Turbo

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

poriadny chip rataj aspon 10t sk a vyfuk najlepsie nerez od zvodov....tam je to od tych 12t sk...a naozaj budes mat dobry zvuk, a aj vykonovo to pojde hore...este by som ti odporucil na sanie powercap od irmschera na ten motor..prida to cca 5koni realnych....
Reklama
 

Arkadij
Příspěvky: 25
Registrován: pon srp 29, 2005 09:19

Příspěvek od Arkadij »

Já ale nechci dávat asportovní výfuk. Chci jen dvoje výfukové potrubí. Bude to lépe dýchat a nebude to řvát.
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Na dvojitý výfuk je 1.5 malý objem.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

ako pisal ivan, je to maly objem...ale zeby to lepsie dychalo..asi tazko....len prides o vykon v nizsich otackach...
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

richiprofi píše:ako pisal ivan, je to maly objem...ale zeby to lepsie dychalo..asi tazko....len prides o vykon v nizsich otackach...
Aj toto sa da riesit.Systemom "H" na vyfukovom potruby.Tiez mu zabezpeci silnejsie spatne tlaky ;)
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Kaso, to naznám. Můžeš o tom, prosím, napsat něco víc?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

Ivan píše:Kaso, to naznám. Můžeš o tom, prosím, napsat něco víc?
Pridi do PN a pokecame ;)
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Uživatelský avatar
fireman
Příspěvky: 1464
Registrován: pát bře 25, 2005 05:30
Bydliště: TRNAVA - SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fireman »

kaso píše:
Ivan píše:Kaso, to naznám. Můžeš o tom, prosím, napsat něco víc?
Pridi do PN a pokecame ;)
tajnostkar ;) ;) ;)
NEXIA 1.5 16V 67kW DOHC
smajlici DELETED aby bol eMKas spokojny
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

fireman píše:
kaso píše:
Ivan píše:Kaso, to naznám. Můžeš o tom, prosím, napsat něco víc?
Pridi do PN a pokecame ;)
tajnostkar ;) ;) ;)
Kua nechce sa mi pisat na klavesnici :? Bolo by toho vela.Vykecam to az v PN :lol: :lol:
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Zkousel sem hledat, co je H system a trochu je to posany v tomhle clanku (presneji H a X system):
http://www.automedia.com/Exhaust/X-Pipe ... 011101xp/1
Uživatelský avatar
fireman
Příspěvky: 1464
Registrován: pát bře 25, 2005 05:30
Bydliště: TRNAVA - SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fireman »

no jo :cry: ked som bol v skole sral som na jazyky a teraz tomu nerozumiem :cry: :cry: :cry:
NEXIA 1.5 16V 67kW DOHC
smajlici DELETED aby bol eMKas spokojny
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

PavelZ píše:Zkousel sem hledat, co je H system a trochu je to posany v tomhle clanku (presneji H a X system):
http://www.automedia.com/Exhaust/X-Pipe ... 011101xp/1
Ludia spravte z toho niekto vycuc ;) Az vedia aj ostatny o com to je ;)
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Uživatelský avatar
fireman
Příspěvky: 1464
Registrován: pát bře 25, 2005 05:30
Bydliště: TRNAVA - SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fireman »

kaso píše:
PavelZ píše:Zkousel sem hledat, co je H system a trochu je to posany v tomhle clanku (presneji H a X system):
http://www.automedia.com/Exhaust/X-Pipe ... 011101xp/1
Ludia spravte z toho niekto vycuc ;) Az vedia aj ostatny o com to je ;)
ty tiez rozumies co??? :lol:
NEXIA 1.5 16V 67kW DOHC
smajlici DELETED aby bol eMKas spokojny
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Sice se tam zamerujou na americky 8-valce, ale pisou o tom, ze tyhle 8-valce maji bezne vyfukove potrubi jako 2 nezavisle systemy, kazdy pro 4 valce. Takze jako 2 4-valce. Zaroven pisi, ze pokud se spojuje vyfukove potrubi od nekolika postupne pracujicich valcu, tak proudici vyfukove plyny od nejakeho valce zpusobuji podtlak na sousednim a tim zlepsuji odvod vyfukovych plynu. Takze asi v 60-tych letech zkusili dat mezi ty 2 vyfukove systemy napric neco cemu rikaji vyrovnavaci truba (takze proto H system, podle 2 potrubi s jednou trubou napric). A pry prisli na to, ze to rozsiri krivku krouticiho momentu a snizi vnitrni hluk. Misto H systemu pak pry v 90-tych letech zacali pouzivat X-system. Jiny tvar spojeni tech dvou vyfukovych systemu, je pry vyhodnejsi, protoze v nem nejsou prave uhly. Na zaver uvadeji priklad ze na motoru Chevrolet 350 small-block jim to pri 3000 RPM pridalo kroutici moment o 20 lb/ft (asi 27Nm) a vykon asi o 13 HP.

Asi to neni uplne presny a je to hodne strucny, ale jen tak pro predstavu.
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

Tak Tak.Sice nemam s tym osobne skusenosti ale po prezreti roznych filmov o upravach automobilov a precitani casakov som vedel ze to funguje ;)
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“