RESET ECU a ucenie jazdit...
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Som resetoval ECU som zvedavy ako nauci jazdit mala
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
Zdar chlapi! Bavil som sa o resete ECU s jednym technikom a podla neho je najlepsie resetovat ECU ked je motor zahriaty. Po znovupripojeni baterky normalne nastartovat a nechat motor bezat cca 5 min. na volnobeh a pri tom nespustat ziadne elektricke veci, neslapat na pedaly a na nic proste nesahat a vsetko co sa da ma byt vypnute.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Blue kde si sa docital tento navod..??
ja som podobnym sposobom ucil jazdit susedovu Feliciu 1.3 po oprave ECU..
...a ostatnej elektriky...
1. start za studena..
2. nechat motor zohriat na "pracovnu teplotu" cca 80-85 st.C
... samozrejme zapnuta vsemozna elektrika, svetla, kurenie a pod.
... nech sa to rychlejsie zohreje...
3. potom jazda cca pri. 3500ot./min. pri 80km/h III. prevod. stupen
4. brzdenie motorom, teda ubratie plynu, az po hranicu, kedy uz vie III.-ka potiahnut,
cca pri rychlosti 30-35km/h
5. opet rozbeh na tych 80km/h - caa 2min. na III.-ke
6. preradenie na IV.-ku, 80ka cca 3-4 min.
7. postupne zastavenie podrdovanim, IV - III - II,
8. chvilku nechat volonobeh...ked uz ma motor tych 750-820ot/min. na volnobehu
9. postupny rozbeh na maximalku...jazda cca 2 min.
10. zastavenie, volnobeh, zhasnutie motora, nechat vychladnut...
Potom mi sused vravel ze to auto ide lepsie ako ked bolo nove..
a ze sa aj lepsie rozbieha...
...
takze som zvedavy na tvoj dojem...po tom uceni toho tvojo autiicka ...
ja som podobnym sposobom ucil jazdit susedovu Feliciu 1.3 po oprave ECU..
...a ostatnej elektriky...
1. start za studena..
2. nechat motor zohriat na "pracovnu teplotu" cca 80-85 st.C
... samozrejme zapnuta vsemozna elektrika, svetla, kurenie a pod.
... nech sa to rychlejsie zohreje...
3. potom jazda cca pri. 3500ot./min. pri 80km/h III. prevod. stupen
4. brzdenie motorom, teda ubratie plynu, az po hranicu, kedy uz vie III.-ka potiahnut,
cca pri rychlosti 30-35km/h
5. opet rozbeh na tych 80km/h - caa 2min. na III.-ke
6. preradenie na IV.-ku, 80ka cca 3-4 min.
7. postupne zastavenie podrdovanim, IV - III - II,
8. chvilku nechat volonobeh...ked uz ma motor tych 750-820ot/min. na volnobehu
9. postupny rozbeh na maximalku...jazda cca 2 min.
10. zastavenie, volnobeh, zhasnutie motora, nechat vychladnut...
Potom mi sused vravel ze to auto ide lepsie ako ked bolo nove..
a ze sa aj lepsie rozbieha...
...
takze som zvedavy na tvoj dojem...po tom uceni toho tvojo autiicka ...
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Moje Nexie potřebuje na výpočet cca 15 km ostré jízdy. Potom si na sprintu poradí skoro i s Kadettem 1.8.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Staci Ti seriova RJ? Musis mi ale napisat rok vyroby Nexie,ci je 8V alebo 16V,ci ma immobilizer v kluci alebo nema,ci ma klimu,airbag,ABS. Cena cca 4000,- Sk. Mozno sa podari aj za menej,zalezi od ponuky a mnozstva RJ na trhu.JRD McLAREN píše:To Ivan
No sak pri tom uceny som pomaly aj tolko km nabehal...
dve tri minutky na 80ke... to sa ti kilometre natocia...
To Rado
nemash nahodou moznost zohnat este jednu RJ ..??
rozmyslam totizto ze si to pojdem dat ku kamoshovi nachipovat..
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
ANO, chapes to naprosto presne Vsak bez napatia ju asi nema co drzat ze?
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
myslim si ze ten cas ani nemusi byt taky dlhy. odber mas vdaka imobilizeru stale, aj ked minimalny, nie ? ja som to raz odpojil na mozno 10 sekund a ked som nastartoval, tak to citis, ze je zmazana pamet, lebo ti viac klepoce motor, dlhsie to startuje, celkovo je motor hlucnejsi, aj pri akceleracii, ale akceleruje podla mna lepsie, postupne ten vykon klesa... logicky.
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Škoda Octavia 1.6