palubní počítač
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
palubní počítač
Nevíte někdo, jestli se dá sehnat buď přímo na Nexii, nebo nějaký univerzál palubní počítač(aktuální spotřeba,průměrná spotřeba,kilometry atd.) ?
- Reklama
No univerzal se urcite sehnat da, ale v nexii pro nej neni zadna elektroinstalace, takze si budes muset natahat vlastni kabely...k indukčce, ke vstrikum, k teplomeru... celkem fuska a na dlouho...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
to uz si k palubnimu pocitaci radsi koupim jiny auto ))
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Urco vochcafku ze
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Palubák není vůbec problém . Sám jsem si ho do Matize namontoval:
http://matiz.uragan.cz/kel.php
Koupil jsem ho v Polsku (Opole) za cca 2800 kč. Zapojení je relativně snadné. Stačí připojit napájení. Může být full-time nebo pouze při zapnutém zapalování. Pak 1 drát připojit za vstřikovač a druhý na rychlostní čidlo v převodovce, nebo přimontovat senzor do tachometru (jako já). Pak stačí nakalibrovat a jede se. Umí okamžitou spotřebu, průměrnou, dojezd, zbývající palivo, spálené palivo, různé výpočty průměrné rychlosti a další méně podstatné věci. Přesnost je vysoká. Při čerpání do plné (okolo 32l) se mýlí max o 0.3l, což je v toleranci tankovací pistole.
btw. podle palubáku papal Matiz při kroužení u Gloubusu průměrně 15 l/100km
http://matiz.uragan.cz/kel.php
Koupil jsem ho v Polsku (Opole) za cca 2800 kč. Zapojení je relativně snadné. Stačí připojit napájení. Může být full-time nebo pouze při zapnutém zapalování. Pak 1 drát připojit za vstřikovač a druhý na rychlostní čidlo v převodovce, nebo přimontovat senzor do tachometru (jako já). Pak stačí nakalibrovat a jede se. Umí okamžitou spotřebu, průměrnou, dojezd, zbývající palivo, spálené palivo, různé výpočty průměrné rychlosti a další méně podstatné věci. Přesnost je vysoká. Při čerpání do plné (okolo 32l) se mýlí max o 0.3l, což je v toleranci tankovací pistole.
btw. podle palubáku papal Matiz při kroužení u Gloubusu průměrně 15 l/100km
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
NO to ovsem vubec neni spatna cena...
obrazky na tvoji strance jsem videl...ale na srazu v Olomouci jsem si ho vubec nevsiml (ve tvem matizkovi)
obrazky na tvoji strance jsem videl...ale na srazu v Olomouci jsem si ho vubec nevsiml (ve tvem matizkovi)
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Peca: Mám ho vlevo pod budíkama. Příště ho uvidíš
Petr II: Doma nevím ... Přesný název je Kel Car trip computer, typ LED (nabízí ještě dražší typ LCD). btw. byl jsem první zahraniční zákazník toho člověka, co to vyrábí. Takový správný bastlíř to je. Prodával mi to na parkingu u mekáče.
Petr II: Doma nevím ... Přesný název je Kel Car trip computer, typ LED (nabízí ještě dražší typ LCD). btw. byl jsem první zahraniční zákazník toho člověka, co to vyrábí. Takový správný bastlíř to je. Prodával mi to na parkingu u mekáče.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
NJN to je tak... Ondras to ma z ostravy do Opole skoro o 200km bliz nez treba ja z Brna...
tudiz udelat si vylet do Opole kvuli palubaku by se mi kapanek prodrazilo...kdyby mi ho treba vyrobce poslal na dobirku(zkusim to proverit)....tak uz by se o tom dalo uvazovat...
Jako treba na jih(Italie, Slovinsko atd.) jezdim celkem casto, ale do Polska me to opravdu vubec nelaka...bohuzel mi doma netece benzin z kohoutku...
tudiz udelat si vylet do Opole kvuli palubaku by se mi kapanek prodrazilo...kdyby mi ho treba vyrobce poslal na dobirku(zkusim to proverit)....tak uz by se o tom dalo uvazovat...
Jako treba na jih(Italie, Slovinsko atd.) jezdim celkem casto, ale do Polska me to opravdu vubec nelaka...bohuzel mi doma netece benzin z kohoutku...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Asi nebudeš sám, koho to bude zajímat, že by si ho jako zbastlil sám.
Obě amara by měli jít stáhnout ode mně ze stránky:
http://daewoo.wz.cz/amaro/PE09_2002.pdf
http://daewoo.wz.cz/amaro/PE10_2002.pdf
mělo by to fungovat - uložit cíl jako .....
Obě amara by měli jít stáhnout ode mně ze stránky:
http://daewoo.wz.cz/amaro/PE09_2002.pdf
http://daewoo.wz.cz/amaro/PE10_2002.pdf
mělo by to fungovat - uložit cíl jako .....
Hmm, tak jsem na to mrknoul, ale nebude to ještě to pravé ořechov
Našel jsem docela jednoduchý počítač s minimem fcí, ale průměrnou a okamžitou spotřebu ukazuje http://www.hw.cz/constrc/car_computer/car_computer.html
>> odráš
ten tvůj palubák je ocela zajímavý, ale nechápu, podle čeho zjišťuje zbývající palivo a dojezd. Dále pak nechápu podle čeho měří tu spotřebu.Systém měří počet otáček a impulsy vtřikovací jednotky, ale jak může vědět jaké množství paliva se vstřikuje. Každé auto přeci vtřikuje různé množství paliva ?!?
Našel jsem docela jednoduchý počítač s minimem fcí, ale průměrnou a okamžitou spotřebu ukazuje http://www.hw.cz/constrc/car_computer/car_computer.html
>> odráš
ten tvůj palubák je ocela zajímavý, ale nechápu, podle čeho zjišťuje zbývající palivo a dojezd. Dále pak nechápu podle čeho měří tu spotřebu.Systém měří počet otáček a impulsy vtřikovací jednotky, ale jak může vědět jaké množství paliva se vstřikuje. Každé auto přeci vtřikuje různé množství paliva ?!?