Ztmavovac budiku
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- verusamira
- Příspěvky: 167
- Registrován: sob zář 04, 2004 00:30
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Ztmavovac budiku
Nevi nekdo kde bych sehnal ztmavovac budiku a jak je namontovat?
- Reklama
Myslíš to kolečko, kterým se dá regulovat jas osvětelní přístrojů???? Nejsem si zcela jist ale na Pontiacu Le Mans myslím bylo ve standartu.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- verusamira
- Příspěvky: 167
- Registrován: sob zář 04, 2004 00:30
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vaše starosti na moji hlavu
Copak Vám to svítí moc nebo málo?
Copak Vám to svítí moc nebo málo?
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- verusamira
- Příspěvky: 167
- Registrován: sob zář 04, 2004 00:30
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Miky. Tak si kup na pumpě za pár kaček Bílé Led diody do parkovaček, maj menší svítivost.
Jo a už ti jdo ty budíky normálně?
To že ti tachometr ukazoval pořád 20 to bude tim že ten týpek ti pořádně nezapojil lanovod do převodovky nedo do tacháče a ještě ti dal rafičku moc nahoru na 20.Musíš jí vyndat tahem k sobě a dát jí pod ten zasekávací kolík tak když se ti vrátí pružinka která ovládá rafičku aby ukazovala tak 2cm pod ten zasekávací kolík a pak tu rafičku přes něj přetáhneš a bude ti ukazovat nulu. Ale musí to být takhle. Když bys jí normálně nasměřoval na nulu a zacvaknul si jí tam tak ti to bude ukazovat tachom. o 10km/h navíc. takže třeba místo 50, 60km/h. Neboj mám s tim velké zkušenosti.
A ten zbytek. Jestli ti jde otáčkoměr a levá část kontrolek tak levej konektor je zapojen dobře.
a jestli ti nejde teplota a palivo+pravá část konkrolek tak je ten pravej konektor blbě zapojenej.
Nebo jestli ti ukazuje jen blbě palivo tak musíš očistlit konektory ve spod auta na nádrži. častý problém Nexie.
Když ti nejde nic tak vyndej budíky a zapoj to jak má být.
JSou tam 2 velký zástrčky a jeden lavod.
A u toho lanovodu nezapomeň že tam je taková bílá pojistka se zobáčkem tu tam musíš zacvaknout jinak ti ten lanovod otřesama vypadne.
Snad sem ti poradil.
Jo a už ti jdo ty budíky normálně?
To že ti tachometr ukazoval pořád 20 to bude tim že ten týpek ti pořádně nezapojil lanovod do převodovky nedo do tacháče a ještě ti dal rafičku moc nahoru na 20.Musíš jí vyndat tahem k sobě a dát jí pod ten zasekávací kolík tak když se ti vrátí pružinka která ovládá rafičku aby ukazovala tak 2cm pod ten zasekávací kolík a pak tu rafičku přes něj přetáhneš a bude ti ukazovat nulu. Ale musí to být takhle. Když bys jí normálně nasměřoval na nulu a zacvaknul si jí tam tak ti to bude ukazovat tachom. o 10km/h navíc. takže třeba místo 50, 60km/h. Neboj mám s tim velké zkušenosti.
A ten zbytek. Jestli ti jde otáčkoměr a levá část kontrolek tak levej konektor je zapojen dobře.
a jestli ti nejde teplota a palivo+pravá část konkrolek tak je ten pravej konektor blbě zapojenej.
Nebo jestli ti ukazuje jen blbě palivo tak musíš očistlit konektory ve spod auta na nádrži. častý problém Nexie.
Když ti nejde nic tak vyndej budíky a zapoj to jak má být.
JSou tam 2 velký zástrčky a jeden lavod.
A u toho lanovodu nezapomeň že tam je taková bílá pojistka se zobáčkem tu tam musíš zacvaknout jinak ti ten lanovod otřesama vypadne.
Snad sem ti poradil.