Laděné svody 3->1
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Laděné svody 3->1
Byl jsem dnes kousek za čárou v Michael Tuning ( http://www.michael-tuning.pl/ ) a objednal laděné svody. Nerezové trubky, parohy se spojují až na úrovni vany nebo pod motorem a pružná spojka před katem. Příští týden v sobotu budou připraveny a budou se v Polsku montovat na auto. Tak jsem velice zvědavý, co to udělá.
V plánu jsou i další experimenty s výfukem jako je demontáž katu, nebo jeho nahrazení sportovním a nahrazení středového tlumiče rezonátorem. Cena svodů vč. montáže je pěkných 4300Kč
V plánu jsou i další experimenty s výfukem jako je demontáž katu, nebo jeho nahrazení sportovním a nahrazení středového tlumiče rezonátorem. Cena svodů vč. montáže je pěkných 4300Kč
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Reklama
Re: Laděné svody 3->1
paneboze to bude primo unikatni matiz (jakoze je uz ted), ale to snad ani pak nemuzes uz nikdy prodat tohle, to uz musi navzdy zustat clenem rodiny ...Ondras píše:Byl jsem dnes kousek za čárou v Michael Tuning ( http://www.michael-tuning.pl/ ) a objednal laděné svody. Nerezové trubky, parohy se spojují až na úrovni vany nebo pod motorem a pružná spojka před katem. Příští týden v sobotu budou připraveny a budou se v Polsku montovat na auto. Tak jsem velice zvědavý, co to udělá.
V plánu jsou i další experimenty s výfukem jako je demontáž katu, nebo jeho nahrazení sportovním a nahrazení středového tlumiče rezonátorem. Cena svodů vč. montáže je pěkných 4300Kč
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Já naštěstí nepočítám s prodejem...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ondro, ty ses porad hracicka
O kolik to zvedne vykon? Nebude to jen psychologicke, jako kdyz jsem si koupil ladeny koncovy tlumic a myslel ze to jede vic?
O kolik to zvedne vykon? Nebude to jen psychologicke, jako kdyz jsem si koupil ladeny koncovy tlumic a myslel ze to jede vic?
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Hračička, to já jsem. To ani nevíš, co mi ještě leží v hlavě za nesmysly.
Přírůstek - nevím kolik dají čistě svody, ale počítám minimálně s pocítitelnou změnu průběhu výkonu a točáku. Svody jsou dlouhé / tenké, tedy optimální pro nižší otáčky. Každopádně změna proti sérii, která je děsná, bude k lepšímu. Pokud se to osvědčí, budu výfuk "otevírat" dál, tzn. nechám zjistit stav původního katíku a příp. vyměnit za sportovní, střeďák nahradit rezonátorem a možná vyšpekulovat nějkaký otevřený konec, ale je tam strašně málo místa, i když v polsku už se objevil mugen-like výfuk pro Matize.
Jen laděný konec udělá zvuk, ale s výkonem to moc nezahýbá.
Na jaře to chcu hodit na brzdu (škoda jen, že už to nestihnu teď). Ideálně, kdybych ku společnému výletu do Polska zbantoval i Vojtu. Co říkáš, Vojto?
Přírůstek - nevím kolik dají čistě svody, ale počítám minimálně s pocítitelnou změnu průběhu výkonu a točáku. Svody jsou dlouhé / tenké, tedy optimální pro nižší otáčky. Každopádně změna proti sérii, která je děsná, bude k lepšímu. Pokud se to osvědčí, budu výfuk "otevírat" dál, tzn. nechám zjistit stav původního katíku a příp. vyměnit za sportovní, střeďák nahradit rezonátorem a možná vyšpekulovat nějkaký otevřený konec, ale je tam strašně málo místa, i když v polsku už se objevil mugen-like výfuk pro Matize.
Jen laděný konec udělá zvuk, ale s výkonem to moc nezahýbá.
Na jaře to chcu hodit na brzdu (škoda jen, že už to nestihnu teď). Ideálně, kdybych ku společnému výletu do Polska zbantoval i Vojtu. Co říkáš, Vojto?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Úřad práce, pánové . Já tam byl vloni 2 měsíce, samozřejmě mně žádnou práci nejen nenašli, ale ani nenabídli. A hlavně mne moc potěšilo, že tam všichni ouředníci měli LCD monitory, je vidět, že jsme bohatý stát a máme na to. Jinak Autotepas Kladno hledá prodejce vozů Chevrolet a Opel, ale z Jeseníku je to kapánek z ruky .