Výfuk
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
To bude tím , že to delší s hákem je koncovka a ne to krátké jak si pravděpodobně myslíš , takže ho budeš mít tam kde má být a nemusíš řezat do nárazníku oblouček pro výfuk na druhé straně .
Jinak cena je to dost dobrá , ale nech si to radši někde namontovat , ať ho fakt nedáš opačně , potřebuješ pak totiž i autogen
Jinak cena je to dost dobrá , ale nech si to radši někde namontovat , ať ho fakt nedáš opačně , potřebuješ pak totiž i autogen
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Hele já si celkem dělal jen srandu.Tu rouru určitě zvládnu dát na správné místo =) a ta fotka mě jen na chvíli zmátla,pak sem pochopil že ta zkroucenější strana je konec...a pokud je to slušná cena,ta od neděle už nebudu jezdit jako dvoulitr a bavit celou ulici!Tomáš píše:To bude tím , že to delší s hákem je koncovka a ne to krátké jak si pravděpodobně myslíš , takže ho budeš mít tam kde má být a nemusíš řezat do nárazníku oblouček pro výfuk na druhé straně .
Jinak cena je to dost dobrá , ale nech si to radši někde namontovat , ať ho fakt nedáš opačně , potřebuješ pak totiž i autogen
ja som menil výfuk pred dvoma týždňami, na môjho tátoša z roku 1998 a tiež zadný diel, tak si myslým že ti môžem dať zopár dobrých rád a vlastných postrehov.
CENA: veľmi dobrá, ja som kúpil zadný diel v Poľsku (neoriginálny) za 1600.- Sk, hneď si aj kúp spojku na výfuk, je to také koliečko z ohnutou šrúbou veľkosť je 38mm.
ak máš sšte pôvodný výfuk tak bude pravdepodobne privarený o strednú časť, dá sa to pomerne jednoducho odseknúť ostrým sekáčom a kladivom. taktiež kladivom zvesíš gumové závesenia, idú síce ťažko ale dá sa to zvládnuť. Celé som to robil nad kanálom.
nový výfuk zavesíš na zadnú gumu a spojíš rúry, musích ich ale naklepať tak aby do seba zapadli niekoľko centimetrov a aby neostal otvor vo výreze.
skôr ako začneš, vyrovnaj háčiky na výfuku do vodorovnej polohy, aby sa ti lepšie výfuk nasadzoval, keď ho budeš mať nasadený len ich opäť vyhneš hore.
Používať autogén asi nebudeš musieť ale ja som ho aj tak použíl lebo zadná časť, ktorá trčí spod auta von sa mi opierala o plast. tak mi to známy autogénom nahrial a ľahko som si ho vytvaroval ako bolo treba.
na spoj dáš spojku a pevne utiahneš, ja som to robil pri naštartovanom motore, až kým mi neprestal podfukovať spoj.
CENA: veľmi dobrá, ja som kúpil zadný diel v Poľsku (neoriginálny) za 1600.- Sk, hneď si aj kúp spojku na výfuk, je to také koliečko z ohnutou šrúbou veľkosť je 38mm.
ak máš sšte pôvodný výfuk tak bude pravdepodobne privarený o strednú časť, dá sa to pomerne jednoducho odseknúť ostrým sekáčom a kladivom. taktiež kladivom zvesíš gumové závesenia, idú síce ťažko ale dá sa to zvládnuť. Celé som to robil nad kanálom.
nový výfuk zavesíš na zadnú gumu a spojíš rúry, musích ich ale naklepať tak aby do seba zapadli niekoľko centimetrov a aby neostal otvor vo výreze.
skôr ako začneš, vyrovnaj háčiky na výfuku do vodorovnej polohy, aby sa ti lepšie výfuk nasadzoval, keď ho budeš mať nasadený len ich opäť vyhneš hore.
Používať autogén asi nebudeš musieť ale ja som ho aj tak použíl lebo zadná časť, ktorá trčí spod auta von sa mi opierala o plast. tak mi to známy autogénom nahrial a ľahko som si ho vytvaroval ako bolo treba.
na spoj dáš spojku a pevne utiahneš, ja som to robil pri naštartovanom motore, až kým mi neprestal podfukovať spoj.
To bylo celý ve srandě , jen jsem testoval , jestli se chytíš , ale nechápu ten návod od ss2men - nic svařený tam není ! střední a zadní díl k sobě ???? to jsem tam teda neměl . Podívej se taky v jakým stavu je ten žárovej kryt , je to dost blízko nádrže , tak ho tam určitě dej !!Albert_Hein píše:Hele já si celkem dělal jen srandu.Tu rouru určitě zvládnu dát na správné místo =) a ta fotka mě jen na chvíli zmátla,pak sem pochopil že ta zkroucenější strana je konec...a pokud je to slušná cena,ta od neděle už nebudu jezdit jako dvoulitr a bavit celou ulici!Tomáš píše:To bude tím , že to delší s hákem je koncovka a ne to krátké jak si pravděpodobně myslíš , takže ho budeš mít tam kde má být a nemusíš řezat do nárazníku oblouček pro výfuk na druhé straně .
Jinak cena je to dost dobrá , ale nech si to radši někde namontovat , ať ho fakt nedáš opačně , potřebuješ pak totiž i autogen
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Tak ten plechovej kryt upad ve Waršavě - Sadybě....já nevěděl že to tam musí bejt auto jelo, tak sem to hodil do kufru a frčel dál.A viselo to na takový jako objímce se šroubem ale urezlo to.Tak že bych to tam mrskl zpět??V manuálu sem ale přesně nezjistil kam to patří,nemáš tušení kam?Tomáš píše:To bylo celý ve srandě , jen jsem testoval , jestli se chytíš , ale nechápu ten návod od ss2men - nic svařený tam není ! střední a zadní díl k sobě ???? to jsem tam teda neměl . Podívej se taky v jakým stavu je ten žárovej kryt , je to dost blízko nádrže , tak ho tam určitě dej !!Albert_Hein píše:Hele já si celkem dělal jen srandu.Tu rouru určitě zvládnu dát na správné místo =) a ta fotka mě jen na chvíli zmátla,pak sem pochopil že ta zkroucenější strana je konec...a pokud je to slušná cena,ta od neděle už nebudu jezdit jako dvoulitr a bavit celou ulici!Tomáš píše:To bude tím , že to delší s hákem je koncovka a ne to krátké jak si pravděpodobně myslíš , takže ho budeš mít tam kde má být a nemusíš řezat do nárazníku oblouček pro výfuk na druhé straně .
Jinak cena je to dost dobrá , ale nech si to radši někde namontovat , ať ho fakt nedáš opačně , potřebuješ pak totiž i autogen
Ta ušší část je pod malou objímkou okolo výfuku , dá se to nahradit stahovací páskou na hadice ( šroubovací motexpáska ) co mají běžně u pumpy , druhá část je pod matkou spony výfuku , kterou budeš potřebovat asi novou a na ten plech dáš velký podložky . Nevím v jakým stavu to máš , ale je to hliník a já ho měl tada dost kaput , tak jsem koupil novej , ale určitě ho tam dej a pochopitelně směrem k nádrži , aby jako zabraňoval ohřátí .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát kvě 19, 2006 00:22
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Jsem teď vyměňoval střední a koncový díl výfuku. Střední je standardní neoriginální á 1500,-Kč a zadní jsem koupil sportovní Ulter Sport á 2500,-Kč a rozhodně se to vyplatilo ( zvuk pomalu jako V6 )!!!
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát kvě 19, 2006 00:22
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Na ten jsem se taky ptal a zřejmě je to celý díl včetně katu a byl by asi pěkně mastný, prý kolem 10tis. Má o tom někdo nějaké jiné info???michal.vrzak píše:No jo, ale co ten díl co vede ke katalyzátoru z válců? Ten je taky někde k sehnání?
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
Neskutečně mě serou ty vaše naladěné výfuky,hlavně po městě,když jedeš s kočárkem a spící ditě v něm.Policajty na Vás. Jako kdyby toho kraválu bylo na ulici málo.!!!!!:lol:Badger píše:Jsem teď vyměňoval střední a koncový díl výfuku. Střední je standardní neoriginální á 1500,-Kč a zadní jsem koupil sportovní Ulter Sport á 2500,-Kč a rozhodně se to vyplatilo ( zvuk pomalu jako V6 )!!!
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Tento výfuk na Matize je hodně decentní, pokud jedeš normálně tak není skoro nic slyšet, jen když se vytočí tak potom trochu brmbá, ale i to je v pohodě!!!Bergman píše:Neskutečně mě serou ty vaše naladěné výfuky,hlavně po městě,když jedeš s kočárkem a spící ditě v něm.Policajty na Vás. Jako kdyby toho kraválu bylo na ulici málo.!!!!!:lol:Badger píše:Jsem teď vyměňoval střední a koncový díl výfuku. Střední je standardní neoriginální á 1500,-Kč a zadní jsem koupil sportovní Ulter Sport á 2500,-Kč a rozhodně se to vyplatilo ( zvuk pomalu jako V6 )!!!
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Můj poznatek
Ja jsem byl nucen koncem dubna tohoto roku, si nechat vyměnit zadní díl
výfuku protože jsem jezdil po našem výběžku s velice nepříjemným zvukem.
Výměnu jsem spojil v autorizovaném servisu Chabařovice u Ústí n/L s jarní
prohlídkou svého Matize SE r.v.2002.
Tlumič výfuku M 150 - cena = 1680,67
Těsnění výfuku Mt = 50,50
Matice výfuku 2 ks = 13,40
Celkem po slevě - 5% = 1657,34
Rozpis výkonů : výměna výfuku = 360.-
Jarní prohlídka = 77,76
Celkem po slevě - 20% = 350,21
---------------------------------------------------------------------------------------
Ač mi v tomto servisu u kterého mám bonus na slevu : 5% na materiál
20% na práci
tak mne ta výměna koncového dílu výfuku stála včetně jarní prohlídky
s DPH na = 2.388,95 zaokrouhleno / 2.389.-Kč
Tak co Vy na to ???Je to hodně nebo málo???
Zdravím všechny na foru a hezký letní den přeje " Vazoun "
výfuku protože jsem jezdil po našem výběžku s velice nepříjemným zvukem.
Výměnu jsem spojil v autorizovaném servisu Chabařovice u Ústí n/L s jarní
prohlídkou svého Matize SE r.v.2002.
Tlumič výfuku M 150 - cena = 1680,67
Těsnění výfuku Mt = 50,50
Matice výfuku 2 ks = 13,40
Celkem po slevě - 5% = 1657,34
Rozpis výkonů : výměna výfuku = 360.-
Jarní prohlídka = 77,76
Celkem po slevě - 20% = 350,21
---------------------------------------------------------------------------------------
Ač mi v tomto servisu u kterého mám bonus na slevu : 5% na materiál
20% na práci
tak mne ta výměna koncového dílu výfuku stála včetně jarní prohlídky
s DPH na = 2.388,95 zaokrouhleno / 2.389.-Kč
Tak co Vy na to ???Je to hodně nebo málo???
Zdravím všechny na foru a hezký letní den přeje " Vazoun "