Turbo

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Arki

Turbo

Příspěvek od Arki »

Dá se na nexii sehnat turbodmychadlo?
Reklama
 

PeterMI_SK

Příspěvek od PeterMI_SK »

vsetko sa da.......len na co to je?????
potrebujes vymenit piesty, upravit zvody a sanie, riadiacu jednotku, palivove cerpadlo, vstrekovace benzinu a mnoho dalsieho.
Nakoniec ta vyjde lacnejsie kupit motor 2.0 GSi a na to chip a dostanes z toho nejakych 170-180 ponikov a to staci....
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Arki, nebyl by lepší kompresor? :lol:

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

To není Akri , ale Arki , to se bude teda pěkně motat. Akri má Lanose
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
PeterMI_SK

Příspěvek od PeterMI_SK »

kompresor je to same......

- menit piesty musi
- a uprava RJ, cerpadla a vstrekov je nutna aj pri kompresore, nakolko mnozstvo vzduchu ktore sa natlaci do valcov ci uz kompresorom alebo turbom potrebuje adekvatne mnozstvo paliva a to uz nestiha RJ lebo nevie co z hodnoutou mnozstva vzduchu ani palivove cerpadlo nema dostatocny prietok (vytlak), taktiez vstreky musia mat dany prietok, resp. mnozstvo ake su schopne nastreknut za minutu....da sa to ale je to neskutocne nakladne a zlozite .... taktiez nieco bude treba robit s predstihom zapalovania
Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

peter: trosku by som tu upravil tvoje veci, co si pisal....ale aj tak mas pravdu.....kedze seriova RJ uz nestiha tolko paliva davat...rezultuje to z toho, ze seriova RJ pracuje max do 2 bar talku paliva pretoze pracuje na proncipe A/F....preto sa davaju RJplne programovatelne s MAP senzorom, pri ktorom to nie je problem a ine vstreky, na baze motronic a podobne, kde sa meni kuzel vstreku....

co sa tyka prestavby z atmo na turbo....z motora C20xe na C20let je to cca 180tis sk....
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Tomáš píše:To není Akri , ale Arki , to se bude teda pěkně motat. Akri má Lanose
Diky kolego za zastani :lol: :lol: :lol: ale zapomnel si napsat ze hezkeho lanose :lol:
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

Anonymous píše:
Tomáš píše:To není Akri , ale Arki , to se bude teda pěkně motat. Akri má Lanose
Diky kolego za zastani :lol: :lol: :lol: ale zapomnel si napsat ze hezkeho lanose :lol:
To jsem tomu dal :lol: :lol: :lol:
Arki je bratra me babicky, zet v podnajmu :lol: :lol:
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

PeterMI_SK píše:vsetko sa da.......len na co to je?????
potrebujes vymenit piesty, upravit zvody a sanie, riadiacu jednotku, palivove cerpadlo, vstrekovace benzinu a mnoho dalsieho.
Nakoniec ta vyjde lacnejsie kupit motor 2.0 GSi a na to chip a dostanes z toho nejakych 170-180 ponikov a to staci....
Mozes pouzit 3 druhy GSI motorov.1,8-8V 2,0-8V 2,0-16V vsetky sa montovali da kadettu GSI ;)
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

kaso: najdi mi prosim gsi 1,8 niekde na slovensku :lol: :lol: :lol: ta verzia sa volala inak, nie gsi, heh...ale ak mozem odporucit tak jedine 16v c20xe...ked uz kvoli nicomu inemu....tak oba 8v su pazraev...takze v porovnani so 16v nizsi vykon a rovnaka spotreba....a moj nazor....8v motory nejdu, hehe :D :D :D
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

Do prveho GSI pouzili motor 1,8 8V ;) Oznacenie 18E/SE objem 1796 vykon 85kW asi 112/115 koni.Neviem kolko ich je na Slovensku ale aj 16V tu moc nenajdes.2,0 8V sa montoval aj do sedanu 16V len do 3-5 dverakoch
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

1.8 opravdu ani v ČR moc není. Ale ta jedna, která se mnou jela sprint, mi ujela jen o dálku jednoho auta ;)

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

kaso: uz to tu trosku motas......ide o motor 1,8i, ktory mal 66kw/90ps pri 5600rpm....kody motora sa menili podla typu elektroniky a roku vyroby a typu rozvodov....
1986
c18e LE 2-jetronic
s18nv ecotronic
1987-1988
c18se jetronic L3.1
c18se EZ 61
s18nv ecotronic
1989-1991
c18se jetronic L3.1
c18se EZ 61

asi tak....mala byt existovat este verzia motora c18nt, ale neviem, do coho sa montovala
Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

aa, oprava...nasiel som to, hehe...ide o c18nz hehe....montovane do calibry astry vectry :lol:
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

kaso píše:Do prveho GSI pouzili motor 1,8 8V ;) Oznacenie 18E/SE objem 1796 vykon 85kW asi 112/115 koni.Neviem kolko ich je na Slovensku ale aj 16V tu moc nenajdes.2,0 8V sa montoval aj do sedanu 16V len do 3-5 dverakoch
Tieto udaje su z katalogu Kadett GSI.Motor 1,8 vykon 85kW ;)
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“