Palivová nádrž

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Dallas
Příspěvky: 4
Registrován: pon črc 18, 2005 11:24

Palivová nádrž

Příspěvek od Dallas »

Ahoj všichni, jsem tu nový a mám NUBIRU 2.0 Wagon, r.v. 1998, první majitel. Od pořízení mám problémy s natankováním plné nádrže. Posledních asi 15 litrů tam musím vždy tak 5 minut kapat. V autorizovaném servisu vyměnili hadici, kontrolovali nádrž a nic. Záruku jsem dávno prošvihl (vzdal reklamaci). Nezná někdo fintu jak to konečně odstranit?
Nezná někdo autorizovaný servis kdekoliv v ČR, kde jsou alespoň průměrně inteligentní mechanici? Připadá mi nenormání, aby mi po důkladné prohlídce před STK (ruční brzda a spol.), za týden uletělo přední rameno při prudkém zabrždění (naštěstí při 50km/hod). Jezdím do autor. servisu každých 15.000 km jako blbec a např. "vrzání" přední nápravy v chladnu (slyším to už 3 roky) mi nejsou schopni odstranit.
Díky za případné odpovědi!
Reklama
 

Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

Nebudu delat reklamu, ale zeptej se Palikxe nebo PetrMa, ti ti urcite nejaky dobry servis doporuci :D

Jinak by me zajimalo jak se muze ( a odkud) utrhnou rameno :?:
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Dallasi náprava vrže v zimě asi tak 3x a dost (gumy u stabilzátoru) Brainmann ti určitě řekne kde urval to rameno viď :lol: :lol: No a s tou nádrží fakt nevím mám ji na (dle literatury) na 62 lt. a když se rozsvítí hladový oko beru 57 lt. Na čekání na hladový oko nemám nervy, tak tankuju, když je ručka tak na 1/4 což je asi 40lt. to taky snesu u pumpy bez infarktu, ale dnes už asi taky neeee :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :evil: :evil:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

No ja ho prave neurval, ja mel pouze praskley ten silentblok. Tak by me zajimalo co se mohlo stat. :D :D
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Taky jsem měl prdlej silentblok , akorát to plave , nic se nemůže urvat , držej to ty dva šrouby . Jestli on nemyslí kulák na rameni , ten vylítnout může . ;)
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Dallas
Příspěvky: 4
Registrován: pon črc 18, 2005 11:24

Příspěvek od Dallas »

Díky za všechny reakce.

1. Nádrž mám také na 62 litrů, ale nedokážu natankovat najednou. Když mi svítí "hladový oko", tak mi pistole vypíná při 42-44 litrech. Pokud za mnou není fronta, tak to tam "nakapu" (cca 15 litrů) do plna také. Ale pokud "kapání" zrychlím, tak mi pistole okamžitě vypne. Příznaky jsou jasné, výměna hadice nepomohla.

2. Vrzání přední nápravy jsem uvedl jen jako příklad, jehož návod na odstranění jsem zde po několika hodinách objevil a žasnu, že školení mechanici autorizovaného servisu o tom neví.

3. Omlouvám se, za matoucí výraz "uletělo rameno".
Na STK mi ukázali, že obě přední (dolní) ramena byla (po 6 letech) zespodu prorezivělá!! a měla uprostřed viditelné podélné praskliny 3 - 8 cm (konstrukčně geniální - je v tom pořád voda). Při tom jejich cloumání s přední nápravou to ještě drželo, tak mi to ani nepsali do závad.
Než jsem stihl osobně vynadat servismanovi, tak mi ale skočil pod kola nějaký debil. Naštěstí jsem to ubrzdil, ale levé přední kolo bylo natlačené do podběhu, pneu v prdeli atd. ... Rameno tedy úplně neuletělo, ale bylo ohnuté až pokroucené či nalomené. Nevím jak to přesně popsat, protože po zaplacení odtahu a zjištění kolik stojí výměna obou ramen + ..., jsem opravdu nebyl schopen vnímat tecnické detaily. Od té doby přemýšlím o změně značkového servisu nebo rovnou značky.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

To teda čučím , měl jsem venku obě ramena , když jsem dělal silentbloky a žádnou velkou korozi jsem nenašel . Provedení mi příjde naprosto normální a kde se ti tam drží voda ? :?
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Dallas
Příspěvky: 4
Registrován: pon črc 18, 2005 11:24

Příspěvek od Dallas »

Nevím jestli dokážu správně popsat co jsem chvíli viděl a slyšel na STK, ale pamatuju se, že spodní ramena jsou přibližně ve tvaru bumerangu (do L) a jsou spojena vždy ze dvou profilů (výlisků) proti sobě. Jejich začátek a konec není pevně spojený = škvíry a tudy se tam dostává cokoliv včetně vody. Rameno je zhruba ve vodorovné poloze a ze spodu nápadně připomíná plochou vaničku bez špuntu.
Jarda69
Příspěvky: 227
Registrován: ned dub 03, 2005 13:04

Příspěvek od Jarda69 »

Dallas píše:Nevím jestli dokážu správně popsat co jsem chvíli viděl a slyšel na STK, ale pamatuju se, že spodní ramena jsou přibližně ve tvaru bumerangu (do L) a jsou spojena vždy ze dvou profilů (výlisků) proti sobě. Jejich začátek a konec není pevně spojený = škvíry a tudy se tam dostává cokoliv včetně vody. Rameno je zhruba ve vodorovné poloze a ze spodu nápadně připomíná plochou vaničku bez špuntu.
Tak ty ramena nakonzervuj Konkorem a je to, ne? 8)
Nubira II-2000, 1.6/16V, 40000 km, v zimě nejezdí
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Tak takhle zrezlý ramena sem neviděl jelikož silenbloky těch ramen na Nubiře nevydrží tak dlouho aby se něco takového mohlo stát ale tohle je drsný a skoro bych řekl životu nebezpečný . k té nádrži mě se podobným způsobem tankuje posledních asi 8 litrů kdysi se to tu řešilo někomu pomůže pootočit tankovací pistoli o 90 stupňů na jednu nebo druhou stranu dělám v servisu a vím že si lidi stěžují na problémy při tankování ale nikdy sem nenašel žádnou závadu :cry: a moje auto to dělá taky asi se s tím budeš muset smířit jako většina lidí tady ;)
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

No ja videl ramena u sveho auta, ma najeto asi 120 tis a jedno rameno je original a jedno je menene. Opravdu po otreni spiny z ramene vypadaj dobre. V tvem pripade muselo jit o nejakou korejskou sabotaz. Jinak s tankovanim mam radu, ja pouzivam denni pocitadlo kdyz tam mam najeto kolem 420 km tak beru mezi 35 az 38 litry
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Dallas
Příspěvky: 4
Registrován: pon črc 18, 2005 11:24

Příspěvek od Dallas »

Díky všem.
1. Nádrž - už jsem se tím dávno smířil (otáčení pistole tisíckrát vyzkoušeno, denní počítadlo používám s tím rozdílem, že tankuji zhruba každých 500 km), ale když jsem našel toto fórum, tak mi na chvíli svitla naděje.
2. Ramena - no pozor! Ona kromě okolí těch rezavých trhlin, které šly evidentně zevnitř, nebyla zvenku opravdu skoro vůbec rezavá!!! "Ulítlo to" při cca 160.000 km. Silentbloky byly měněny asi při 100.000 km.
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

Je ale pravda ze jsem jeste nevidel svitit to oranzove svetylko, jak se raficka priblizi priblizi cervenemu tak tankuju. Doufam ze te nase pejorativni "porady" neodradily od dalsich navstev
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
vlasto

Re: Palivová nádrž

Příspěvek od vlasto »

Dallas píše:Ahoj všichni, jsem tu nový a mám NUBIRU 2.0 Wagon, r.v. 1998, první majitel. Od pořízení mám problémy s natankováním plné nádrže. Posledních asi 15 litrů tam musím vždy tak 5 minut kapat. V autorizovaném servisu vyměnili hadici, kontrolovali nádrž a nic. Záruku jsem dávno prošvihl (vzdal reklamaci). Nezná někdo fintu jak to konečně odstranit?
Nezná někdo autorizovaný servis kdekoliv v ČR, kde jsou alespoň průměrně inteligentní mechanici? Připadá mi nenormání, aby mi po důkladné prohlídce před STK (ruční brzda a spol.), za týden uletělo přední rameno při prudkém zabrždění (naštěstí při 50km/hod). Jezdím do autor. servisu každých 15.000 km jako blbec a např. "vrzání" přední nápravy v chladnu (slyším to už 3 roky) mi nejsou schopni odstranit.
Díky za případné odpovědi!

Aj ja mam nubiru 2,0 ale sedan...oni tam maju velmi plochu nadrz...nieje to chyba, je to proste plocha nadrz a poslednych 10 litrov ide velmi pomaly..nespravis s tym nic...nieje to chyba.
Uživatelský avatar
Mr.Problem
Příspěvky: 264
Registrován: ned čer 19, 2005 22:01
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Problem »

Brainman píše:Je ale pravda ze jsem jeste nevidel svitit to oranzove svetylko, jak se raficka priblizi priblizi cervenemu tak tankuju. Doufam ze te nase pejorativni "porady" neodradily od dalsich navstev
Já jsem zkoušel taky kolik vydržím, jen abych otestoval jestli se mi to hladový oko vůbec ukáže, teda tolik kilometrů na tak malý kousíček dílku jsem snad ještě nenajel. :lol: bylo to vážně o nervy. Hladový oko fungije rafičku jsem měl skoro až na "zemi". Nyní opět tankuji jako ostatní.. jakmile je poslední třetina tak...
Daewoo Nubira I 1,6/16V CDX, černá sedan plná výbava.
Můj webík se vším :-) http://servisvm.cz a http://firmyzregionu.cz
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“