Zatím jsem se nezbláznil, ale z některých příspěvků na fóru mi hrabe. Jestli se zblázním, tak určitě ne z Matýska.Tomáš píše:Doufám , že si se Vojto z Matízka nezbláznil , neznamená to UP - ústavní péče ?
Laděné svody 3->1
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Dnes jsem si zajel do Ojczyzny nechat namontovat minulý týden objednané svody. Montáž byla součástí ceny za sovdy. Věnoval se tomu jeden člověk 3 hodiny. Výsledkem je kromě vyměněných svodů i "poklizený" výfuk, jelikož uhnité šroubovací přiruby, které servis v česku nahradil svarem, byly opětovně navařeny. Pozitivní side efect je, že mám i kat na šoruby, takže můžu snadno experimentovat s jeho de/montáží.
Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat . Paroží se spojuje pod olejovou vanou.
Pro srovnání OEM svody:
Svody jsou stříklé jakýmsi ochranným lakem, který se teplem vypaluje a loupe, takze ted svody vypadají, že mají lepru. Až to všecko odpoadá, tak to bude čistý nerez.
Zatím jsem s tím moc nenajezdil, takže hodnocení je ovlivněno silně psychoefektem, ale zdá se, že auto táhne lépe. Nad 4000 ot. výrazně lépe Zvuk zase trošku dospěl a když se tomu naloží, tak je pěkně hluboký s takovým jemným drnčením. Se musí slyšet.
Zase jsem se přesvědčil, že ač na ně mnoho lidí nadává, tak moje zkušenosti s polskými servisy a obecně se službami okolo aut jsou vynikající. Budu se na ně obracet nadále. Za svody vč. montáže (1 člověk 3h práce) jsem dal 4400Kč.
Více fotek tu: http://matiz.uragan.cz/headers.php
Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat . Paroží se spojuje pod olejovou vanou.
Pro srovnání OEM svody:
Svody jsou stříklé jakýmsi ochranným lakem, který se teplem vypaluje a loupe, takze ted svody vypadají, že mají lepru. Až to všecko odpoadá, tak to bude čistý nerez.
Zatím jsem s tím moc nenajezdil, takže hodnocení je ovlivněno silně psychoefektem, ale zdá se, že auto táhne lépe. Nad 4000 ot. výrazně lépe Zvuk zase trošku dospěl a když se tomu naloží, tak je pěkně hluboký s takovým jemným drnčením. Se musí slyšet.
Zase jsem se přesvědčil, že ač na ně mnoho lidí nadává, tak moje zkušenosti s polskými servisy a obecně se službami okolo aut jsou vynikající. Budu se na ně obracet nadále. Za svody vč. montáže (1 člověk 3h práce) jsem dal 4400Kč.
Více fotek tu: http://matiz.uragan.cz/headers.php
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Já to mám za barákem. Asi 40km.Rado píše:...len este k nej treba pripocitat cestu ak si to nespojil este z niecim samozrejme.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Nemělo by. Sonda měří poměr (a ne absolutní hodnoty) a ten je teoreticky stejný ve všech větvích. Prakticky asi rozdíly budou, ale IMHO nijak výrazné.Richard píše:Ondraši, nebude vadit, že je lambdasonda připíchlá jen u jednoho válce???? Jinak pěkný
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
coool, moc pekny, tydle upravy mam rad, predevsim kultivujou auto a druhotne i trosku potlaci matese dopreduOndras píše:Dnes jsem si zajel do Ojczyzny nechat namontovat minulý týden objednané svody. Montáž byla součástí ceny za sovdy. Věnoval se tomu jeden člověk 3 hodiny. Výsledkem je kromě vyměněných svodů i "poklizený" výfuk, jelikož uhnité šroubovací přiruby, které servis v česku nahradil svarem, byly opětovně navařeny. Pozitivní side efect je, že mám i kat na šoruby, takže můžu snadno experimentovat s jeho de/montáží.
Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat . Paroží se spojuje pod olejovou vanou.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
To basnik minil tak, ze se nemusel rozhodovat jake provedeni zvoli, tak jako 4 valcariRobert píše:U tříválce?Ondras píše:Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat . Paroží se spojuje pod olejovou vanou.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
To by nebylo idealni. Skutecne odladene svody (nedelami si iluze, ze ty moje jsou) funguji tak, ze pulsy z jedne vetve pomahaji vyplachu plynu z vetve dalsi a to by se ve vetvich, ktere se spoji az v tlumici asi nestalo.Radim píše:kdybych byl ortodoxní tuner vytáhl bych každý svod přes vlastní katoš a spojil je až v tlumiči
zvýšil by se výkon panečku
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny