Lacetti WTCC na autosalóne v Nitre
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Lacetti WTCC na autosalóne v Nitre
Ostatné:
http://www.mipo.ssag.sk/dis/02-chevrolet-lacetti.jpg
http://www.mipo.ssag.sk/dis/03-chevrolet-lacetti.jpg
http://www.mipo.ssag.sk/dis/04-chevrolet-lacetti.jpg
http://www.mipo.ssag.sk/dis/05-chevrolet-lacetti.jpg
http://www.mipo.ssag.sk/dis/06-chevrolet-lacetti.jpg
http://www.mipo.ssag.sk/dis/07-chevrolet-lacetti.jpg
http://www.mipo.ssag.sk/dis/08-chevrolet-lacetti.jpg
http://www.mipo.ssag.sk/dis/10-chevrolet-lacetti.jpg
- Reklama
Neviem, či to tu už niekde sú technické paramtre tohot vozítka, tak ich sem hodím:
Romery
Rázvor 2 600 mm
Dåžka 4 500 mm
Šírka Pod¾a predpisov FIA
Výška 1 360 mm
Rozchod predných kolies 1 560 mm
Rozchod zadných kolies 1 560 mm
Brzdná hmotnosť 1 140 kg
Palivová nádrž 70 litrov
Podvozok/zavesenie/pneumatiky/kolesá
Rám konštrukcie Jednoliata oce¾ová konštrukcia s FEA optimalizovanou valcovanou kabínkou
Karoséria Oce¾/zlúèenina s aerodynamickým vybavením Motorsport, ako to urèujú nariadenia FIA
Predné zavesenie MacPherson Strut
Zadné zavesenie Dvojitý kåb
Kolesá a pneumatiky 9x 17hliníkové pretekárske disky
Predné brzdy 4-piestikové opracované hliníkové strmene, dierovaný oce¾ový kotúè 295 x 32, s vnútorným chladením
Zadné brzdy 2-piestikové opracované hliníkové strmene, oce¾ový kotúè 290 x 9,7
Motor
Typ 2.0l, 4-valec
Objem 1 998 cm3
Systém nasávania 64 mm škrtiaca klapka, individuálne vstrekovanie, pretlakové s vnútornými lievikmi
Ventily 16-valec, mechanika priameho vstrekovania, 34 mm vstupný a 28 mm výfukový ventil, pružina cievky
Kompresný pomer 11 : 1
Výkon v konských silách 260 k pri 8 400 ot./min.
Toèivý moment 270 Nm pri 5 800 ot./min.
Maximálna rýchlosť (odhadovaná) 158 mph (254 km/h)
Prevodovka
Typ 6-stupòové sekvenèné radenie mechanické prepojenie
Romery
Rázvor 2 600 mm
Dåžka 4 500 mm
Šírka Pod¾a predpisov FIA
Výška 1 360 mm
Rozchod predných kolies 1 560 mm
Rozchod zadných kolies 1 560 mm
Brzdná hmotnosť 1 140 kg
Palivová nádrž 70 litrov
Podvozok/zavesenie/pneumatiky/kolesá
Rám konštrukcie Jednoliata oce¾ová konštrukcia s FEA optimalizovanou valcovanou kabínkou
Karoséria Oce¾/zlúèenina s aerodynamickým vybavením Motorsport, ako to urèujú nariadenia FIA
Predné zavesenie MacPherson Strut
Zadné zavesenie Dvojitý kåb
Kolesá a pneumatiky 9x 17hliníkové pretekárske disky
Predné brzdy 4-piestikové opracované hliníkové strmene, dierovaný oce¾ový kotúè 295 x 32, s vnútorným chladením
Zadné brzdy 2-piestikové opracované hliníkové strmene, oce¾ový kotúè 290 x 9,7
Motor
Typ 2.0l, 4-valec
Objem 1 998 cm3
Systém nasávania 64 mm škrtiaca klapka, individuálne vstrekovanie, pretlakové s vnútornými lievikmi
Ventily 16-valec, mechanika priameho vstrekovania, 34 mm vstupný a 28 mm výfukový ventil, pružina cievky
Kompresný pomer 11 : 1
Výkon v konských silách 260 k pri 8 400 ot./min.
Toèivý moment 270 Nm pri 5 800 ot./min.
Maximálna rýchlosť (odhadovaná) 158 mph (254 km/h)
Prevodovka
Typ 6-stupòové sekvenèné radenie mechanické prepojenie
http://wunschauto24.com/news/newssys/ga ... 5833_1.jpg
http://www.fiatouringcars.com/demo/foto/photo%20244.jpg
http://www.ourracing.com/Article/Upload ... 132451.jpg
http://www.chevrolet.com.mt/imgs/site/img00188.jpg
http://www.monsterdesign.co.kr/image_20 ... cc_440.jpg
http://index.hu/cikkepek/totalcar/magaz ... irplus.jpg
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Škoda Octavia 1.6