Zdravím,
vlastním krátce captivu - 2012, 2.2.D, 135 Kw, automat. Dnes při jízdě z práce ( cca 20 km), když jsem jemně pustil plynový pedál, tak se mi začal úplně třepat volant a celkově i auto. Když jsem plyn sešlápl znovu více, tak to ustoupilo. Po chvilce mi nechtělo zrychlit nad 70 Km/h a i při brždění se nějak zezadu chvělo. Pak jsem zaparkoval a vypnul motor a pořád mi svítily budíky a hrálo rádio i když jsem auto zamknul. Vypojil jsem baterku a už to funguje normálně. A další problém, že auto nechce nastartovat. 3x mi to chytlo, začalo se celé třepat a zdechlo. Teď už se jen snaží a pak vždy chcípne. Původně jsem myslel, že mi tam kolega dal benzín, ale že by kvůli toho nestartovalo a nebo jelo rádio při zamknutém autě? Máte s tím někdo zkušenosti a můžete mi poradit? Díky moc
Startování a jízda
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: Startování a jízda
Chtělo by to diagnostiku, když svítí celá deska není to určitě normální a navíc když to nejde vypnout. Co můžeš udělat hned a sám - zkus pořádně utáhnout a očistit svorky na baterce, rozeber všechny kostřící body v motoru, očisti jednotlivé kabely a zas pořádně nakonzervovat a utáhout, no a pak jdi po celém motorovém prostoru a hledej konektory (takový ty kostky s kabely) a zkus je rozpojit a znovu spojit. Určitě tím nic nezkazíš, může to pomoci, ale nemusí
Ale takový drnčení klepání spíš vypadá na nějaký vstřik, jede to na 3 válce, ale jak jsem psal chce to diagnostiku a to origo CHevy
Ale takový drnčení klepání spíš vypadá na nějaký vstřik, jede to na 3 válce, ale jak jsem psal chce to diagnostiku a to origo CHevy
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502