Při brždění táhne na stranu.
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Při brždění táhne na stranu.
Pneumatiky v pořádku, brzdy prý taky. Při rychlostech nad 60 km mi při silnějším brzdění nastupuje brzdný účinek tak, že mi auto zatáhne do levé strany. Pak se sklidní a brzdí čelně. Co by to mohlo být ? Geometrie ? Jedna brzdová destička víc sjetá ?
- Reklama
a muzes napsat co by to bylo u 16tky? mam dojem ze me totaky trosku tahne ke strane..Tomáš píše:Koukám , že jsi si dal do podpisu , že máš dvoulitr , tak to na to zapomeň , ten má vzadu kotouče jako vepředu a to neznám ....
NUBIRA COMBI I 99:106k, lpg v rezerve(40l),fólie,ladak
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
Šlo o to ,že mi jedno zadní kolo nebrzdilo , nebo míň než druhý a taky to táhlo ke straně . Bylo to poznat , že byl buben studenější , než ten druhej.
Nefungoval mi samoštyl , stačilo to vyčistit a namazat .Kouknu se do autodíů a hodím sem fotku , pokud tam bude.
Nefungoval mi samoštyl , stačilo to vyčistit a namazat .Kouknu se do autodíů a hodím sem fotku , pokud tam bude.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Fotka je v rozebranýmstavu , ale patří to tak , že jedna vidlička se opírá do jedné pakny , druhá vidlička se závitem má na sobě plastovou matičku a opírá se do druhé pakny a zároveň je zasunutá do tý dutý vidličky . Matice nastavuje rozpětí vidliček a tím roztažení paken. Matičkou otáčí taková plechová packa , na matičce je ozubení , a vrací se pomocí pružinky . Musí sde to vidět na autě , takhle je to asi nepochopitelný .
https://www.chevroletclub.cz//album_pic.php?pic_id=723
https://www.chevroletclub.cz//album_pic.php?pic_id=723
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
u kotoucových brzd nic takoveho, jako samostav, neni. Je
pouze u parkovaci brzdy a vypada jako zadni prasatko u skodovky. To ale na brzdeni nema zadny vliv jelikoz jsou ty brzdy na sobe nezavisle. Muze se stat, a vetsinou se to stava, ze jsou spinave nebo zoxidovane ty cepy po kterych brzdice jezdi.
Kazdopadne tvuj problem nejspis spociva ve vytrzenem silentbloku predniho ramene, ten se prave projevuje nestabilitou pri prudsim brzdeni nebo naopak rychlejsi akceleraci. Pri te jakoby auto uskoci do strany.
Ufffffff
pouze u parkovaci brzdy a vypada jako zadni prasatko u skodovky. To ale na brzdeni nema zadny vliv jelikoz jsou ty brzdy na sobe nezavisle. Muze se stat, a vetsinou se to stava, ze jsou spinave nebo zoxidovane ty cepy po kterych brzdice jezdi.
Kazdopadne tvuj problem nejspis spociva ve vytrzenem silentbloku predniho ramene, ten se prave projevuje nestabilitou pri prudsim brzdeni nebo naopak rychlejsi akceleraci. Pri te jakoby auto uskoci do strany.
Ufffffff
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
Ty silenbloky jsou celkem 4 ks na př. nápravě a stojí cca 150,- za kus.
Nevím ,jak jsi zručný , ale já jsem si je přemlátil doma sám . Potřebuješ k tomu palici a velkej svěrák přidělaný k ponku a taky místo ,kde necháš chvíli auto na heveru bez ramen.
Nejdřív je ale třeba určit diagnózu , začali jsme brzdama a už jsou to silentbloky . Aby to nakonec nebyly podélný koleje od náklaďáků ...
Nevím ,jak jsi zručný , ale já jsem si je přemlátil doma sám . Potřebuješ k tomu palici a velkej svěrák přidělaný k ponku a taky místo ,kde necháš chvíli auto na heveru bez ramen.
Nejdřív je ale třeba určit diagnózu , začali jsme brzdama a už jsou to silentbloky . Aby to nakonec nebyly podélný koleje od náklaďáků ...
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e