EGR Ventil
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
EGR Ventil
pani nikto mi zatial neodpisal tak to davam na novo......kde sa nachadza na NEXII 1.5 DOHC 16V EGR VENTIL????
- Reklama
ako tak pozeram,,,jak pozeram, tak pozeram.....EGR som nenasiel....to cudo co ide od toho hadicka ku koncu sania tak je len podtlakova regulacia benzinu v distribucnej tycke........
EGR musi spojovat vyfuk spolu so sanim..... (Exhaust Gas Recirculation) spatne spalovanie vyfukovych plynov.....musi byt regulovane bud solenoidnym ventilom alebo podlatkovym ventilom.......popripade v hlave je este vedlasi kanalik od jedneho alebo dvoch ventilov, ktory je cez difuzor vedeny do sacieho potrubia........
este by som rad vedel kde je PCV ventil (Positive Crankcase Ventilation) je to ventil na odvetranie veka ventilov, resp. klukovky ak take nieco NEXIA má....malo by to byt v nejakej hadicke od veka smerom k saniu.....ja mam tie hadicky prazne......ma tam povodne ten ventil byt....alebo to ma prazdne kazdy?????
tento ventil tiez ma za nasledok spotrebu oleja
Diky diky.....za odpovede..
EGR musi spojovat vyfuk spolu so sanim..... (Exhaust Gas Recirculation) spatne spalovanie vyfukovych plynov.....musi byt regulovane bud solenoidnym ventilom alebo podlatkovym ventilom.......popripade v hlave je este vedlasi kanalik od jedneho alebo dvoch ventilov, ktory je cez difuzor vedeny do sacieho potrubia........
este by som rad vedel kde je PCV ventil (Positive Crankcase Ventilation) je to ventil na odvetranie veka ventilov, resp. klukovky ak take nieco NEXIA má....malo by to byt v nejakej hadicke od veka smerom k saniu.....ja mam tie hadicky prazne......ma tam povodne ten ventil byt....alebo to ma prazdne kazdy?????
tento ventil tiez ma za nasledok spotrebu oleja
Diky diky.....za odpovede..
Neviem, nexiu som este s otvorenou kapotou zblizka nevidel .
Na 8V motoroch je myslim egr na sacom potrubi, ktore ma 5 kanalov, jeden vyfukovy k egr. Ale na 16V ma sacie potrubie len 4 kanaly, lebo 5 saci a 5 vyfukovy urobili v hlave do boku.
Pripadne pozri, ci na hlave (nie na veku ventilov) nemas naskrutkovanu zaslepku tam kde som popisoval ze ma byt egr.
V spojeni Positive Crankcase Ventilation nevidim slovo ventil . Proste aja mam na espere 16V odniekial zozadu z bloku motora rurku doprava, tam je napojena gumenym kolenom na veko ventilov (to napojenie som spominal uz v suvislosti s hladanim egr) a na druhej strane veka ventilov je tie nejake napojenie na sanie. Niekde by tam mal byt labyrint na zachytavanie olejovej hmly, ale ziaden ventil tam podla mna nema co hladat.
Na 8V motoroch je myslim egr na sacom potrubi, ktore ma 5 kanalov, jeden vyfukovy k egr. Ale na 16V ma sacie potrubie len 4 kanaly, lebo 5 saci a 5 vyfukovy urobili v hlave do boku.
Pripadne pozri, ci na hlave (nie na veku ventilov) nemas naskrutkovanu zaslepku tam kde som popisoval ze ma byt egr.
V spojeni Positive Crankcase Ventilation nevidim slovo ventil . Proste aja mam na espere 16V odniekial zozadu z bloku motora rurku doprava, tam je napojena gumenym kolenom na veko ventilov (to napojenie som spominal uz v suvislosti s hladanim egr) a na druhej strane veka ventilov je tie nejake napojenie na sanie. Niekde by tam mal byt labyrint na zachytavanie olejovej hmly, ale ziaden ventil tam podla mna nema co hladat.
PCV (je to odventilovanie tlakov) --- a ten ventil tam moze aj nemusi byt......to je taky ventil, ktrory ma iba spatnu klapku.... na mojej MAZDE 626 to mam na hadicke medzi sacim potrubim a vekom ventilov a ked to bolo zababrane tak to papalo olej a nedrzalo to stabilny volnobeh.....davne auto ako je DACIA to malo tiez a dost to ovplyvnovalo volnobezne otacky....bol taktiez na tej hadicke ale bol zalisovany do vnutra hadicky tak ho nebolo vidno....
---------preto sa pytam ci tam ma byt alebo nie....lebo auto som kupil od ruky a neviem ci nieje vybraty....
---------preto sa pytam ci tam ma byt alebo nie....lebo auto som kupil od ruky a neviem ci nieje vybraty....