Cukání horkého motoru.

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Návštěvník

Cukání horkého motoru.

Příspěvek od Návštěvník »

Prošel jsem celé forum, ale odpověď jsem nenašel. Cuká mi motor u matýska, pouze horký, studený je absolutně O.K. Po zahřátí začne cukat, při volnoběhu jde zvolna přidat plyn, při prudším přidání se jakoby dusí, musí se přidávat velmi opatrně. Za jízdy (v zátěži) nejde přidat prakticky vůbec ale konstantní otáčky jakžtakž udrží. Nedá se dobře rozjíždět, když se to nějak podaří, nechá se jet jen v nízkých otáčkách, tak do 60 km na pětku, víc vůbec. Pokud motor vypnu, nejde nastartovat dokud úplně nevystydne. Mám nové svíčky (po vyndání jsou čisté, cihlově červené), kabely, vzduch.filtr, palivový filtr u nádrže jde lehce profouknout, snad je tedy o.k., benzín odzkoušen V-Pover. Může toto způsobovat lambda? Nechá se lambda změřit bez servisu? Co jiného to může ještě být? Připomínám, že studený je úplně o.k. Děkuji za všechny příspěvky.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Claudius
Příspěvky: 16
Registrován: sob lis 26, 2005 19:40

Příspěvek od Claudius »

Pardon, zapomně jsem se výše přihlásit. Claudius.
Uživatelský avatar
]Rebro[
Příspěvky: 2350
Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie

Příspěvek od ]Rebro[ »

Mas krokovy motorcek? Treba vychadzat z toho, ze za studena ide na sytic....
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

Když to souvisí s teplotou, což takhle teplotní čidlo
Už bez Matesa
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

]Rebro[ píše:Mas krokovy motorcek? Treba vychadzat z toho, ze za studena ide na sytic....
Myslím, že krokový motorek řídí jenom volnoběh a ten je o.k. Možná se pletu, ale naopak nechce do otáček.
Uživatelský avatar
Claudius
Příspěvky: 16
Registrován: sob lis 26, 2005 19:40

Příspěvek od Claudius »

zabijec píše:Když to souvisí s teplotou, což takhle teplotní čidlo
Teplotní čidlo? Kde to přibližně najdu? A jde nějak odzkoušet?

Ještě jsem na jiném foru (Citroen) našel podobnou závadu. Způsoboval to snímač tlaku vzduchu. Bylo by to možné?
zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

člověče to ti bude muset poradit někdo jiný, já vycházím z toho,že každý snímač který posílá nějaký údaj do řidicí jednotky, může způsobit chybným údajem cokoliv. Tyhle věci nechávám na servisu. Doma se akorát mohou přejít veškeré konektory, ale takovou závadu by měl signalizovat check.
Už bez Matesa
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no snimac tlaku sani (map)by to mozna mohl byt ale ten kdyz je spatny obvykle auto bezi blbe porad.tipoval bych kabel ,ale rikas ze mas nove.mozna bych prohledl podtlakovou hadici k posilovaci.krokovy motorek to neni.mozna by to chtelo zkusit diagnostiku tam se tyhle veci daji merit .cidlo teploty to asi taky neni.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“