Z toho silikonu bych si nedělal starosti, ale zeptej se kolik to žere oleje. V mém případě je to cca 1/2 l na 1500 km a olej na dolejvání dávám na úplně stejné místo, jak je vidět na fotkách "motor x". Jinak koukám, že to má jenom jeden erbeg a je to bez ABS na takový auto, už se občas hodí (ABS na sněhu paráda v dešti je to zase delší brzdná dzáha - toť otázka ? ABS - Y/N ?). Má to zase tažné zařízení což také není k zahození.
Franta
Koupit tuto NUBIRU?
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
Opravdu si z toho silikonu nedělej hlavu (nejsou tam žádné velké tlaky), ale pozeptej se na tu spotřebu oleje !!! . Možná to papá a on si myslel, že je to průsak přes těsnění. Pokud to budeš kupovat, tak zajeť i s majitelem někam do servisu a nech si změřit tlaky ve válcích a "emise"- regulaci lambda. Pokud budou OK tak to pak můžou být gufera u ventilů. To je snad vše.
Franta
Franta
Naposledy upravil(a) Franta dne pon črc 25, 2005 16:50, celkem upraveno 1 x.
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Já tam nevidím nic špatného jestli myslíš ty půlkruhy co jsou podmáznutý červeným silikonem tak to je zcela normální na tomhle místě teče olej poměrně často a chce to jen vyměnit těsnění včetně těch půlměsíčků ten kdo dělal to těsnění pod hlavou tam nedával nový a pro jistotu to podmáznul děláme to naprosto stejně není to žádná prasárna naopak je vidět že se na to uplně nevysral a i originál z továrny je tohle místo podmáznutý slabou vrstvou modrého silikonu ale samozřejmě v menším množství a není to prakticky vidět ven