Otáčky zahřátého motoru 1500
Moderátor: Blue Lanos
Otáčky zahřátého motoru 1500
Zdravím všechny )
Mám řadu měsíců problém s volnoběžnými otáčkami na mém Lanosu.
Model 98, 1.6SX, 16V, 3dv hatchback Krásné autíko )
Bylo v autorizovaném servisu - prý vadný servomotorek, ale museli by vyměnit celou elektriku. Nebyl signál do počítače. Vrátili a neopravili. Nechal jsem dát jenom nové kabely a svíčky.
Přes známé mechaniky jsem nejdříve nechal vyměnit motorek, byl kousnutý a nepracoval normálně. Chvíli to fungovalo perfektně a asi po cca 200 km najetých po městě to začalo znovu.
Po zahřátí motoru na provozní teplotu, otáčky nejsou obvyklých cca 850, ale vyletí na cca 1500. Známý tvrdí, že to je náhradní provozní režim řídící jednotky.
Po dlaší opravě známý našel vadnou lambdu, nedávala správné napětí. Po její výměně to zase ezdilo naprosto perfektně cca 200 km a otáčky se zase vrátily na hodnotu 1500 po zahřátí motoru.
Dále jsme vyměnily teplotní čidlo pro studené starty (nesehnal jsem originál, doporučili mi v servisu pro Kalose. prý je naprosto shodné), zase to fungovalo 200 km a otáčky se vrátily na hodnotu 1500.
Autíko jsem koupil jako první majitel dovezené z Německa, mírně bourané na předek. Byl měněný chladič a nová maska. Jinak vše bylo původní. Byly odrstraněny airbagy a na řídící jednotce byly příslušné konektory zaslepeny.
Ve značkovém servisu na diagnostice to již jednou bylo, technik v tom chyby žádné nenašel, resetoval hodnoty pro otáčky.
Už si nevím rady, odstoupit od kupní smlouvy už nemám šanci, všechno bylo bez pořádných dokladů a něco dokonce i ze známosti. A navíc autíko se mi už líbí a chci si ho nechat.
Umíte někdo poradit, do jakého značkového servisu bach ho mohl dát, kde na to jsou schopni přijít?
Jsem z Ústí nad Labem a servis v Chabařovicích nestojí za nic tam už to jednou bylo a neuměli nic najít.
Předem moc díky a věřím, že někdo bude umět poradit.
Přeji pěkný den
Zdeny
Mám řadu měsíců problém s volnoběžnými otáčkami na mém Lanosu.
Model 98, 1.6SX, 16V, 3dv hatchback Krásné autíko )
Bylo v autorizovaném servisu - prý vadný servomotorek, ale museli by vyměnit celou elektriku. Nebyl signál do počítače. Vrátili a neopravili. Nechal jsem dát jenom nové kabely a svíčky.
Přes známé mechaniky jsem nejdříve nechal vyměnit motorek, byl kousnutý a nepracoval normálně. Chvíli to fungovalo perfektně a asi po cca 200 km najetých po městě to začalo znovu.
Po zahřátí motoru na provozní teplotu, otáčky nejsou obvyklých cca 850, ale vyletí na cca 1500. Známý tvrdí, že to je náhradní provozní režim řídící jednotky.
Po dlaší opravě známý našel vadnou lambdu, nedávala správné napětí. Po její výměně to zase ezdilo naprosto perfektně cca 200 km a otáčky se zase vrátily na hodnotu 1500 po zahřátí motoru.
Dále jsme vyměnily teplotní čidlo pro studené starty (nesehnal jsem originál, doporučili mi v servisu pro Kalose. prý je naprosto shodné), zase to fungovalo 200 km a otáčky se vrátily na hodnotu 1500.
Autíko jsem koupil jako první majitel dovezené z Německa, mírně bourané na předek. Byl měněný chladič a nová maska. Jinak vše bylo původní. Byly odrstraněny airbagy a na řídící jednotce byly příslušné konektory zaslepeny.
Ve značkovém servisu na diagnostice to již jednou bylo, technik v tom chyby žádné nenašel, resetoval hodnoty pro otáčky.
Už si nevím rady, odstoupit od kupní smlouvy už nemám šanci, všechno bylo bez pořádných dokladů a něco dokonce i ze známosti. A navíc autíko se mi už líbí a chci si ho nechat.
Umíte někdo poradit, do jakého značkového servisu bach ho mohl dát, kde na to jsou schopni přijít?
Jsem z Ústí nad Labem a servis v Chabařovicích nestojí za nic tam už to jednou bylo a neuměli nic najít.
Předem moc díky a věřím, že někdo bude umět poradit.
Přeji pěkný den
Zdeny
- Reklama
Tento problém mám od koupi nového Lanosu. 4x jse urgoval v
servisu uvedenou závadu a stále nic. Ke konci března mně končí
3 letá záruka. Doufám že je tam uženu a závadu opraví. Nejhorší je
ale, že někdy mně volnoběžné otáčky stoupno až na 3000. Musím zastavit
a počkat takových deset vtěřin až otáčky spadnou na snesitelných
1200. I to je dost. Tak ahoj.
servisu uvedenou závadu a stále nic. Ke konci března mně končí
3 letá záruka. Doufám že je tam uženu a závadu opraví. Nejhorší je
ale, že někdy mně volnoběžné otáčky stoupno až na 3000. Musím zastavit
a počkat takových deset vtěřin až otáčky spadnou na snesitelných
1200. I to je dost. Tak ahoj.
otačky zahřátého motoru 1500
Ahoj jsem tu nový ale něco poradit mohu .Podle toho co píšeš jste udělali téměr vše.Změřit kompresi mužeš ale asi to chce promeřit kabelaž k řídící jednotce event zkontrolovat.Zkontrolovat egr ventil.A ještě něco-pravý podběh za tlumičem je krabička a tam spoj kabelaže motoru podivat se jestli jsou konektory ok.Jinak prijed do prahy do servisu v ulici U pekařky.Nic nezaručuji ale na spoustu věcí tam přišli.
Ten problém popisuješ úplně přesně. Nejhorší bylo, když si v zatáčce auto přidalo samo. Jezdil jsem s tím téměř dva roky, než se podařilo narazit na ochotný servis. Závadu to nevykazovalo na PC žádnou, ale po výměně krokového motorku bylo vče OK. Takže nech opravdu vyměnit krokový motorek.Anonymous píše: Tento problém mám od koupi nového Lanosu. 4x jse urgoval v
servisu uvedenou závadu a stále nic. Ke konci března mně končí
3 letá záruka. Doufám že je tam uženu a závadu opraví. Nejhorší je
ale, že někdy mně volnoběžné otáčky stoupno až na 3000. Musím zastavit
a počkat takových deset vtěřin až otáčky spadnou na snesitelných
1200. I to je dost. Tak ahoj.
posielal som popis tejto zavady dop Piešťan do servisu a odtial mi potom sef servisu volal aky tam bude problem. Treba skontrolovat riadiacu jednotku, malo by byt chyba tam. ze riadiaca jednotkas nevie presne v akej polohe je krokovy motorcek a zle vyhodnocuje potom otacky. malo by tam aj vypisovat nejaku chybu tusim 35b ale to uz si nepamatam presne.
bolo tych informacii na mna dost dost, mne sef servisu vysvetlil presne akop to pracuje
bolo tych informacii na mna dost dost, mne sef servisu vysvetlil presne akop to pracuje
Já jsem tam žádnou závadu v ŘJ hlášenu neměl. Všechno vyhodnocovala, jako by bylo vše OK. V servisu vyměnili krokový motorek a jak mi technik říkal, potom motor chcípl a už nechtěl naskočit. Pokud si dobře vzpomínám, museli nějakým způsobem sladit ŘJ s krokovým motorkem (domnívám se, že nahráli znovu program). Pokud už s touto chybou vyšlo auto z továrny, tak se prý závada v ŘJ neprojeví.
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
No toto bol Emkas len sa volaaako neprihlasilAnonymous píše:posielal som popis tejto zavady dop Piešťan do servisu a odtial mi potom sef servisu volal aky tam bude problem. Treba skontrolovat riadiacu jednotku, malo by byt chyba tam. ze riadiaca jednotkas nevie presne v akej polohe je krokovy motorcek a zle vyhodnocuje potom otacky. malo by tam aj vypisovat nejaku chybu tusim 35b ale to uz si nepamatam presne.
bolo tych informacii na mna dost dost, mne sef servisu vysvetlil presne akop to pracuje
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
uz sa to prevalilo je to urcite ten kabel co ide s tej krabicky v pravom hornom rohu
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
jo je to stare tema ale pro vsecky co mate ten problem.je to v kabelazi k senzoru polohy klapky,a krokovemu motorku.je tam od vyroby nejaky problem.chtelo by to vymenit vsecky draty co jsou s temito 2 mi vecmi spojene.pan krticka ma novou celou kabelaz a ted je to jiz snad dobre.je to asi prace pro elektrikare.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil