NEXIE PŘESTÁVÁ MAZAT
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
tak kluci cidlo obcas odejde to je jasný.olej na merce muže být ucpaným odvetranim klikove skrine.olejove cerpadlo nam už odeslo.praskl v nem ozubený ktoužek dopravujici olej.a mazani je vsude tlakove jen na valce a pistni cepy je reseno od ojnicniho cepu.vyvrtaným otvorem a tryskou. je vrtaný v boku ojnice.klikovka se v žadnem pripade nedotýka hladiny oleje ve vane.!mazaci kroužek se tak nejmenuje.je to jen stiraci.a ty dva dalsi jsou jen tesnici.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Takže jsem si to myslel vpodstatě dobře, ale JRD McLaren to podal tak přesvědčivě, že jsem mu uvěřil ...palikx píše:tak kluci cidlo obcas odejde to je jasný.olej na merce muže být ucpaným odvetranim klikove skrine.olejove cerpadlo nam už odeslo.praskl v nem ozubený ktoužek dopravujici olej.a mazani je vsude tlakove jen na valce a pistni cepy je reseno od ojnicniho cepu.vyvrtaným otvorem a tryskou. je vrtaný v boku ojnice.klikovka se v žadnem pripade nedotýka hladiny oleje ve vane.!mazaci kroužek se tak nejmenuje.je to jen stiraci.a ty dva dalsi jsou jen tesnici.
Re: NEXIE PŘESTÁVÁ MAZAT
Díky všem,kteří se podíleli radou na mém problému s mazáním a rozpoutali jedinečnou a přínosnou polemiku.Po výměně oleje ,fitru a čidla je můj problém naštěstí vyřešen a nexii mám i nadále rád.Ještě jednou dík Vlasta
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No taq sa na to pozrime....Habron Napísal:Takže jsem si to myslel vpodstatě dobře, ale JRD McLaren to podal tak přesvědčivě, že jsem mu uvěřil ...palikx Napísal:
tak kluci cidlo obcas odejde to je jasný.olej na merce muže být ucpaným odvetranim klikove skrine.olejove cerpadlo nam už odeslo.praskl v nem ozubený ktoužek dopravujici olej.a mazani je vsude tlakove jen na valce a pistni cepy je reseno od ojnicniho cepu.vyvrtaným otvorem a tryskou. je vrtaný v boku ojnice.klikovka se v žadnem pripade nedotýka hladiny oleje ve vane.!mazaci kroužek se tak nejmenuje.je to jen stiraci.a ty dva dalsi jsou jen tesnici.
OJNICA
..potom detajl na ojnicne lozisko...
..kde je vidiet "vystrek" ci trysku pre olej...
...detajl z vonkajsej strany...
...a potom detajl na "oko" piestneho capu...
..nemozem si pomoct ale ja tam nijaky otvor ani privod oleja nevidiimm..
...(naco by tam aj bol, ked tu je piestny cap napevno)
..na 105ke a 120ne sice cap napevno nieje, je zaisteny zavlackou na pieste..
..ale ani tam nieje ziaden odvor pre "dopravenie" oleja...
...a co sa tyka nazvov priestnych kruzkou..
tak jak tak citam, tak ftom nema jasno ani literatuura..
..v jednej knizke pisu..1. Tesniaci kruzok, 2. Tesniaci skoseny, 3. Stieraci
..v druhej ..1. Tesniaci, 2. Stieraci, 3. Stieraci z pruzinou..
...v tretej ..1. Tesniaci, 2.Stieraci, 3.Mazaci (nanasaci)...
..takze nechi si vyberie kdo xce co xce.. a co sa mu viacej luubi..
HOWK..
tak ale o pistnim cepu nebyla rec ten je mazan tim rozstrikem z te ojnice od cepu kliky.snad sem to nepopsal blbe.ale na te fotce je to jasne.je jak sem psal v boku ojnice.a cidlo oleje muže odejit i tak že sviti stale.nebo spina až pri vyssim tlaku .to vse se nam už stalo.a jednou za to mohl spatný olejový filtr.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Tyhle filtry nemají vevnitř obtokový ventil?palikx píše:tak ale o pistnim cepu nebyla rec ten je mazan tim rozstrikem z te ojnice od cepu kliky.snad sem to nepopsal blbe.ale na te fotce je to jasne.je jak sem psal v boku ojnice.a cidlo oleje muže odejit i tak že sviti stale.nebo spina až pri vyssim tlaku .to vse se nam už stalo.a jednou za to mohl spatný olejový filtr.
Nubira II-2000, 1.6/16V, 40000 km, v zimě nejezdí
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Jarda69 píše: No, pokud se nemýlím, tak tlakový olej je až na pístním čepu, je vrtaná ojnice, ne?
to palikxIvan z D.S. píše: Jarda69 má pravdu !!! Je vrtaná aj klukovka a ojnice. Tade sa maže aj piestny čap . A krúžky sú 2 tesniace a jeden stierací aby sa olej nedostal do spalovacieho priestoru a tým pádom k dymeniu auta a zvýšeniu spotreby oleja.
No..tutok zacal Jarda69 nieco splietat a o tlaku oleja na piestnom cape....
..jak tak kukaam..
taq to co som napisal ja... je dobre..
..a to co si pisal ty je v podstate to iste.. taqze tiez dobre...
este pre uplnost ostatnym dodaamm..
ze "tlakovy olej" je este na hydraulickych dvihatkach,
a na vackovych loziskach - v pripade OHC a hydrosteloch
a v pripade OHV - na vackovych loziskach,
a na vahadlovom hriadely a vahadlovych loziskach(puzdrach),
..(tzv. klavir...skodovkari poznajuuu....)
..a myslim ze to by bolo aj vsetko co je mazane olejom pod tlakom..[/b]