lpg nádrž v rezervě

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Návštěvník

lpg nádrž v rezervě

Příspěvek od Návštěvník »

ahoj.:?: Potřebuju poradit.:?: Chci si koupit Nexii 16v 3dvířko a dát do ní LPG. Dosud jsem ho měl i v jinejch autech ale potřeboval bych poradit. 1)Co doporučujete ( BRC, Lovtec...), 2)máte tu někdo přímej vstřik plynu a co tak stojí, 3)bandaska v rezervě ( tzn. kolika litrová se tam vejde ). díky za radu i email. Tomáš (tchobot@seznam.cz)
Reklama
 

Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

lpg

Příspěvek od simone »

Ja mám v nexii LPG rok stalo to vtedy asi 25 tis Sk a je to BRC. Nádrž mám miesto rezervy a približne 40litrovu. Zatial som spokojny :D
čoky
Příspěvky: 64
Registrován: čtv čer 02, 2005 14:04
Bydliště: Prešov

Příspěvek od čoky »

Ja mam taktiez BRC montovane v 05/2005 suma bola 25.500 SK nadrz miesto rezervy 46 l plny sa na 80% cize vojde do nej cca 38 l / moja priemerna spotreba 9,85 l / 100km cize plna nadrz tak asi 380 km - indikator stavu nadrzi - denne pocitadlo km / je troska vvyssia ako bola rezerva tak asi max. 5 cm ale som to vypodlozil do tejto vysky aby to dno kufra bolo v rovnakej vyske. Rezervu mam sikmo v zadu v kufri prichytenu el. drotom asi 2,5 o ten vystupok z tlmica -a v tej rezerve mam ulozenu lekarnicku a pod. veci.To sekvencne vstrekovanie stoji asi nieco cez 40.000 Sk. Ja zatial max. spokojnost s LPG len uz aby sa udrzala ta cena zatial 21,5 Sk/l.
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Můžu napsat jen to samé co čoky. Prostě BRC, nádrž v rezervě. Vydrží od 360 do 420 km podle nohy. Max. spokojenost.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
čoky
Příspěvky: 64
Registrován: čtv čer 02, 2005 14:04
Bydliště: Prešov

Příspěvek od čoky »

Chcel by som vediet cubafire aku mas riadiacu jednotku . Ja som zil v domneni ze to bude programovatelna cez PC no servisak tam zapol len taky LED indikator cez kt. nastavil optimalne hodnoty no pri tej spotrebe ma to ani az tak moc nesere. Najazdim mesacne 2.000 km takze ta spotreba sedi / plne obsadene auto - dialnica 120 km/h/. Mal som ponuku aj ineho servisu - ale tam chceli kombinovat splynovac vacsina mala byt BRC riadiaca jednotka mala byt inej znacky a tak toho som sa vzdal a ostal som verni kompletu od BRC.
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Bohužel o ŘJ plynu nic nevím. Jedinné co ovládám je tzv "kolébka" kde jsou tři polohy. Benzin, automatika a LPG. Jinak si myslím, že to funguje na principu membrána -> podtlak. Mám titož jednobodové vstřikování do sání. Takže tak.
Jinak bych asi nekombinoval více výrobců. Já najezdím tak okolo 30 000 ročně, takže úspora je obrovská. Proto plná spokojenost.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
čoky
Příspěvky: 64
Registrován: čtv čer 02, 2005 14:04
Bydliště: Prešov

Příspěvek od čoky »

Co myslite ten anonym co chcel poradit to cita nebolo potrebne mu to zaslat mailom ked tam nechal kontakt.
Olda
Příspěvky: 649
Registrován: čtv bře 17, 2005 15:11
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Re: lpg nádrž v rezervě

Příspěvek od Olda »

Anonymous píše:ahoj.:?: Potřebuju poradit.:?: Chci si koupit Nexii 16v 3dvířko a dát do ní LPG. Dosud jsem ho měl i v jinejch autech ale potřeboval bych poradit. 1)Co doporučujete ( BRC, Lovtec...), 2)máte tu někdo přímej vstřik plynu a co tak stojí, 3)bandaska v rezervě ( tzn. kolika litrová se tam vejde ). díky za radu i email. Tomáš (tchobot@seznam.cz)
Mohu li doporučit tak přímí vstřik (edit: vícebodový vstřik, sorry), u nás je dostupný např. systém autogas
montují např.: http://lpg.cz/m_dilny/ , obecně mohu spíše nedoporučit italské systémy... :roll:
Já osobně mám Koltec, naprostá spokojenost- nízká spotřeba, minimální pokles výkonu atd... ;)
Vstřikování plynu do sání u levnějších systémů způsobuje u daewoo poškození benz. vstřiků, nevím jestli do 16V motoru (sám o sobě má co dělat
aby po 150 000 km bez problému fungoval-můj osobní názor...) bych ho namontoval ale u 8V není problém :)
Naposledy upravil(a) Olda dne úte říj 04, 2005 16:26, celkem upraveno 1 x.
Renault Laguna GT 98, modrozelená, 3.0 V6 24V, 140KW-ex automat-nyní manual, plná polní, žihadlo
Nexi 1.5 16V Red Sedan-se odstěhovala do prahy
Fiat Uno 1.5i-zvaný arcixindl-je v pánu
Renault Laguna combi 98-se odstěhovala se do zlína
Obrázek
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Benzinovy vstriky trpi u kazdeho systemu, protoze se pri provozu na plyn pouzivaji jen velmi malo casto.

Pokud vim, primy vstrik se v CR zatim nedela, u nas je mozno si realne vybrat mezi jednobodem nebo vicebodem. Vicebod ma vyssi vykon, mensi spotrebu a nehrozi pri nem zpetny zasleh. I u nej se ale plyn vstrikuje do sani vzduchu, ale na rozdil od jednobodu tesne pred kazdy valec zvlast. Nejnovejsi system vicebodu ma sekvencni davkovani, pro kazdy valec zvlast odmeruje nekolik davek plynu na jeden zapal.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

CO já vim tak se přímej vstřik LPG do válců (asi jako plynový FSI) dělal kdysi ale jenom chvilku páč díky kvalitě našeho plynu byly ty trisky furt ucpaný. To mi řikal muj dvorní plynař ještě někdy v roce 2002
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Krtek píše:CO já vim tak se přímej vstřik LPG do válců (asi jako plynový FSI) dělal kdysi ale jenom chvilku páč díky kvalitě našeho plynu byly ty trisky furt ucpaný. To mi řikal muj dvorní plynař ještě někdy v roce 2002
Pokud ja vim, tak u nas zkouseli vstrik LPG v kapalny fazi - nemas splynovac, v plynove nadrzi je cerpadlo a vstrikuje se primo kapalina. V cizine tohle podle vseho normalne funguje, ale u nas to prave pro spatnou kvalitu plynu velice rychle prestali montovat. Ale podle toho, co sem si precetl, tak i tenhle system ma 2 verze, a pouze ta uplne nejmodernejsi vstrikuje primo do valcu. Podle mne se u nas montoval tenhle system: http://www.autogas-boerse.de/autogas_infos/vialle_lpi/ . Vstrik LPG primo do valce je hodne cerstva novinka.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

no mně řikal ten mechanik, že vrtali díry na vstřiky přímo do válců.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“