ŘJ LPG, nebo krokový motorek???

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Hmmm. Právě proto na to kašlu. Tento systém se přestal používat v r.2003. Pro nespolehlivost. Do mého auta to bylo montováno v r. 2002. Takže už tady něco nesedí :-(
Nejhorší je, že mám Nexii rok a 2 dny a mám najeté 35000 km. Což by se měla dělat pomalu GO LPG :-(
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Reklama
 

PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

cubafire píše:Hmmm. Právě proto na to kašlu. Tento systém se přestal používat v r.2003. Pro nespolehlivost. Do mého auta to bylo montováno v r. 2002. Takže už tady něco nesedí :-(
Nejhorší je, že mám Nexii rok a 2 dny a mám najeté 35000 km. Což by se měla dělat pomalu GO LPG :-(
Ja mel na Lanosu nejspis ten samej system (rizenej jednobod BRC), najel sem na nem bez problemu necelejch 100000km, jen s tim, ze v 60000km se musely menit membrany. A kazdej 15000km jsem nechal delat kontrolu a revizi. Kamaradka s timtez systemem uz ma najeto prez 100000km a je na tom uplne stejne, v 60000km vymena membran a jinak zatim klid.
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

ked dovrsim den, kedy sa mi splynovac splati, tak na 99% pojde auto prec. Jedine, ze by sa vyvoj cien benzinu a lpg zmenil. Momentalne 22 LPH a 39 benzin zohladnujuc spotrebu o hodne vyssiu mozem cely splynovac osrat. radsej uspornejsie auto
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Tak to zase ne, Nevím kolik to bude žrat teď, ale před tím jsem měl spotřebu na benzín okolo 8 litrů a na LPG lehce pod 10. (9,8-9,9) Ale na dálce jsem jel s LPG za 8,5. Takže LPG JE ÚSPORA!!!! :twisted:
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Dano
Příspěvky: 472
Registrován: stř črc 28, 2004 18:17
Bydliště: SR, Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dano »

ja som tiez nameral 9,3 zmiesanu, ale to je uspora nejakych 112 korun na 100 km. Pri jazdeni 15000 rocne nema sacnu aby sa to vratilo do dvoch rokov. Netreba zabudat aj na to, ze Nexia je predsa len o nieco vacsi zrut ako ine auta.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Ono ked je lpg dobre nastavene, tak v lete sa to celkom oplati. Vtedy ceny lpg klesaju pod polovicu benzinu, takze aj pri vyssej spotrebe lpg stale jazdite za polovicu :), ale v zime spotreba jednak stupa inym pomerom propanu a butanu v lpg a navyse ceny lpg sa vyskriabu az 50% nahor (napriklad ako teraz z 17Sk na 23Sk a to podla mna este nie je maximum pocas tejto zimy) takze vtedy uspora klesa tak na 30% aj to este mozme byt radi.
Nemate niekto lpg system lovato loveco basic? Mne to nejako blbnea neviem ci je to v membranach, RJ alebo krokovom motorku, alebo nebodaj niekde v povodnych systemoch auta kedze na benzin akurat startujem takze sa to nema sancu prejavit aj vtedy,
Proste obcas auto strati tah, na volnobeh otacky klesnu az pod 500, a ledka na lpg rj signalizuje chudobnu zmes. To obcas je dost malo caste, ale stava sa to v dost necakanych a niekedy aj nebezpecnych situaciach. Stava sa to, ked sa rozbieham, alebo raz aj ked som vyradil po asi 10km jazdy a auto sa zrazu zmenilo na traktor (espero 1,5 pri 500otackah).
Inac nemam co blizsie uviest, lebo sa to stava ci uz pri teplom alebo studenom motore a skutocne za roznych prilezitosti.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“