Sportovy filter
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Já ten studenej vzduch udělal tak že sme s kámošem vyrvali ze sierry ty žebrovaný hadice od topení naštěstí tam byla jedna s kolenem a navedl sem jí za mřížku mezi světli a konec sem dal před ten filtr. jinak dolejší škatulka je venku a ještě tam dořešim tu trubku. Ta přepážka je dobrej nápad a Ivanovi dík za radu s uchycenim.
- Reklama
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ty máš LPG a sport. filtr? Jak to šlape? Na Š120 se muselo komplet předělat nastavení směšovače atd. Tady to dává ŘJ už upraveno. Jde mi momentálně o snížení odporu sání.Granko píše:ne, ale mohol by som tam dat este nitrak, ked uz mam LPG. bohvie ako by sa to spravalo, keby som ho tam nadrzovku pristrekoval zo spreja s tekutym dusikom ). a nepotreboval by som ani kit za 30 litrov .
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
V pohode, nic som neriesil. Najviac to pridalo vykonu na LPG. Ked je filter este studeny, tak nad 3000 ot. to taha uplne paradne. Ked za zohreje, tak to dost zlenivie... musim tam dotiahnut nejaku trubku zospodu a spravit tu prepazku, ale stale sa mi do toho nechce...cubafire píše:
Ty máš LPG a sport. filtr? Jak to šlape? Na Š120 se muselo komplet předělat nastavení směšovače atd. Tady to dává ŘJ už upraveno. Jde mi momentálně o snížení odporu sání.
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Máš pravdu, že přepážka moc velký efekt nemá, já ji tam mám spíše jen pro okrasu. Důležitý je přísun studeného vzduchu.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi opravte me, jestli se pletu, ale tím, kdyz do teplého motoru dodam studeny vzduch dostanu trosicku efekt jako s intercoolerem ne? Jen me furt vrta hlavou to LPG a odpor sani. Vzdyt to rusi vsechny principy, na kterych to jelo No chtel bych to nekdy videt. ta trubka by šla hodit pod auto za spojler. A mel bys to i s naporem. Jen to cisteni
Granko: Kdybys mel nekdy cestu do cech dej vedet a rad bych se na to podival. Díky.
Granko: Kdybys mel nekdy cestu do cech dej vedet a rad bych se na to podival. Díky.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já na zimu dávám zpět originální airbox, ale není to nutnost.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tož teda nevím jestli by to fungovalo. NOS samozřejmě s LPG funguje stejně jako s benzínem. Nebo jako propanbutan s naftou, ale jde o chemické složení tekutých dusíků ve spreji. Myslím že to nebude s "rajským plynem" totožnéOlda píše:Udělej návod, du do toho!Granko píše:ne, ale mohol by som tam dat este nitrak, ked uz mam LPG. bohvie ako by sa to spravalo, keby som ho tam nadrzovku pristrekoval zo spreja s tekutym dusikom ). a nepotreboval by som ani kit za 30 litrov .
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- fireman
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pát bře 25, 2005 05:30
- Bydliště: TRNAVA - SR
- Kontaktovat uživatele:
po nekonecnych prerabkach mojho sania som vyhodil rezonator a cidlo mam na tej gumovej hadici.Po skuske cinnosti mi auto asi 5 krat skapalo a odvtedy slape do omnoho vyssich otacok v pohode vytocim 3 aj 4 do 7500 ot.kolegovci a teraz radte dobre ci zle???
tu nejake fotos
tu nejake fotos
NEXIA 1.5 16V 67kW DOHC
smajlici DELETED aby bol eMKas spokojny
smajlici DELETED aby bol eMKas spokojny