Turbo

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

tak to je picovina.....tak mi to prosim prefot.....lebo tieto udaje mam ja z oplu z DE....a s tymi motormi mam aj osobne skusenosti........a na co by niekto robil dva motory s rovnakym vykonom pri inom objeme v to iste obdobie.....tie dve pismena v tom kode nieco znamenaju, tak si nastuduj z toho katalogu, co znamenaju..... :arrow:
Reklama
 

Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

V roku 1984 sa montoval do GSI motor 18E/SE vykon 85kW.V roku 1986 ho nahradil motor 20NE/C20 NE vykon 85kW.Ten 1,8 mal krutiaci moment 151Nm pri 3000ot. 2,0 mal krutiaci moment 175Nm pri 3000 otackach.Dalsi motor ktory montovali do GSI mal oznacenie C 20XE.Vykon 110kW pri 6000ot. to je 150 koni.Krutiaci moment 196Nm pri 4800ot.V roku 1987 sa zacali montovat 16V.Rychlost bola rozdielna 8V-210Km/h 16V dosahoval 235Km/h.Rozdiel bol aj v podvozku http://strony.aster.pl/nexia1/tuning.html
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
I.C.

Příspěvek od I.C. »

Hosi hosi, vy to tu pekne motate ;-) Nechce se mi to rozepisovat, takze se mrknete sem: http://www.kadett.cz/technika/motory.htm

richiprofi: Nechapu kde jsi prisel na sumu 180 tisic za prestavbu C20XE na C20LET. Jedinej rozdil mezi temahle motorama je v pistech a ojnicich a pak samozrejme ve vyfukovym a sacim potrubi a v ECU - XE ma Motronic 2.5 a LET ma Motronic 2.8
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Poprosil jsem I.C., aby vám v tom, hoši, udělal jasno :idea:

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

I.C. dosiel som na to tak....ze som si napisal ceny vsetkych dielcov + praca....asi tak....samozrejme hovorim o novych dielcoch....
Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

I.C. a este taka drobnost.....c20let mali bosch motronic M2.7 .... M2.8 boli v calibrackych c20xe a c25xe/x20xe
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

richiprofi: Jo sorry, Mo2.7. Uz v tom zacinam mit taky bordel. Jsem tim chtel rict, ze maji trochu jinou ECU. Kazdopadne zase tolik prace v tom neni, ale je mnohem levnejsi proste prodat XE a koupit LET. Taky nechapu, proc to pocitas v cenach novejch dilu. V tom pripade muzes rovnou koupit novej motor a vyjde to levneji ;-)
S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

Ta já chci sehnat jeden z tich 2.0 16V...Buď ten C20XE nebo 20XEJ...No uvidíme...
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

I.C. píše:Hosi hosi, vy to tu pekne motate ;-) Nechce se mi to rozepisovat, takze se mrknete sem: http://www.kadett.cz/technika/motory.htm

richiprofi: Nechapu kde jsi prisel na sumu 180 tisic za prestavbu C20XE na C20LET. Jedinej rozdil mezi temahle motorama je v pistech a ojnicich a pak samozrejme ve vyfukovym a sacim potrubi a v ECU - XE ma Motronic 2.5 a LET ma Motronic 2.8
Noooooooo ja to tu nemotam :lol: :lol: .Napisal som presne to co je v tych tabulkach ;)
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

I.C. si sa neprihlasil, hehe...u nas je dost 16v, tak preto to ratam...chlani to radi prerabaju....aj teraz sa dokocila astra coupe bertone.....prerabal sa motor zo z20let na c20let....na zabeh to ma asi 260koni.... :D

a nove dilece preto....lebo aby to nebolo treba robit vsetko 10krat....rovno sa robi vybrus, nove piesty + komplet GO hlavy a podobne.... :D
I.C.

Příspěvek od I.C. »

richiprofi: Jo jo, sorry. Nechse se mi tu porad dokola zakladat uzivatele, kdyz o nej po par mesicich vzdycky prijdu ;-)
No jako pokud to beres takhle, tak bude jakakoliv uprava drazsi nez jiny auto. Zda se mi trochu nesmysl delat na Nexii nebo cemkoliv odpovidajicim upravu motorizace na blbejch 250 koni, kdyz za ty prachy muzes mit mnohem silnejsi a novejsi auto :-)
Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

no ono je to takto spravne....druha vec, ze sa tym zvysuju naklady....ale mne kebyze sa nieco stane v motore....tak rataj oprava od 100tisic hore...ale zasa mas dobry pocit....ze tvoje afto len tak dole nieco neda....aj seriove trojlitre posles plakat :lol: :lol:
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

S.v.o.b.i.k píše:Ta já chci sehnat jeden z tich 2.0 16V...Buď ten C20XE nebo 20XEJ...No uvidíme...
Svobik pozhanaj si motor z Astry GSI.2,0 16V je prevzaty z kadetta.A este ktomu je mladsi.Ved sa vyrabal do roku 1998 ;)
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

+ prevodovka + poloosi + kabelaz + RJ + brzdy + palubka.....
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

Lacnejsie bude doviest z vonku cele auto :lol: :lol:
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“