Čipování - zvýšení výkonu, snížení spotřeby.
Moderátor: Blue Lanos
Čipování - zvýšení výkonu, snížení spotřeby.
Ahoj přátelé, našel jsem zajímavý odkaz ve fóru na
http://www.daewoo-ostrava.cz/. Je tam budoucí spolupráce s tuningovou firmou na motory, budou dělat od Matize po Evandu. Přikládám "optimistickou tabulku":
SPARK
0.8 MPi 38.5kW, 72.5Nm --> 44kW - 82Nm
1.0 MPi 49kW, 91Nm --> 56kW - 105Nm
KALOS
1.2 MPi 53kW, 104Nm --> 62kW - 119Nm
1.4 MPi 61kW, 123Nm --> 70kW - 140Nm
1.4 16V 69kW, 130Nm --> 81kW - 155Nm
LACETTI
1.4i 70kW, 131Nm --> 82kW - 159Nm
1.6i 80kW, 150Nm --> 94kW - 179Nm
1.8i 90kW, 165Nm --> 105kW - 191Nm
TACUMA / EVANDA
1.6i 16V 77kW, 142Nm --> 90kW - 169Nm
2.0i 16V 89kW, 176Nm --> 110kW - 212Nm
Pětiletá záruka a snížení spotřeby se týká všech zde zmíněných motorů.
http://www.daewoo-ostrava.cz/. Je tam budoucí spolupráce s tuningovou firmou na motory, budou dělat od Matize po Evandu. Přikládám "optimistickou tabulku":
SPARK
0.8 MPi 38.5kW, 72.5Nm --> 44kW - 82Nm
1.0 MPi 49kW, 91Nm --> 56kW - 105Nm
KALOS
1.2 MPi 53kW, 104Nm --> 62kW - 119Nm
1.4 MPi 61kW, 123Nm --> 70kW - 140Nm
1.4 16V 69kW, 130Nm --> 81kW - 155Nm
LACETTI
1.4i 70kW, 131Nm --> 82kW - 159Nm
1.6i 80kW, 150Nm --> 94kW - 179Nm
1.8i 90kW, 165Nm --> 105kW - 191Nm
TACUMA / EVANDA
1.6i 16V 77kW, 142Nm --> 90kW - 169Nm
2.0i 16V 89kW, 176Nm --> 110kW - 212Nm
Pětiletá záruka a snížení spotřeby se týká všech zde zmíněných motorů.
Pietro
- Reklama
No podle mě je to příliš optimistická tabulka. Jen čipem se dá podstatně zvednout výkon jen u turbodýzlů, u benzínu tak maximálně o 10% (spíš ještě míň) k takovému navýšení výkonu a hlavně kroutícího momentu je třeba provést ještě řadu dalších úprav (sání, výfuk)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Zvyšování výkonu
Nazdárek všichni,
zkoušeli jste někdo tankovat benzín 98 a nebo V-power? Mělo to nějaký vliv na spotřebu a výkon. Osobně zatím nemám zkušenost, ale na webu ACH zmiňuje někdo, že měl s 98-čkou o 1 litr nižší spotřebu. To se mi trochu nezdá, ale asi to zkusím.
P.
zkoušeli jste někdo tankovat benzín 98 a nebo V-power? Mělo to nějaký vliv na spotřebu a výkon. Osobně zatím nemám zkušenost, ale na webu ACH zmiňuje někdo, že měl s 98-čkou o 1 litr nižší spotřebu. To se mi trochu nezdá, ale asi to zkusím.
P.
Jenom malé upřesnění. Nebylo to na webu ACH, ale na http://www.daewookalos.net/kniha.php.
No nedá mi to a jednou to vyprubuju
No nedá mi to a jednou to vyprubuju
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Už se to tu probíralo. NENI možný aby se zved výkon a současně klesla spotřeba... Ale jinak nic proti tomu. Osobně ted tankuju V-Pówl 95 a musim uznat že to je jedinej benzín na kterym poznam rozdíl mezi LPG a benzínem. Žádnej OMV nebo Benzina od plynu nerozeznam ale želvíka jo.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
uz vidim ako si da niekto zvysit vykon aby siel tak isto ako predtympetrm píše:K tomu výkonu a snížení spotřeby když zvýšíš výkon a pojedeš stále stejným stylem tak to bude opravdu baštit klidně o trošku méně protože ti stačí šlapat na plyn méně než předtím aby to jelo stejně je to tak
noha bude urcite tazsia. viem to z vlastnyx skusenosti
no vidis sice mas pravdu ale znam cloveka kterej jezdil s nenacipovaným autem docela ostre a jezdil za 9,5(motor 2,0 HDI peu 307)a po nacipovani jezdi v podstate stale stejne(protože auto už o moc vic nedovoli)a ted jezdi za 8,7
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
no jo tak to bych docela věřil, jenomže jestli jezdím s 1.2 po městě za 7,5 l tak to asi nebude můj případpalikx píše:no vidis sice mas pravdu ale znam cloveka kterej jezdil s nenacipovaným autem docela ostre a jezdil za 9,5(motor 2,0 HDI peu 307)a po nacipovani jezdi v podstate stale stejne(protože auto už o moc vic nedovoli)a ted jezdi za 8,7