Ťažké štartovanie

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

Ťažké štartovanie

Příspěvek od simone »

Priatelia Nubirka mi ťažko štartuje teda konkretne asi 6-8 krát musím štartnúť aby mi to chitilo. Motor stále točí takže to asi nebude immobilizer, štarter točí motor ale nechytne to. Sviečky mám asi 2 mesiace, káble k nim tiež. kua čo to môže byť???? a predám náhradné diely na Nexiu ak chcete niečo 0903617210
Reklama
 

Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

No imobilizer to asi nebude, to by nechytlo vubec, mohl by to byt zaneseny palivovy filtr nebo spatne cerpadlo. Popis jak se to chova presneji
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Po otočení klíčkem se ozve čerpadlo z nádrže , je to slyšet zezadu . Nevydává divné zvuky ?
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

čerpadlo benzín natiahne to je počuť v tom to nebude. Palivový filter som prefúkol a to tiež asi nebude lebo ak už naštartuje tak ide OK necuká s ním. Chová sa ako moja stará škodovka čo neštartovala tiež.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Zhasne ti po zasunutí klíčku ten blikající zámeček ( kontrolka imobilizeru)?
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

Startuješ a ani neškytne a pak najednou chytne a dobrý? Pár tipů:

Dole na klice čidlo polohy-kontakty nebo funkce (impuls na civky)

palivo-cesta: musí být vše dokonale těsné (na opelech se stávalo, že podfoukl vzduch a nechytala (service kontrolka nezhasla při otáčení motoru))- pak se blokne řídící jednotka. Poznáš to třeba tak, že otočíš klíčkem, čerpadlo nasaje a vypne, vypneš a zapneš a čerpadlo už by nemělo nabíhat , asi až po 20s. Pokud hned naběhne znovu, není těsné vedení benzínu od nádrže k injektorům... (poznáš to třeba i tak, když to nechce chytat a párkrát otočíš klíčkem aby natáhlo čerpadlo ten tlak co má mít a pak zatočíš motorem a hned chytne.

Pak mohou být prošlehlé vodiče na cívky, je možné na nich naměřit 12V měřákem, ale při zátěži rychle klesá napětí a nedá proud který potřebuješ, ale to už je spíš jen teorie pro servis (známé u škodovek)

je tu možnost i immobilizeru ale to zas poznáš když rozsvítíš kontrolky, tak zhasne.

a pak kapacita baterie - při studeném startu se může stát, že nízké napětí na baterii způsobí nesepnutí relé, které opravdu potřebují min. 10,5V. To se dá ošetřit tak, že buď nabiješ baterii a nebo pomocí start. agregátu zastartuješ a když chytně...tadááá

doufám, že to nebylo moc nudný.... ahoj
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Dělalo mi to samé a někde na polském foru se dozvěděl že ma být benzínu nad čtvrt nádrže a už mi to nedělá.Čerpadlo jsem taky slyšel,ale když jsem dotankoval tak mělo uplně jiný zvuk.(prostě netahalo vzduch)
Uživatelský avatar
mrk
Příspěvky: 2098
Registrován: pát led 23, 2004 19:51
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrk »

jasne, aj mne horsie startuje ked uz mam prazdnu nadrz (lepsie povedane ked uz zacina svietit kontrolka, niekedy aj trocha skor), teda natocim max na 2. pokus a dlhsiemusi tocit (tak do 4 sekund cca, zalezi na tom ako dlho aj auto stoji)
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Olda
Příspěvky: 649
Registrován: čtv bře 17, 2005 15:11
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Olda »

Pavel Beneš píše:vypneš a zapneš a čerpadlo už by nemělo nabíhat , asi až po 20s. Pokud hned naběhne znovu, není těsné vedení benzínu od nádrže k injektorům...
No já sem se do ted domníval, že čerpadlo je napojené na kontrolku oleje-pokud svítí tak se čerpadlo za urč. interval vypne, myslím že to nebude ovlivněno tlakem( i když možná taky, to jsem nezjištoval)...
Renault Laguna GT 98, modrozelená, 3.0 V6 24V, 140KW-ex automat-nyní manual, plná polní, žihadlo
Nexi 1.5 16V Red Sedan-se odstěhovala do prahy
Fiat Uno 1.5i-zvaný arcixindl-je v pánu
Renault Laguna combi 98-se odstěhovala se do zlína
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“