Jak na sportovní filtr
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
No ono nejde jen o dostatecny prisun vzduchu ale taky o dostatecnou propustnost onoho filtru...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
- Reklama
NO tak 1) je potřeba mit zajisten prisun dostatecneho mnozstvi vzduchu k filtru.
2) Cim studenejsi vzduch filtr nasaje tim lip auto jede....kompresni pomer atd...
3) teply vzduch z vika motoru ... no asi myslis odvetrani vika ventilu, ktere vede do saciho potrubi mezi filtrem a klapkou...no tak to tam byt musi a nejde s tim nic delat, je to bezna vec - toho teplyho vzduchu se tam zas nejak moc nedostane...
a co se tyka meho privodu vzduchu zespod, tak diru do karoserie jsem samozrejme nedelal...ona tam je seriove, protoze skrze ni vede trubka k rezonatoru na sacim potrubi pred filtrem... Ja jsem z auta nejdrive demontoval vse co se tyka sani od te prvni plastove trubky vpredu pres onen rezonator az po airbox vcetne...nasledne jsem teplomer puvodne umisteny v airboxu pridelal na kastlu v miste kde puvodne byl airbox. Z diry v karoserii, kterou puvodne vedla trubka k rezonatoru, jsem vyndal jakesy gumove tesneni a zjistil jsem ze ta dira je celkem obrovska....a tak jsem tudy protahl trubku od spodu(dole zahnutou kupredu), ktera mi privadi do prostoru motoru vzduch... (bohuzel i s prachem atd. ale tomu se nelze vyvarovat...Ivan ma nasavac na kapote a diru v kapote a taky nasava i prach a bordel...) na a potom jsem na zbytek saciho potrubi pridelal Green filtr(jeste pres nastavec, aby byl filtr primo nad onou trubkou...) No a nakonec jsem jeste vyvrtal do kastle dve diry a mezi filtr a zbytek prostoru motoru jsem prinytoval nerez plech..(jednak aby mi ten prichozi vzduch neutikal kam nema a taky proto aby se filtr nezahrival od motoru...)
Tod vse...myslim si ze jsem napsal celkem vycerpavajici navod...
Preji pri tuningu hodne stesti...
2) Cim studenejsi vzduch filtr nasaje tim lip auto jede....kompresni pomer atd...
3) teply vzduch z vika motoru ... no asi myslis odvetrani vika ventilu, ktere vede do saciho potrubi mezi filtrem a klapkou...no tak to tam byt musi a nejde s tim nic delat, je to bezna vec - toho teplyho vzduchu se tam zas nejak moc nedostane...
a co se tyka meho privodu vzduchu zespod, tak diru do karoserie jsem samozrejme nedelal...ona tam je seriove, protoze skrze ni vede trubka k rezonatoru na sacim potrubi pred filtrem... Ja jsem z auta nejdrive demontoval vse co se tyka sani od te prvni plastove trubky vpredu pres onen rezonator az po airbox vcetne...nasledne jsem teplomer puvodne umisteny v airboxu pridelal na kastlu v miste kde puvodne byl airbox. Z diry v karoserii, kterou puvodne vedla trubka k rezonatoru, jsem vyndal jakesy gumove tesneni a zjistil jsem ze ta dira je celkem obrovska....a tak jsem tudy protahl trubku od spodu(dole zahnutou kupredu), ktera mi privadi do prostoru motoru vzduch... (bohuzel i s prachem atd. ale tomu se nelze vyvarovat...Ivan ma nasavac na kapote a diru v kapote a taky nasava i prach a bordel...) na a potom jsem na zbytek saciho potrubi pridelal Green filtr(jeste pres nastavec, aby byl filtr primo nad onou trubkou...) No a nakonec jsem jeste vyvrtal do kastle dve diry a mezi filtr a zbytek prostoru motoru jsem prinytoval nerez plech..(jednak aby mi ten prichozi vzduch neutikal kam nema a taky proto aby se filtr nezahrival od motoru...)
Tod vse...myslim si ze jsem napsal celkem vycerpavajici navod...
Preji pri tuningu hodne stesti...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
hmmm, nemate niekto z BA este staru vlozku do airboxu ? budem musiet vycistit filter a v M&Gcku mi povedali, ze to trva tak 3 dni (vycistenie, vyschnutie, natretie olejom a vsiaknutie). stary airbox som vyhrabal kdesi v pivnici, ale vlozku som samozrejme vtedy ako nepotrebnu vyhodil kua..... po troch dnoch poctivo vratim ....hmmm mozno, ze aj niekde v servise by mohli mat, nie ?
myslim, ze je uplne jedno, jakej koupis, hlavne ze tam bude
KN, Green, JR, Kingdragon, jejich dost, ale vsechny maj stejnou funkci.
Pouze KN ti ale zaruci zivotnost 1 000 000 mil
Co se tyce cisticich sad, tak staci univerzalni, coz stoji asi 500kc. nemusis mit sadu presne na ten typ filtru, co mas (budes mi) doma.
KN, Green, JR, Kingdragon, jejich dost, ale vsechny maj stejnou funkci.
Pouze KN ti ale zaruci zivotnost 1 000 000 mil
Co se tyce cisticich sad, tak staci univerzalni, coz stoji asi 500kc. nemusis mit sadu presne na ten typ filtru, co mas (budes mi) doma.
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
...az toto bude citat Ivan to bude zase valka filtru
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
No, Milošovi moc nevěř Nejlepší je pochopitelně Green.
Na čištění ani není ta čisticí sada nějak extra potřeba. Stačí to proprat doma vodou a jarem a pak to olejem naimpregnovat. Já ale tu sadu Green projistotu mám, přece jen mám náporové sání a filtr se dost špiní
Na čištění ani není ta čisticí sada nějak extra potřeba. Stačí to proprat doma vodou a jarem a pak to olejem naimpregnovat. Já ale tu sadu Green projistotu mám, přece jen mám náporové sání a filtr se dost špiní
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
jj minuly tyden jsem zrovna pral kuzel v jarove vode...to by clovek neveril kolik cernyho svinstva z nej vyteklo...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
To sem si taky řikal že všichni tuneři když se jich zeptáš tak ti řeknou že ten sportovní filtr je vlastně ve výsledku levnější protože vydrží déle a jen se vypere ale když sem se kouknul na ceny těch čistících sad tak sem tomu nějak nevěřil to se fakt dá prát jen v jaru a naimpregnovat a myslíte že ten filtr pak ještě plní svoji funkci teda zabránit hrubým nečistotám ve vstupu do motoru