Nadrz, otacky
Moderátor: Blue Lanos
Nadrz, otacky
Zdravim Vas chlapi. Mam tiez Racer a som s nim spokojny na par veci
ktore nevie nikto odstranit. zatial.
Po nastartovani ma dost vysoke otacky (1500) ked sa dobre zohreje
klesnu tak na (1200) .
Ked sa rozbehnem a vyradim rychlost tak su otacky na 1300 - 1500 ako kedy a ked zastavim klesnu znova na takych 1000. cim to je ?
A este jedna vec. Kto mi vie presne povedat kolko litrov ma nadrz ?
Racer, 1,5 GSi r.v.1993[/b]
ktore nevie nikto odstranit. zatial.
Po nastartovani ma dost vysoke otacky (1500) ked sa dobre zohreje
klesnu tak na (1200) .
Ked sa rozbehnem a vyradim rychlost tak su otacky na 1300 - 1500 ako kedy a ked zastavim klesnu znova na takych 1000. cim to je ?
A este jedna vec. Kto mi vie presne povedat kolko litrov ma nadrz ?
Racer, 1,5 GSi r.v.1993[/b]
- Reklama
nadrz
to vazne ma nadrz 52 LITROV ?
lebo nikde som to doteraz nemohol najst. ani vo velkom technicaku to nieje.
a co sa tyka tych vysokych otacok zistil som ze to bude asi
podtlakovym regulatorom. to je taka mala cierna skrinka
namontovana v motore pod celnym sklom a je do nej zapojena
cierna hadica.
********
NEVIE MI NIEKTO PORADIT KDE SA DAJU KUPIT OCHRANE KRYTY KAROSERIE (BLATNIKOV A PODBEHOV)
dik
lebo nikde som to doteraz nemohol najst. ani vo velkom technicaku to nieje.
a co sa tyka tych vysokych otacok zistil som ze to bude asi
podtlakovym regulatorom. to je taka mala cierna skrinka
namontovana v motore pod celnym sklom a je do nej zapojena
cierna hadica.
********
NEVIE MI NIEKTO PORADIT KDE SA DAJU KUPIT OCHRANE KRYTY KAROSERIE (BLATNIKOV A PODBEHOV)
dik
Plovák je odspodu v nádrži uprostřed když se koukneš na nádrž ze spoda nemůžeš ho přehlédnout.Vedou k němu tři dráty a myslím jedna hadička.Nejlepší pro vyndání plováku je vyjet co nejvíce benzínu a pak vyšroubovat ty šroubky co ho držej. Ze shora nádrže pod sedačkama je palivová pumpa (jestli se jedná o stříkačku) ale nikdy sem nezkoumal jestli se tady tudy dostaneš k plováku aniž bys ho vyndal.
otačky + ND
tak s těma otáčkama mám taky problémy. V servise mi řekli že je to asi motorkem volnoběhu. Jenomže origoš díl prý stojí 3500Kč. Tak jsem se chtěl zeptat jestli už tenhle problém někdo vyřešil nebo jsme na tom všichni stejně. Jo a nezná někdo nějakou www stránku kde by byl soupis ND a cen na Racera. Díky.
nadrz, otacky
jo je na 52 litru, ted pred tydnem sem si rek ze to zkusim vyjet az do mrtě, takze mi chcip motor kdyz rucicka byla uz pod cervenym , stacilo zakvedlat celou károu, pak sem fouknul do nadrze a jel sem jeste dobrejch 30kilasku a nebyl problem, pak sem tam nacpal 46litru mínus dva litry co sem mel v kanystru a na ktery sem dojel k pumpe
jinak otacky me taky zlobily, jak uz sem tu nekde psal, vymenili mi krokovaci motorek - motorek volnobehu - nema cenu kupovat starej ci to resit jinak - kdyz ho vyndali je tam krasne videt jak ¨je tam osoupana jedna cast ktera ridi privod paliva, proste je treba tam dat novej.. protoze jezdim hodne tak u me to byl ke konci takovej extrem, ze auto bud chcipalo nebo drzelo ukrutne vysoky otacky treba pet minut, po výměně naprosto ok
jinak otacky me taky zlobily, jak uz sem tu nekde psal, vymenili mi krokovaci motorek - motorek volnobehu - nema cenu kupovat starej ci to resit jinak - kdyz ho vyndali je tam krasne videt jak ¨je tam osoupana jedna cast ktera ridi privod paliva, proste je treba tam dat novej.. protoze jezdim hodne tak u me to byl ke konci takovej extrem, ze auto bud chcipalo nebo drzelo ukrutne vysoky otacky treba pet minut, po výměně naprosto ok
otáčky
tak s tím krokovým motorkem volnoběhu to budu muset vyzkoušet.Sice jsem nedosáhl takových extrémů jako 5 minut vysokých otáček jak tady píše jeden účastník, ale někdy to zlobí dost. Hlavně při dojezdech na parkoviště nebo při jizdě s nižšíma otáčkama (zácpy, atd.) Na kolik ta oprava asi vyšla??
S těma otáčkama mám taky stejný problém.
Nejdříve mi říkali, že si mám vyčistit vzduchovou klapku - nepomohlo.
Potom mi měnili tu malou hadičku, která vede z víka motoru těsně před tu klapku-že prý je spuchřelá - trochu se to zlepšilo.
Ale měnit ten snímač polohy plynu se mi teda nechce - co když to nepomůže.
Otěcko má Espero a tento problém nemá - otáčky padají bezvadně.
Potom se mi zdá, nevím jestli to je, nebo není normální, ale plyn mi reaguje s hrozným zpožděním(sešlápnu plyn a tak asi půl sekundy se nic neděje)
Nejdříve mi říkali, že si mám vyčistit vzduchovou klapku - nepomohlo.
Potom mi měnili tu malou hadičku, která vede z víka motoru těsně před tu klapku-že prý je spuchřelá - trochu se to zlepšilo.
Ale měnit ten snímač polohy plynu se mi teda nechce - co když to nepomůže.
Otěcko má Espero a tento problém nemá - otáčky padají bezvadně.
Potom se mi zdá, nevím jestli to je, nebo není normální, ale plyn mi reaguje s hrozným zpožděním(sešlápnu plyn a tak asi půl sekundy se nic neděje)