Tak tady funguje stara dobra ekonomika - potrebujete male auto, musite narvat vse potrebne na minimalni prostor, jakmile by zbyvalo misto, tak to znamena bud vice materialu = vice penez a/nebo vice prostoru - zvetsujete auto = vice materialu, vice penez. Nebo se Vam tam toho vleze min = horsi flexibilita vybavy = mene penez pro vyrobce.Docent píše:Viděl, brácha to dělal . Já za to taky nenapadám mechaniky, ale ty pazdráty, co to konstruovali. Což ovšem není problém jen Daewa, ale všech nových aut - panu konstruktérovi to vyjde pěkně v CAD programu na PC, tak se to vyrobí, ale jestli se musí kvůli prkotině rozebrat půlka motoru nebo jestli se tam vůbec daj strčit pracky, to už nikoho nezajímá... .palikx píše:Ty vole a viděs to tam někdy?je to prace na cca 2-3 hodiny a to je na zlomení ruky.už sem to dělal asi 5* a jde to čim dal rychleji ale poprve 4 hod.ono sendat potrubí je vlastně sendat vše ze zadní časti motoru.je to hrozný a je tam všude asi 1 cm místa!A potrubí stojí 2900 bez dph.
Takze nadavat na malo mista v autech je tak trochu schizofrenni (jakkoli ty namitky na praci chapu), protoze tim zaroven rikam, ze jsem ochoten zaplatit vic (casto vyrazne vic) penez za auto, coz zase neni pravda.