Cyklovač predného stierača
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
no ja som tam ten obrazok nedaval zo srandy, nazorna ukazka ako vyzera na lanose a tak isto by mala packa vyzerat aj na kalose ak ma nastavovatelny cyklovac, len vdcera som to viac rozpisal a dnes uz druhy krat sa mi nechcelomipo píše:eMKa príspevok tu bol, spolu s Blueovím a ešte niekoho. Zmazal som to, lebo miki 1 sa pýta na Kalos a nie na Lanos. Teda myslím, že fotka tvojej páčky mu príliš nepomôže...eMKa Slovensko píše:som si isty ze som tu vcera po polnoci pisal prispevok a uz ho tu niet
pokial ma packu bez tej strednej casti tak sa mu nastavit nedaju
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
ale teraz si emka na*ral tym erasom
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Souhlasím s eMKasem, fotka je názorná, i když je z Lanose. Na Kalosovi je páčka bez střední části. V příručce k autu ovšem o poloze "INT" píšou jako o cyklovači, tak jsem si myslel, že to bude ten paměťový - dvakrát za sebou zapnu polohu "INT" a stěrače budou pracovat v intervalu odpovídajícím době mezi těmi dvěmi zapnutími. Ovšem nefunguje to, interval stírání v poloze "INT" je pořád stejný. Výbavu Kalose mám nejvyšší možnou (v dubnu 2005)eMKa Slovensko píše: no ja som tam ten obrazok nedaval zo srandy, nazorna ukazka ako vyzera na lanose a tak isto by mala packa vyzerat aj na kalose ak ma nastavovatelny cyklovac, len vdcera som to viac rozpisal a dnes uz druhy krat sa mi nechcelo
pokial ma packu bez tej strednej casti tak sa mu nastavit nedaju
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
o tejto metode som pocul, len som o nej radsej nepisal lebo som nevedel ako presne to ma fungovat a nerad by som niekoho zavadzalMirek píše:Souhlasím s eMKasem, fotka je názorná, i když je z Lanose. Na Kalosovi je páčka bez střední části. V příručce k autu ovšem o poloze "INT" píšou jako o cyklovači, tak jsem si myslel, že to bude ten paměťový - dvakrát za sebou zapnu polohu "INT" a stěrače budou pracovat v intervalu odpovídajícím době mezi těmi dvěmi zapnutími. Ovšem nefunguje to, interval stírání v poloze "INT" je pořád stejný. Výbavu Kalose mám nejvyšší možnou (v dubnu 2005)eMKa Slovensko píše: no ja som tam ten obrazok nedaval zo srandy, nazorna ukazka ako vyzera na lanose a tak isto by mala packa vyzerat aj na kalose ak ma nastavovatelny cyklovac, len vdcera som to viac rozpisal a dnes uz druhy krat sa mi nechcelo
pokial ma packu bez tej strednej casti tak sa mu nastavit nedaju
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
treba mazat akor sprostosti typu jeden smajl a pod.
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
a tu je este jeden obrazok a tento je z Lacetti ktory sme skusali este minuly rok v Trenčine na skusobnej jazde
a tu je cela galeria:
http://lanosclub.com/gallery.php?akce=g ... lerie_id=4
a tu je cela galeria:
http://lanosclub.com/gallery.php?akce=g ... lerie_id=4
Dobré ráno Ještě tma pod mrakem -2 zkrátka blbá zima
Ještě na Š 120 jsem měl dodělaný cyklovač /já tomu zas tak nerozumím/
od známého a měl jsem otočný knoflíkkde šly plynule naštelovat intervaly až pět min.Až budu mít po záruce tak se na něj znova obrátím.Bylo to docela fajn.
Ať nám jezdí a nezlobí
Ještě na Š 120 jsem měl dodělaný cyklovač /já tomu zas tak nerozumím/
od známého a měl jsem otočný knoflíkkde šly plynule naštelovat intervaly až pět min.Až budu mít po záruce tak se na něj znova obrátím.Bylo to docela fajn.
Ať nám jezdí a nezlobí
Taky si ho pamatuju, aspoň člověk věděl co asi udělá. Ve Feldě už byl paměťový a ten si pamatoval co chtěl, ale až tak od 1 minuty a víc, podle teploty a vlhkosti, takže byl vlastně k ničemu. Tady je paměťový, ale delší intervaly se mi moc nezdají, tak bych raději uvítal ten otočný, myslím že je to i bezpečnější, neboť neodpoutává tolik pozornosti od řízení, jak sledování intervalu mezi stíráním. Zatím to neřeším, spíš mi vadí, že nechávám zapnutý zadní stěrač, protože nejsem zvyklý na to, že se nevrací a potřebu stáleho stírání jsem zatím nikdy neměl.Topol píše:Dobré ráno Ještě tma pod mrakem -2 zkrátka blbá zima
Ještě na Š 120 jsem měl dodělaný cyklovač /já tomu zas tak nerozumím/
od známého a měl jsem otočný knoflíkkde šly plynule naštelovat intervaly až pět min.Až budu mít po záruce tak se na něj znova obrátím.Bylo to docela fajn.
Ať nám jezdí a nezlobí