NEXIE PŘESTÁVÁ MAZAT

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Jarda69
Příspěvky: 227
Registrován: ned dub 03, 2005 13:04

Příspěvek od Jarda69 »

JRD McLAREN píše:
... PRE OSTATNYCH ....
to ste kde zobrali ze valce su mazane tlakovo ..?? :shock:
..podla mna su mazane obmyvanim,
a to spliechajucim olejom v klukovej skrini..
A to jako Nessi nemá na pístu mazací ani stírací kroužek?

Som z toho volaký zmatený....
Nubira II-2000, 1.6/16V, 40000 km, v zimě nejezdí
Reklama
 

gadzo
Příspěvky: 131
Registrován: sob kvě 28, 2005 16:42
Bydliště: BA

Příspěvek od gadzo »

Samozrejme, že stierací krúžok má, ak by nebol, alebo bol poškodený, tak by ti prenikal do spalovacieho priestoru olej. Viď. staré škodovice a žigule a... krásny ťažký modrý dym. O mazacom krúžku som nepočul nikdy - tie ostatné sú na udržanie tlaku vo valci.
gadzo
Příspěvky: 131
Registrován: sob kvě 28, 2005 16:42
Bydliště: BA

Příspěvek od gadzo »

fireman píše:skor zasrate sitko na cerpadle ale po mojich nedavnych skusenostiach bych s tym nejazdil lebo budes zhanat novy motor ako ja
Sitko na čerpadle sa nemôže zasrať, iba ak by si pomiešal oleje a tie sa zrazily - vytvoria parádnu gebuzinu, ale to ti potom už zasere všetko. Ak na to prídeš hneď, mohlo by pomôcť prepláchnutie motora, ale skôr nie.
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

no a pootom je s toho riadny sajrajt :lol: :lol:
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Pokial si dobre spominam..

tak na piestoch su Tesniaci, Stieraci a Mazaci kruzok...

a pokial ste videli tie moje fotky z GO..
....
tak my skuste povedat, ako si predstavujete ze by olejove cerpadlo
malo tlacit ten olej do valca, prip. na ten kruzok.. :?:

do valca ;zo spodu; sa dostava iba ten olej, ktory je rozprsknuty klukou..
gadzo
Příspěvky: 131
Registrován: sob kvě 28, 2005 16:42
Bydliště: BA

Příspěvek od gadzo »

Mazací krúžok - až som začal rozmýšlať, či je na pieste naozaj. V podstate áno, posledný dole vytvára na valci olejoví film. Aj som to somár prefotil z múdrej knihy, ale sem to neviem dať.
Jarda69
Příspěvky: 227
Registrován: ned dub 03, 2005 13:04

Příspěvek od Jarda69 »

JRD McLAREN píše:Pokial si dobre spominam..

....
tak my skuste povedat, ako si predstavujete ze by olejove cerpadlo
malo tlacit ten olej do valca, prip. na ten kruzok.. :?:

do valca ;zo spodu; sa dostava iba ten olej, ktory je rozprsknuty klukou..
No, pokud se nemýlím, tak tlakový olej je až na pístním čepu, je vrtaná ojnice, ne?
Nubira II-2000, 1.6/16V, 40000 km, v zimě nejezdí
Ivan z D.S.

Příspěvek od Ivan z D.S. »

Jarda69 má pravdu !!! Je vrtaná aj klukovka a ojnice. Tade sa maže aj piestny čap . A krúžky sú 2 tesniace a jeden stierací aby sa olej nedostal do spalovacieho priestoru a tým pádom k dymeniu auta a zvýšeniu spotreby oleja.
JRD

Příspěvek od JRD »

No ..

Na piestnom cape urcite nieje tlak oleja..
..cap na nexii, espere, a pod je v ojnici NAPEVNO... :!:

ojnice niesu vrtane od ojnicneho loziska az po piestny cap... :!:

na ojnici je spraveni akurat maly otvor (;ak je) pre vystrek oleja,
ktory prichadza z ojnicneho loziska cez klukovku....
olej z tohto vysteku akurat tak obmyva vnutro valca...

na klukovke su spravene vrtania z klukoveho loziska do ojnicneho loziska...

olej ku klukovym loziskam je privadzany pod tlakom z olejoveho cerpadla,
cez "sedlo" ( salku, kotvu, polmesiac...) klukoveho loziska z bloku motora


...igen ..??? :?: :x :?:
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

igen ... já jsem nikdy nevznesl protest proti tvým znalostem, jsem rád, že mi to konečně někdo vysvětlil.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Som rad ze aspon niekdo so mnou suhlasiii... :PP:
Uživatelský avatar
Granko
Příspěvky: 430
Registrován: stř črc 02, 2003 09:55
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Granko »

ja mam stale problem s uzaverom c. 710 :-). kupil som aj novu gumicku, aj cele viecko, ale ked tomu trocha vytnem, tak vzdy mi to zhora presakuje. co s tym ?
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Taky mi to prosakuje kolem 710 ( :lol: ), ale nijak to neřeším. Není to zas tak hrozný, občas otřu olej kolem hrdla.
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

????co je uzaver 710????
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

710 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , jako ta blondýna........ ( otoč to)
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“