Ťažké štartovanie
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
Ťažké štartovanie
Priatelia Nubirka mi ťažko štartuje teda konkretne asi 6-8 krát musím štartnúť aby mi to chitilo. Motor stále točí takže to asi nebude immobilizer, štarter točí motor ale nechytne to. Sviečky mám asi 2 mesiace, káble k nim tiež. kua čo to môže byť???? a predám náhradné diely na Nexiu ak chcete niečo 0903617210
- Reklama
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
Startuješ a ani neškytne a pak najednou chytne a dobrý? Pár tipů:
Dole na klice čidlo polohy-kontakty nebo funkce (impuls na civky)
palivo-cesta: musí být vše dokonale těsné (na opelech se stávalo, že podfoukl vzduch a nechytala (service kontrolka nezhasla při otáčení motoru))- pak se blokne řídící jednotka. Poznáš to třeba tak, že otočíš klíčkem, čerpadlo nasaje a vypne, vypneš a zapneš a čerpadlo už by nemělo nabíhat , asi až po 20s. Pokud hned naběhne znovu, není těsné vedení benzínu od nádrže k injektorům... (poznáš to třeba i tak, když to nechce chytat a párkrát otočíš klíčkem aby natáhlo čerpadlo ten tlak co má mít a pak zatočíš motorem a hned chytne.
Pak mohou být prošlehlé vodiče na cívky, je možné na nich naměřit 12V měřákem, ale při zátěži rychle klesá napětí a nedá proud který potřebuješ, ale to už je spíš jen teorie pro servis (známé u škodovek)
je tu možnost i immobilizeru ale to zas poznáš když rozsvítíš kontrolky, tak zhasne.
a pak kapacita baterie - při studeném startu se může stát, že nízké napětí na baterii způsobí nesepnutí relé, které opravdu potřebují min. 10,5V. To se dá ošetřit tak, že buď nabiješ baterii a nebo pomocí start. agregátu zastartuješ a když chytně...tadááá
doufám, že to nebylo moc nudný.... ahoj
Dole na klice čidlo polohy-kontakty nebo funkce (impuls na civky)
palivo-cesta: musí být vše dokonale těsné (na opelech se stávalo, že podfoukl vzduch a nechytala (service kontrolka nezhasla při otáčení motoru))- pak se blokne řídící jednotka. Poznáš to třeba tak, že otočíš klíčkem, čerpadlo nasaje a vypne, vypneš a zapneš a čerpadlo už by nemělo nabíhat , asi až po 20s. Pokud hned naběhne znovu, není těsné vedení benzínu od nádrže k injektorům... (poznáš to třeba i tak, když to nechce chytat a párkrát otočíš klíčkem aby natáhlo čerpadlo ten tlak co má mít a pak zatočíš motorem a hned chytne.
Pak mohou být prošlehlé vodiče na cívky, je možné na nich naměřit 12V měřákem, ale při zátěži rychle klesá napětí a nedá proud který potřebuješ, ale to už je spíš jen teorie pro servis (známé u škodovek)
je tu možnost i immobilizeru ale to zas poznáš když rozsvítíš kontrolky, tak zhasne.
a pak kapacita baterie - při studeném startu se může stát, že nízké napětí na baterii způsobí nesepnutí relé, které opravdu potřebují min. 10,5V. To se dá ošetřit tak, že buď nabiješ baterii a nebo pomocí start. agregátu zastartuješ a když chytně...tadááá
doufám, že to nebylo moc nudný.... ahoj
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
No já sem se do ted domníval, že čerpadlo je napojené na kontrolku oleje-pokud svítí tak se čerpadlo za urč. interval vypne, myslím že to nebude ovlivněno tlakem( i když možná taky, to jsem nezjištoval)...Pavel Beneš píše:vypneš a zapneš a čerpadlo už by nemělo nabíhat , asi až po 20s. Pokud hned naběhne znovu, není těsné vedení benzínu od nádrže k injektorům...