Turbo
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
kompresor je to same......
- menit piesty musi
- a uprava RJ, cerpadla a vstrekov je nutna aj pri kompresore, nakolko mnozstvo vzduchu ktore sa natlaci do valcov ci uz kompresorom alebo turbom potrebuje adekvatne mnozstvo paliva a to uz nestiha RJ lebo nevie co z hodnoutou mnozstva vzduchu ani palivove cerpadlo nema dostatocny prietok (vytlak), taktiez vstreky musia mat dany prietok, resp. mnozstvo ake su schopne nastreknut za minutu....da sa to ale je to neskutocne nakladne a zlozite .... taktiez nieco bude treba robit s predstihom zapalovania
- menit piesty musi
- a uprava RJ, cerpadla a vstrekov je nutna aj pri kompresore, nakolko mnozstvo vzduchu ktore sa natlaci do valcov ci uz kompresorom alebo turbom potrebuje adekvatne mnozstvo paliva a to uz nestiha RJ lebo nevie co z hodnoutou mnozstva vzduchu ani palivove cerpadlo nema dostatocny prietok (vytlak), taktiez vstreky musia mat dany prietok, resp. mnozstvo ake su schopne nastreknut za minutu....da sa to ale je to neskutocne nakladne a zlozite .... taktiez nieco bude treba robit s predstihom zapalovania
- richiprofi
- Příspěvky: 760
- Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
peter: trosku by som tu upravil tvoje veci, co si pisal....ale aj tak mas pravdu.....kedze seriova RJ uz nestiha tolko paliva davat...rezultuje to z toho, ze seriova RJ pracuje max do 2 bar talku paliva pretoze pracuje na proncipe A/F....preto sa davaju RJplne programovatelne s MAP senzorom, pri ktorom to nie je problem a ine vstreky, na baze motronic a podobne, kde sa meni kuzel vstreku....
co sa tyka prestavby z atmo na turbo....z motora C20xe na C20let je to cca 180tis sk....
co sa tyka prestavby z atmo na turbo....z motora C20xe na C20let je to cca 180tis sk....
Mozes pouzit 3 druhy GSI motorov.1,8-8V 2,0-8V 2,0-16V vsetky sa montovali da kadettu GSIPeterMI_SK píše:vsetko sa da.......len na co to je?????
potrebujes vymenit piesty, upravit zvody a sanie, riadiacu jednotku, palivove cerpadlo, vstrekovace benzinu a mnoho dalsieho.
Nakoniec ta vyjde lacnejsie kupit motor 2.0 GSi a na to chip a dostanes z toho nejakych 170-180 ponikov a to staci....
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
now: BMW 7
- richiprofi
- Příspěvky: 760
- Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
1.8 opravdu ani v ČR moc není. Ale ta jedna, která se mnou jela sprint, mi ujela jen o dálku jednoho auta
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- richiprofi
- Příspěvky: 760
- Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
kaso: uz to tu trosku motas......ide o motor 1,8i, ktory mal 66kw/90ps pri 5600rpm....kody motora sa menili podla typu elektroniky a roku vyroby a typu rozvodov....
1986
c18e LE 2-jetronic
s18nv ecotronic
1987-1988
c18se jetronic L3.1
c18se EZ 61
s18nv ecotronic
1989-1991
c18se jetronic L3.1
c18se EZ 61
asi tak....mala byt existovat este verzia motora c18nt, ale neviem, do coho sa montovala
1986
c18e LE 2-jetronic
s18nv ecotronic
1987-1988
c18se jetronic L3.1
c18se EZ 61
s18nv ecotronic
1989-1991
c18se jetronic L3.1
c18se EZ 61
asi tak....mala byt existovat este verzia motora c18nt, ale neviem, do coho sa montovala
- richiprofi
- Příspěvky: 760
- Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Tieto udaje su z katalogu Kadett GSI.Motor 1,8 vykon 85kWkaso píše:Do prveho GSI pouzili motor 1,8 8V Oznacenie 18E/SE objem 1796 vykon 85kW asi 112/115 koni.Neviem kolko ich je na Slovensku ale aj 16V tu moc nenajdes.2,0 8V sa montoval aj do sedanu 16V len do 3-5 dverakoch
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
now: BMW 7