluje či co. Se vstřikovánim se to nedějeigor.ma píše:No podla papierov by to tak malo byt, ale ked nastartujem, moze byt aj -10 C a pridam plyn, tak po dosiahnuti otacok 2500 sa automaticky prepne na plyn.eMKa Slovensko píše:pokial ja viem tak by mala byt urcita teplota na nejakom cidle aby preplo na LPG, ak prepinate rucne tak sa moze stat ze je este nizka teplota a spúosobuje to nejake problemy.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
LPG v zime
Pre tých "plynárov", ktorých to zaujíma viac informácií:
LPG s elektronickým riadením vstrekovania inštalované 2 roky; Lanos 1,5i - 5 dverový, r.v. 1998.
Pri menších mrazoch (cca do -5°C) najprv po zvýšení otáčok automaticky prepne na LPG ale najneskôr po cca 1 km zase automaticky prepne späť na benzín. Nasleduje cca 25 km "ani náhodou". Potom začína prepínať na plyn ale aj hneď vypne. Vtedy treba na chvíľu zastaviť (5 - 10 min.) a motor vypnúť . Po opätovnom naštartovaní LPG funguje bez problémov. Pri nižších teplotách je to s "nahrievaním" ešte zložitejší a dlhšie trvajúci proces.
Je to v servise, rád sa o skúsenosť podelím. Aj pre servis je to vraj úplne prvá záhada.
LPG s elektronickým riadením vstrekovania inštalované 2 roky; Lanos 1,5i - 5 dverový, r.v. 1998.
Pri menších mrazoch (cca do -5°C) najprv po zvýšení otáčok automaticky prepne na LPG ale najneskôr po cca 1 km zase automaticky prepne späť na benzín. Nasleduje cca 25 km "ani náhodou". Potom začína prepínať na plyn ale aj hneď vypne. Vtedy treba na chvíľu zastaviť (5 - 10 min.) a motor vypnúť . Po opätovnom naštartovaní LPG funguje bez problémov. Pri nižších teplotách je to s "nahrievaním" ešte zložitejší a dlhšie trvajúci proces.
Je to v servise, rád sa o skúsenosť podelím. Aj pre servis je to vraj úplne prvá záhada.
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Tak tohle se mi ale jevi, jako zavada na te elektronice, pro ten tvuj system neni diagnostika? To ja mam EGI system Koltec a diagnostika na to je, vzdycky mi serizuji podle toho i tlaky vstrikovani plynu atd..
Urcite pak napis, co se s tim bylo.
Urcite pak napis, co se s tim bylo.
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Re: Cena
Lovato nebrat!Anonymous píše:No a chlapci kolik stojí přestavba Lanose 1,5 r.v. 98 na plyn?
Zkus třeba zn.Autogas...
No to neboli ani staznosti, len take zazitky z prevadzky Proste uz viem, ze ked nastartujem a prepne sa na plyn, tak ho nemozem za 15 sekund vypnut a znova startovat. Ked viem, ze pojdem len kusok, tak to necham len na benzin a uz to ide. Asi tam bude problem, ze sa plyn normalne nastartuje asi po 50 sekundach, az potom vsetko funguje, ako ma. Takze v inych ohladoch sa na Lovato nemozem (zatial) stazovat.
Daewoo Lanos 1,5 SX 12/97