Vůle diferenciálu

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Vůle diferenciálu

Příspěvek od Tomáš »

Kolegové neřešil jste někdo dotažení ložiska diferáku ?
Podle manuálu tady na foru na straně 371 by to mělo jít seřídit pomocí takové zubaté matice ( číslo dílu 12) , skrz kterou vede poloosa ( levá) .
Mě to totiž při pomalé jízdě na 1 , 2 a 3 kvalt trošku rachtá a jak tomu naložím a je to v záběru postupně to ztichne. Na zpátečku je to taky hlučnější , než je zdrávo. Při normální jízdě je to v klidu .
To samé mi před lety dělal služební Meďák 308 ( dodávka) , jenže to byl zadek a po sundání kardanu tam byla na hrušce matice a šlo to krásně.

Čím s tím u Nubiry otočit ? Je jasný , že se musí sundat pojistný plech ( č. 17 v manuálu) , ale potom na to musí být asi nějaký klíč ??? Jaký je tam závit ????
Díky za reakce Tomáš ;)
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Reklama
 

Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

tyyy brdo kdes to vycet? Mne to totiz dela taky a poslouchali jsme to s Palikxem a nevime odkud to de. Nejhorsi na to zvuku je ze v aute neni nic slyset ale vubec nic, kdyz ale stahnes okynko tak je to zvuk jako kdyz by neco tvrdeho bylo tlaceno na kolecko v prevodovce ( princip rechtacky ale daleko tissi) no a ten diferak by to klidne mohl byt. Na spatecku je to taky dost hlucne
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

a je to i u lanosu? ja mam zpatecku asi nejhlucnejsi na svete a kazdej to ma v pohode, oproti mne :roll:
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

jo ale ty couvas 70 v hodine tak se nediv hluku :lol: :lol: :lol: :lol:

jinak caues
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

ahooj :lol:
no ja couvam malo, radsi jezdim dopredu, ale mne zpatecka knuci, ze to je jak kdyz tahas kocku za vocas :roll: :D
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Kluci, kdysi jsem dělal u Ivana (Moskviče) diferák a udělal jsem ho, že servismani jen čuměli. Standartní postup byl tenkrát asi tento: nabouchat hrušku do tělesa a utáhnout tak aby se volně točila, pak povolit levou matici u diferáku a pravou utáhnout co jde, pak utáhnout levou, a pravou povolit o 1/2 otáčky. Já se s tím sral dle příručky měřil jsem vysunutí čela hrušky k ose talíře a opravoval dle na hrušce vypáleným opravám, a když jsem to celé dal do kupy, tak mi diferák u Ivana ani nepíp, a tomu se říkala "zpívající pudřenka" ale jestli z toho něco použijete nevím :?: :?: :lol: :lol:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Brainman píše:tyyy brdo kdes to vycet? Mne to totiz dela taky a poslouchali jsme to s Palikxem a nevime odkud to de. Nejhorsi na to zvuku je ze v aute neni nic slyset ale vubec nic, kdyz ale stahnes okynko tak je to zvuk jako kdyz by neco tvrdeho bylo tlaceno na kolecko v prevodovce ( princip rechtacky ale daleko tissi) no a ten diferak by to klidne mohl byt. Na spatecku je to taky dost hlucne
To je škoda , že jsme to neřešili už na Strahově , mě to dělá co jsem jí koupil a teď , když jezdím se staženým oknem , mě to začíná dost sr*t, třeba když jedu podél zaparkovaných aut a ten zvuk se odráží . Budeš mít asi to samé ... ??!

Richarde, vím co máš na mysli , žigul to měl podobně , ale u Nubi to jde seřídit jen pomocí té jedné strany , na druhé je natvrdo našroubovaná příruba. Mrkněte na str 371 v katalogu dílů ( téma servisní manuál ke stažení). tady http://www.daew.ru/catalog/nubira/371.gif
tou dvanáctkou by mělo jít točit po sundání plechu 17 a tím se dotáhnou ložiska 11 , ale jak najít tu správnou polohu a nepřetáhnout to ?Nerad bych oddělal ložiska.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Tomáši a v tý polský knize o Nubiře není žádná info jak na to?? :roll:

Něco tam je strana 105-108 , ale nějak mi to po polsku nejde, musel bych to mít před sebou v reálu a k tomu tohle a pak bych to možná pochopil, každopádně jsou na kleci diferáku kuželíkové ložiska, tak seřizovat (utahovat) s rozmyslem :!:
Naposledy upravil(a) Richard dne stř črc 20, 2005 08:34, celkem upraveno 1 x.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Dík za pomoc , sice nemám žádnou knihu o Nubiře , ale teď mě napadlo , jestli to nemá Mates podobně ! ( na něj knihu mám ) Jenže to zjistím až večer , zrovna jsem v Praze Nubirou a Mates i s knihou jsou v garage .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Tomáši do večera ji hodím na muj web a sosni si ji, současně prosím Frantu aby ji přihodil k do sekce manuály. Dík

tak už tam je můžete sosat (má to asi 13MB)

http://richard555.wz.cz/Morawski_v0-1.1.pdf
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Díky , už mám i vytištěno ! Akorát tiskárna se vaří , nemáš ještě servisní manuál na HP Laser Jet 1200 ? :lol: :lol: :lol: :lol:

Už se učím polsky , ale je to ono ! PIERCIEN REGULACYJNY LOZYSK MECHANIZMU ROZNICOVEGO :!: :!: :!:
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Franta
Příspěvky: 255
Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franta »

Já mám za to že už tam je UDĚLEJ SI SÁM - POLSKY, ale mrknu.
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Matiz tohle nemá ale ostatní auta jo mají konstrukčně shodnou převodovku a opravdu na to existuje speciální klíč kterej zapadne do těch výřezů a uprostřed je normálně matice na otočení klíčem , jde o to že tenhle zvuk který popisujete je "normální " projev Daewoo ;) takže sme to ještě nikdy neřešili :?
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

To je škoda , že jsme to neřešili už na Strahově , mě to dělá co jsem jí koupil a teď , když jezdím se staženým oknem , mě to začíná dost sr*t, třeba když jedu podél zaparkovaných aut a ten zvuk se odráží . Budeš mít asi to samé ... ??!

citace : jo to je presne to co me vadi
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

petrm píše:Matiz tohle nemá ale ostatní auta jo mají konstrukčně shodnou převodovku a opravdu na to existuje speciální klíč kterej zapadne do těch výřezů a uprostřed je normálně matice na otočení klíčem , jde o to že tenhle zvuk který popisujete je "normální " projev Daewoo ;) takže sme to ještě nikdy neřešili :?
Von o tom vi i Palikx, ja mel jeste podezreni na predlohove lozisko, protoze to je slyset v tahu
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“