Dobrý deň,
Chcel by som sa spýtať na skúsenosti s DPF, katalyzátorom... Chcel som spýtať ohľadom čistenia filtru aký máte na to názor a prípadne ktoré metodiky by ste doporučovali videl som rôzne ale osobne by som sa asi priklonil metodiky horkého vzduchu a plynulom tlakom ktoré viacmenej pôsobí aj pri spaľovaní motoru kedže tlakové výbuchy, chemia, voda a podobne je na keramiku dosť... chcel som vedieť či už ste nejakú skúsenosť mali a prípadne vedeli odporučiť firmu a spôsob čistenia... Taktiež nechcem filter vyhadzovať von ale zopár stoviek € do neho investovať nechcem (kúpiť nový za 1000€). Za nejaký ten názor ďakujem... captiva z roku 2008 110Kw 2.0D 4WD
DPF a veci okolo
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: DPF a veci okolo
Sú témy ohĺadom DPF-filtra aj na iných weboch .. napriklad www.autobazar.eu/forum
DPF filter,je predovšetkým softverová zaležitosť !
Aj čiastočne zaplnený DPF filter bude stale funkčný pokiaľ RJ berie udaje z fungujúcich snímačov a z nenabúraneho softu
a aj nový DPF filter bude zle fungovať, pokiaľ nastane neodborný zásah do softu..
napr. softverové nastavenie zaplnenia DPF filtra na 0% pri použivanom automobile, kde si RJ PAMÄTÁ priebeh všetkých regenerácií,,,
DPF filter,je predovšetkým softverová zaležitosť !
Aj čiastočne zaplnený DPF filter bude stale funkčný pokiaľ RJ berie udaje z fungujúcich snímačov a z nenabúraneho softu
a aj nový DPF filter bude zle fungovať, pokiaľ nastane neodborný zásah do softu..
napr. softverové nastavenie zaplnenia DPF filtra na 0% pri použivanom automobile, kde si RJ PAMÄTÁ priebeh všetkých regenerácií,,,
Re: DPF a veci okolo
tak mne pôvodne ide o to aby som dal filter vyčistiť, osobne som ešte filter nekontroloval že či už má prestrelené priechodky na konci alebo či nieje filter puknutý... ale mám v pláne to cez leto organizovať a pokiaľ by som chcel dať filter vyčistiť tak neviem kam lebo ja na to prostriedky nemám hlavne nemám možnosť filter zahrievať na 700-800 stupňov tak ako by som si prial aby to išlo. Podľa možností čo som pozeral tak sú rôzne procedúry ale jediné čo ma asi zaujalo bolo vybračním chvením a plynulím nízkym tlakom zahrievať na 700-800 stupňov protismerne... Lebo rôzne chemické, tlakové a pod... čistenie sa mi nepáčilo preto by som chcel vedieť aj nejaký návrh prípadne skúsenosť ktorú máte že filter vám dobre vyčistili a je v poriadku...