Jak na sportovní filtr

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

No ono nejde jen o dostatecny prisun vzduchu ale taky o dostatecnou propustnost onoho filtru... :idea: :shock: :lol:
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Reklama
 

Uživatelský avatar
Petr II
Příspěvky: 56
Registrován: čtv bře 11, 2004 07:54
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Petr II »

>> Peca
Jsem se díval na tvůj přívod vzduchu, ty máš díru v karoserii ? :o


Jinak potřebuju vysvětlit :
Jestli jsem to správně pochopil, tak je potřeba dostatečný přísun chladného vzduchu. Na filtru je ale teplotní čidlo ?? A ještě vede teplý vzduch z víka motoru.Tak to jsem z toho jelen :roll:
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

NO tak 1) je potřeba mit zajisten prisun dostatecneho mnozstvi vzduchu k filtru.
2) Cim studenejsi vzduch filtr nasaje tim lip auto jede....kompresni pomer atd...
3) teply vzduch z vika motoru :?: ... no asi myslis odvetrani vika ventilu, ktere vede do saciho potrubi mezi filtrem a klapkou...no tak to tam byt musi a nejde s tim nic delat, je to bezna vec - toho teplyho vzduchu se tam zas nejak moc nedostane...

a co se tyka meho privodu vzduchu zespod, tak diru do karoserie jsem samozrejme nedelal...ona tam je seriove, protoze skrze ni vede trubka k rezonatoru na sacim potrubi pred filtrem... Ja jsem z auta nejdrive demontoval vse co se tyka sani od te prvni plastove trubky vpredu pres onen rezonator az po airbox vcetne...nasledne jsem teplomer puvodne umisteny v airboxu pridelal na kastlu v miste kde puvodne byl airbox. Z diry v karoserii, kterou puvodne vedla trubka k rezonatoru, jsem vyndal jakesy gumove tesneni a zjistil jsem ze ta dira je celkem obrovska....a tak jsem tudy protahl trubku od spodu(dole zahnutou kupredu), ktera mi privadi do prostoru motoru vzduch... (bohuzel i s prachem atd. ale tomu se nelze vyvarovat...Ivan ma nasavac na kapote a diru v kapote a taky nasava i prach a bordel...) na a potom jsem na zbytek saciho potrubi pridelal Green filtr(jeste pres nastavec, aby byl filtr primo nad onou trubkou...) No a nakonec jsem jeste vyvrtal do kastle dve diry a mezi filtr a zbytek prostoru motoru jsem prinytoval nerez plech..(jednak aby mi ten prichozi vzduch neutikal kam nema a taky proto aby se filtr nezahrival od motoru...)

Tod vse...myslim si ze jsem napsal celkem vycerpavajici navod...

Preji pri tuningu hodne stesti... 8)
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
Petr II
Příspěvky: 56
Registrován: čtv bře 11, 2004 07:54
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Petr II »

Moc Ď,
něco s tím budu muset udělat.
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Nemas zac a hodne stesti...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
Granko
Příspěvky: 430
Registrován: stř črc 02, 2003 09:55
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Granko »

hmmm, nemate niekto z BA este staru vlozku do airboxu ? budem musiet vycistit filter a v M&Gcku mi povedali, ze to trva tak 3 dni (vycistenie, vyschnutie, natretie olejom a vsiaknutie). stary airbox som vyhrabal kdesi v pivnici, ale vlozku som samozrejme vtedy ako nepotrebnu vyhodil kua..... po troch dnoch poctivo vratim 8) ....hmmm mozno, ze aj niekde v servise by mohli mat, nie ?
Uživatelský avatar
Petr II
Příspěvky: 56
Registrován: čtv bře 11, 2004 07:54
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Petr II »

Nevíte nahodou, jestli je někde na NETu nějaký test filtrů-to jako který je lepší ? :-?
Chci si asi koupit vložku, ale nevím jestli GREEN, nebo K&N ?
Dále se chci zeptat lidiček co už ho mají, jestli si k němu koupili nějakou čistící sadu ?

ĎĎĎ :D
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6659
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

myslim, ze je uplne jedno, jakej koupis, hlavne ze tam bude 8)

KN, Green, JR, Kingdragon, jejich dost, ale vsechny maj stejnou funkci.

Pouze KN ti ale zaruci zivotnost 1 000 000 mil :lol:

Co se tyce cisticich sad, tak staci univerzalni, coz stoji asi 500kc. nemusis mit sadu presne na ten typ filtru, co mas (budes mi) doma.
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

...az toto bude citat Ivan 8) to bude zase valka filtru :lol: :lol: :lol:
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

A nejen Ivan... :twisted: :lol:

:!: :!: :!: Stejne je Green nejlepsi a nejzelenejsi :!: :!: :!: :lol:
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

No, Milošovi moc nevěř :lol: Nejlepší je pochopitelně Green.

Na čištění ani není ta čisticí sada nějak extra potřeba. Stačí to proprat doma vodou a jarem a pak to olejem naimpregnovat. Já ale tu sadu Green projistotu mám, přece jen mám náporové sání a filtr se dost špiní :D

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

jj minuly tyden jsem zrovna pral kuzel v jarove vode...to by clovek neveril kolik cernyho svinstva z nej vyteklo... :-?
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

To sem si taky řikal že všichni tuneři když se jich zeptáš tak ti řeknou že ten sportovní filtr je vlastně ve výsledku levnější protože vydrží déle a jen se vypere ale když sem se kouknul na ceny těch čistících sad tak sem tomu nějak nevěřil to se fakt dá prát jen v jaru a naimpregnovat a myslíte že ten filtr pak ještě plní svoji funkci teda zabránit hrubým nečistotám ve vstupu do motoru :?: :?: :?:
Uživatelský avatar
Granko
Příspěvky: 430
Registrován: stř črc 02, 2003 09:55
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Granko »

pytal som sa typka z M&Gcka, ze ci je ta sada nejaka specialna a hovoril, ze samozrejme, ze sa to neda prat len tak. a ze to musi dlho schnut a vsiakavat ten olej. povedal, ze ked im to dam spravit, tak si pre to mozem prist tak za 3 dni.
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

No právě to sem taky slyšel tak mi uniká ta úspora no nic ;)
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“