Otáčkoměr do Matýska

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Odpovědět
Vojta

Otáčkoměr do Matýska

Příspěvek od Vojta »

Když jsem si loni v červnu koupil Matýska 1.0, rozhodl jsem se dát si tam otáčkoměr. V autorizovaných servisech mi to odmítli udělat (že to nejde, že ztratím záruku a bla bla bla). Tak jsem se to pokusil zapojit podle rady Ondráše. Koupil jsem otáčkoměr (v Krči za 990,- přepínací na 2, 3 a 4 válce). Nadělal jsem závity na kabelech ke svíčkám, zaizoloval, ale nejde. Ručička skáče od 600 do 1200 na volnoběh, na přidání plynu reaguje se spožděním a stejně nějak divně, max na 4000. Přitom tento otáčkoměr jsem viděl u jednoho Poláka ma Matízu I z r. 1999 a fungoval mu perfekt.
Takže ho asi dám pryč. Samozřejmě se slevou. Kdyby měl někdo zájem, vezmu ho sebou na Morávku.
Reklama
 

Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Vojto, kolik jsi měl závitů okolo každého vysokonapěťového kabelu? Na Morávce na to kouknem! Zajímavé je, že ten "můj" otáčkoměr zamontovaný v otcově Matizu II 0.8 se sekvenčním zapalováním taky někdy s ručičkou kmitá jak pominutý. Většinou při deceleraci. Jaky kdyby ŘJ opalovala elektrody na svíčkách nasucho.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Vojta

Příspěvek od Vojta »

Dával jsem 6 závitů, pěkně dotažených a zaizolovaných. Hodina poctivé práce včetně protažení a zapojení kabelu. A pět minut nas.ané demontáže. Nejhůř se sundávala ta izolace. Ještě že jsem nevrtal na ten otáčkoměr díru - to jsem si nechával až nakonec, jestli všechno poběží jak má.
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“