Chiptuning od ACH
Moderátor: Blue Lanos
Veřejně se tu všem omlouvám za to, že jsem tu psal bláboly ohledně ceny chipu atd...
Podařilo se mi vyštrachat e-mail, který jsem dostal od kamaráda, co chipování prováděl.
"Chip na tvého Matize stojí 3500,- Kč a poskytuju na něj 5 letou záruku a půlroční softwarovou podporu".
Tohle byl úryvek z toho e-mailu...
Co se týče chipování, tak se provádí se zásahem do řídící jednotky, nebo přes diagnostickou zásuvku.
Podařilo se mi vyštrachat e-mail, který jsem dostal od kamaráda, co chipování prováděl.
"Chip na tvého Matize stojí 3500,- Kč a poskytuju na něj 5 letou záruku a půlroční softwarovou podporu".
Tohle byl úryvek z toho e-mailu...
Co se týče chipování, tak se provádí se zásahem do řídící jednotky, nebo přes diagnostickou zásuvku.
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Já si řikam, že je blbost hnát někam vejš výkon, pokud existuje lepší motorizace. Asi jako to napsal Zabiječ. Když existuje 1.8ka tak nebudu čupovat 1.6ku ale pořídim silnější motor a čipoval bych až když budu mít dostupný macimum (třeba ta 1.8 nebo koktávka RS ale určitě ne HTPčko atd)
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
To uz jde o to, co komu vic vyhovuje (a taky o vyslednou cenu ). Me by zase na druhou stranu vic lakal Lacetti SW 1.6 v max. vybave s chipem, kdyz by to bylo oficialne od Chevroletu s plnou zarukou (tady u toho je otazka, jestli po tom clovek ma zaruku v cele siti Chevrolet nebo jen v ACH), nez s motorem 1.8.Krtek píše:Já si řikam, že je blbost hnát někam vejš výkon, pokud existuje lepší motorizace. Asi jako to napsal Zabiječ. Když existuje 1.8ka tak nebudu čupovat 1.6ku ale pořídim silnější motor a čipoval bych až když budu mít dostupný macimum (třeba ta 1.8 nebo koktávka RS ale určitě ne HTPčko atd)
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem z legrace napsal do ABC tuning, což je firma, která pro ACH dělá chipy. Mno, riskli byste to s nima? já ne...
Můj dotaz:
Můj dotaz:
Po třech urgencích mi došla odpověď. Mno odpověď, řekněme šílené souvětí . Přišlo z abctuning@volny.cz, ačkoli mají vlastní doménu. Už to o něčem svědčí. Do textu si sem tam vlezu, abych zaprudil> Vážení,
>
> na webu chevy.cz jsem se dozvěděl o možnosti chiptuningu ŘJ motoru
> Daewoo
> Matiz 0.8. Tato možnost mě zaujala a proto prosím o odpověď na níže
> uvedené otázky:
>
> Jak jste zjistili, že nárůst výkonu a točivého mementu je takový jako
> uvádíte (+14,3 / +13,1 %)? Jedná se o měření na brzdě, nebo o odhad? V
> případě, že se jedná o měření na brzdě, prosím o zaslání dvojice grafů
> (před a po).
>
> Jste schopni zajistit tento nárůst i u motoru r.v. 1998, tedy u motoru
> s
> mechanickým rozdělovačem, což znemožňuje upravovat předstih zážehu?
>
> Jakým způsobem je prováděna úprava u ŘJ motoru r.v. 1998? Upozorňuji,
> že
> nemá diagnostiku EOBD, ale ALDL. Jedná se o výměnu nebo přeprogramování
> EPROM?
>
> Máte připravenu pro daný motor jedinou verzi vstřikovacích map, nebo
> jste
> schopni ragovat na provedené mechanické úpravy v motoru (modifikace sání,
> hlavy, vaček, výfukových svodů) příp. provést modifikaci dle grafů z
> brzdy?
>
> Jak je řešen případ, kdy dosažené výsledky neodpovídají Vaši nabídce,
> tedy
> řekněme nárůsty špičky výkonu a točivého momentu pod 10% a větší výkyvy na
> křivkách průběhu výkonu a toč. momentu? Před i po úpravě hodlám navštívit
> brdzu.
>
> Děkuji za Váš čas, který věnujete mým dotazům.
> S pozdravem
> ing. Ondřej Šlachta
nemám jméno? podepsal jsem se...Zdravim Vas pane,
Tohle mě dostalo! Jak sakra souvisí VIN se vstřikovací mapou a životností motoru??jelikoz jsem ted byla na zahranicnich upravach ve Francii je mozne ze mailu bylo spoustu a tak se to stratilo, nicmene me zadny jiny nez tento od Vas nedosel, ale i tak se omlouvam a posilam odpoved s max. vyteznosti k vasi spokojenosti a moznosti vyuziti nasi sluzby, u vaseho vozu je uprava mozna, jelikoz delame cipovani pro celou sit salonu mame s timto motorem velke zkusenosti, uprava spociva pouze ve vymene eprom jelikoz jeste nemate obd zasuvku kterou by se to dalo vse prehrat jak to delame u novych vozu, vse trva asi necelou hodinu a jelikoz na Vas vuz mame orig. softwer je naladen primo na tento typ vozu, je potreba je blokovacim kodem dle Vaseho VIN doupravit programem palivovou mapu v nastaveni softwer abz bylo vse naladeno primo na vas vuz a nenastal pak problem s zivotnosti
Mňo, ony mapy z fabriky jsou taky univerzální pro všechny vyrobené kusy. Je to taky špatně?kdyz se tam pak nahraje neco univerzalniho co je spatne
Vše zachováno? Takže po chiptuningu mám stále stejné mapy?a bez zaruky s nizsi zivotnosti, zde je vse zachovana a v norme,
No toš to su klidnýna upravu poskytujeme zaruku ktera je 5. let a vztahuje se jak na motor tak RJ navic je po mesici bezplatna kontrola kdy se vse kontroluje aby to bylo bez zavad a s vasi maximalni spokojenosti, udaje jsou dle tovarniho a upraveneho neboli modifikovaneho programu prepoctene konstantou tudiz nejsou zmerene ale vuz po uprave jede skvele, spotreba o -0.5 litru. dolu v prumeru
Ing. s takovouhle češtinou? Asi byla borka po cestě z Francie unavenáa akcni cena ktera plati do konce nasl. tydne je 8.900Kc, do vasi oblasti jezdi technici vzdy v patek a tak se da vse zrealizovat pokud mi to potvrdite, pokud by bylo vozu vice da se udelat sleva, jinak data jsou zalohovana takze na vase pozadani se vse da kdikoliv nahrat nazpet s navraceni castky za upravu, zatim dekuji a jsem s pratelskym pozdravem a pranim hezkeho a uspesneho dne to vse preje
Ing. Monika Mala - zakaznicke centrum
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
jestli nema kazda rj sw block, kde klic je nejak zjistitelny z vin? ncimene nevim, zarazil bych se presne nad vecmi, ktere popisujesOndras píše:Tak jsem z legrace napsal do ABC tuning, což je firma, která pro ACH dělá chipy. Mno, riskli byste to s nima? já ne...
Tohle mě dostalo! Jak sakra souvisí VIN se vstřikovací mapou a životností motoru??je potreba je blokovacim kodem dle Vaseho VIN doupravit programem palivovou mapu v nastaveni softwer abz bylo vse naladeno primo na vas vuz a nenastal pak problem s zivotnosti
- proc odpovida z jine adresy (notabene z volneho - stane se, ze existuje druha firemni domena - pochopil bych abct.cz ci neco podobneho ... vzdyt vis jak)
- ta cestina je fakt hodne stylova (ing. pred jmenem to jisti) a z meho pohledu - nevim, tady nezbyva nez spolehat, ze umi lepe delat, nez psat ...
- a grafy nikde
nevim, me to ujistilo v nazoru, ze todle delaj low-cost tuneri a tomu budou odpovidat i vysledky - vysledek, ktery predkladaji je u nepreplnovaneho motoru imho fikce
Chci se se všemi podělit o první dojmy s čipovaným Matýskem.
Když si mě po sprintech zavolali, že mi budou čipovat motor, vůbec jsem netušil, že to je cena za vítězství. Myslel jsem si, že to za odměnu udělají na zkoušku, já se s autem projedu a oni to zase vymažou. A oni se tom porochnili, dali mi certifikát, ujištění, že záruku neztratím a odjeli. Byl jsem z toho trochu na větvi.
A teď první dojmy. Vyzkoušel jsem to až dnes, když jsem jel nazpět z Morávky domů. Motor je jednoznačně pružnější, čipernější, na dálnici z Frýdku do Ostravy jsem to trošku rozjel a bez jakéhokoliv násilí tachometrových 150. Rychle jsem ale ubíral na předpisových 110, nerad bych zaplatil.
Největší překvapení bylo až v kopcích. V místě, kde vždycky musím řadit na tři, tak čtyřka jela bez problému. A v táhlém stoupání, kdy před vrcholem musela jít čtyřka, tak pětka šla jako hodiny. Předjel jsem tam Feldu, až jsem se divil (on zřejmě taky).
Co se týká spotřeby, tak to budu testovat příští nádrž. Natankoval jsem plnou a uvidím. Pracovníci ABC Tuningu mě ujistili, že výkon stoupne o 10% a spotřeba se o 10% sníží. Musím ale vyčkat, prý se to vše usadí až cca po 500 km. Tolik první dojmy.
Když si mě po sprintech zavolali, že mi budou čipovat motor, vůbec jsem netušil, že to je cena za vítězství. Myslel jsem si, že to za odměnu udělají na zkoušku, já se s autem projedu a oni to zase vymažou. A oni se tom porochnili, dali mi certifikát, ujištění, že záruku neztratím a odjeli. Byl jsem z toho trochu na větvi.
A teď první dojmy. Vyzkoušel jsem to až dnes, když jsem jel nazpět z Morávky domů. Motor je jednoznačně pružnější, čipernější, na dálnici z Frýdku do Ostravy jsem to trošku rozjel a bez jakéhokoliv násilí tachometrových 150. Rychle jsem ale ubíral na předpisových 110, nerad bych zaplatil.
Největší překvapení bylo až v kopcích. V místě, kde vždycky musím řadit na tři, tak čtyřka jela bez problému. A v táhlém stoupání, kdy před vrcholem musela jít čtyřka, tak pětka šla jako hodiny. Předjel jsem tam Feldu, až jsem se divil (on zřejmě taky).
Co se týká spotřeby, tak to budu testovat příští nádrž. Natankoval jsem plnou a uvidím. Pracovníci ABC Tuningu mě ujistili, že výkon stoupne o 10% a spotřeba se o 10% sníží. Musím ale vyčkat, prý se to vše usadí až cca po 500 km. Tolik první dojmy.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Vida, to zní pozitivně. Zkus, jak jsem se bavili, zařídit tu brzdu v Zábřehu. Myslím že nejsem sám, koho to skutečně eminentně zajímá.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Ruku na srdce, jak autorizovaný servis zjistí, že jsou v EPROMu řídící jednotky nahrané jiné mapy? Žádný servis na to není vybaven technologií, ani znalostma. Vždyť mají často problém zacházet správně s OBD scanerem .
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Pri beznym servisu ani nahodou, ale verim tomu, ze kdyby Ti nekde (treba na dovce) totalne vyplivnul motor, tak tohle kvuli zaruce kontrolovat budou . Ale ja mozna az moc uvazuju o "katastrofach" .Ondras píše:Ruku na srdce, jak autorizovaný servis zjistí, že jsou v EPROMu řídící jednotky nahrané jiné mapy? Žádný servis na to není vybaven technologií, ani znalostma. Vždyť mají často problém zacházet správně s OBD scanerem .