Já jsem to udělal!
Moderátor: Blue Lanos
Tak to nafot a pripadne privez ukazat v sobotu do Milovic na sraz TUNING FORA
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Nafotím i přivezu. Neboj!milosh píše:Tak to nafot a pripadne privez ukazat v sobotu do Milovic na sraz TUNING FORA
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
paneboze 17:52 a furt nic, ja se snad zblaznimOndras píše:Kurňa chlapi, vy jste netrpělivější než já! Zatím to není. Čekám na tlf. od komaxitníka. Možná už dnes...
...tááák jsem to taky nevydžel, brnknul panu mistrovi a kola jsou v peci na poslední vrstu. Právě mají 166st.C . Okolo 16h odebírám a fičím to obout!!
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Dufám, že to Jakub přežil...
Takže dnes před 16h vyzvednuto z lakovny a v zápětí obuto a namontováno. Po nezbytném vychloubačném kolečku po kamarádech jsem to zavezl do pole a trošku nafotil.
Dojmy z jízdy jsou zatím krátké, ale zdá se, že dynamika neutrpěla. Co se změnilo, je tvrdost. Teď je to jak šutr, ale třeba při myšce, nebo v zatáčce je to dokonalá motokára. Zatím to nechci moc šoupat, až později, až se z gumy vyjedou konzervační látky a bude pořádně držet...
Více u mně http://matiz.uragan.cz/galant.php
Takže dnes před 16h vyzvednuto z lakovny a v zápětí obuto a namontováno. Po nezbytném vychloubačném kolečku po kamarádech jsem to zavezl do pole a trošku nafotil.
Dojmy z jízdy jsou zatím krátké, ale zdá se, že dynamika neutrpěla. Co se změnilo, je tvrdost. Teď je to jak šutr, ale třeba při myšce, nebo v zatáčce je to dokonalá motokára. Zatím to nechci moc šoupat, až později, až se z gumy vyjedou konzervační látky a bude pořádně držet...
Více u mně http://matiz.uragan.cz/galant.php
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
jen taktak, priste to radsi nepokousejOndras píše:Dufám, že to Jakub přežil...
presne tak, tvrdsi to bude o dost, ale zase co by clovek pro krasu neudelalOndras píše:Dojmy z jízdy jsou zatím krátké, ale zdá se, že dynamika neutrpěla. Co se změnilo, je tvrdost. Teď je to jak šutr, ale třeba při myšce, nebo v zatáčce je to dokonalá motokára. Zatím to nechci moc šoupat, až později, až se z gumy vyjedou konzervační látky a bude pořádně držet...
kazdopadne barevna kombinace perfektni, kola taktez, vlastne nemam co dodat
No Ondro fakt VEEEERYYYY GUUUUUUT!!!!!!!!!!!!! Co napsat dál smekám před tvým Matesem a klidím se z cesty alespoň v zatáčkách, na rovině ti asi ujedu
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502