Vůle diferenciálu
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Vůle diferenciálu
Kolegové neřešil jste někdo dotažení ložiska diferáku ?
Podle manuálu tady na foru na straně 371 by to mělo jít seřídit pomocí takové zubaté matice ( číslo dílu 12) , skrz kterou vede poloosa ( levá) .
Mě to totiž při pomalé jízdě na 1 , 2 a 3 kvalt trošku rachtá a jak tomu naložím a je to v záběru postupně to ztichne. Na zpátečku je to taky hlučnější , než je zdrávo. Při normální jízdě je to v klidu .
To samé mi před lety dělal služební Meďák 308 ( dodávka) , jenže to byl zadek a po sundání kardanu tam byla na hrušce matice a šlo to krásně.
Čím s tím u Nubiry otočit ? Je jasný , že se musí sundat pojistný plech ( č. 17 v manuálu) , ale potom na to musí být asi nějaký klíč ??? Jaký je tam závit ????
Díky za reakce Tomáš
Podle manuálu tady na foru na straně 371 by to mělo jít seřídit pomocí takové zubaté matice ( číslo dílu 12) , skrz kterou vede poloosa ( levá) .
Mě to totiž při pomalé jízdě na 1 , 2 a 3 kvalt trošku rachtá a jak tomu naložím a je to v záběru postupně to ztichne. Na zpátečku je to taky hlučnější , než je zdrávo. Při normální jízdě je to v klidu .
To samé mi před lety dělal služební Meďák 308 ( dodávka) , jenže to byl zadek a po sundání kardanu tam byla na hrušce matice a šlo to krásně.
Čím s tím u Nubiry otočit ? Je jasný , že se musí sundat pojistný plech ( č. 17 v manuálu) , ale potom na to musí být asi nějaký klíč ??? Jaký je tam závit ????
Díky za reakce Tomáš
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Reklama
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
tyyy brdo kdes to vycet? Mne to totiz dela taky a poslouchali jsme to s Palikxem a nevime odkud to de. Nejhorsi na to zvuku je ze v aute neni nic slyset ale vubec nic, kdyz ale stahnes okynko tak je to zvuk jako kdyz by neco tvrdeho bylo tlaceno na kolecko v prevodovce ( princip rechtacky ale daleko tissi) no a ten diferak by to klidne mohl byt. Na spatecku je to taky dost hlucne
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
Kluci, kdysi jsem dělal u Ivana (Moskviče) diferák a udělal jsem ho, že servismani jen čuměli. Standartní postup byl tenkrát asi tento: nabouchat hrušku do tělesa a utáhnout tak aby se volně točila, pak povolit levou matici u diferáku a pravou utáhnout co jde, pak utáhnout levou, a pravou povolit o 1/2 otáčky. Já se s tím sral dle příručky měřil jsem vysunutí čela hrušky k ose talíře a opravoval dle na hrušce vypáleným opravám, a když jsem to celé dal do kupy, tak mi diferák u Ivana ani nepíp, a tomu se říkala "zpívající pudřenka" ale jestli z toho něco použijete nevím
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
To je škoda , že jsme to neřešili už na Strahově , mě to dělá co jsem jí koupil a teď , když jezdím se staženým oknem , mě to začíná dost sr*t, třeba když jedu podél zaparkovaných aut a ten zvuk se odráží . Budeš mít asi to samé ... ??!Brainman píše:tyyy brdo kdes to vycet? Mne to totiz dela taky a poslouchali jsme to s Palikxem a nevime odkud to de. Nejhorsi na to zvuku je ze v aute neni nic slyset ale vubec nic, kdyz ale stahnes okynko tak je to zvuk jako kdyz by neco tvrdeho bylo tlaceno na kolecko v prevodovce ( princip rechtacky ale daleko tissi) no a ten diferak by to klidne mohl byt. Na spatecku je to taky dost hlucne
Richarde, vím co máš na mysli , žigul to měl podobně , ale u Nubi to jde seřídit jen pomocí té jedné strany , na druhé je natvrdo našroubovaná příruba. Mrkněte na str 371 v katalogu dílů ( téma servisní manuál ke stažení). tady http://www.daew.ru/catalog/nubira/371.gif
tou dvanáctkou by mělo jít točit po sundání plechu 17 a tím se dotáhnou ložiska 11 , ale jak najít tu správnou polohu a nepřetáhnout to ?Nerad bych oddělal ložiska.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Tomáši a v tý polský knize o Nubiře není žádná info jak na to??
Něco tam je strana 105-108 , ale nějak mi to po polsku nejde, musel bych to mít před sebou v reálu a k tomu tohle a pak bych to možná pochopil, každopádně jsou na kleci diferáku kuželíkové ložiska, tak seřizovat (utahovat) s rozmyslem
Něco tam je strana 105-108 , ale nějak mi to po polsku nejde, musel bych to mít před sebou v reálu a k tomu tohle a pak bych to možná pochopil, každopádně jsou na kleci diferáku kuželíkové ložiska, tak seřizovat (utahovat) s rozmyslem
Naposledy upravil(a) Richard dne stř črc 20, 2005 08:34, celkem upraveno 1 x.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Dík za pomoc , sice nemám žádnou knihu o Nubiře , ale teď mě napadlo , jestli to nemá Mates podobně ! ( na něj knihu mám ) Jenže to zjistím až večer , zrovna jsem v Praze Nubirou a Mates i s knihou jsou v garage .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Tomáši do večera ji hodím na muj web a sosni si ji, současně prosím Frantu aby ji přihodil k do sekce manuály. Dík
tak už tam je můžete sosat (má to asi 13MB)
http://richard555.wz.cz/Morawski_v0-1.1.pdf
tak už tam je můžete sosat (má to asi 13MB)
http://richard555.wz.cz/Morawski_v0-1.1.pdf
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Díky , už mám i vytištěno ! Akorát tiskárna se vaří , nemáš ještě servisní manuál na HP Laser Jet 1200 ?
Už se učím polsky , ale je to ono ! PIERCIEN REGULACYJNY LOZYSK MECHANIZMU ROZNICOVEGO
Už se učím polsky , ale je to ono ! PIERCIEN REGULACYJNY LOZYSK MECHANIZMU ROZNICOVEGO
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
To je škoda , že jsme to neřešili už na Strahově , mě to dělá co jsem jí koupil a teď , když jezdím se staženým oknem , mě to začíná dost sr*t, třeba když jedu podél zaparkovaných aut a ten zvuk se odráží . Budeš mít asi to samé ... ??!
citace : jo to je presne to co me vadi
citace : jo to je presne to co me vadi
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
Von o tom vi i Palikx, ja mel jeste podezreni na predlohove lozisko, protoze to je slyset v tahupetrm píše:Matiz tohle nemá ale ostatní auta jo mají konstrukčně shodnou převodovku a opravdu na to existuje speciální klíč kterej zapadne do těch výřezů a uprostřed je normálně matice na otočení klíčem , jde o to že tenhle zvuk který popisujete je "normální " projev Daewoo takže sme to ještě nikdy neřešili
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG