mrtva autobateria
Moderátor: Blue Lanos
mrtva autobateria
Zdravim Vas,
pred nedavnom sestra kupila Captivu 2.0 diesel r.v. 2012 a po necelom mesiaci sa vybila autobateria. Kedze sa do aut velmi nerozumie, tak hned isla kupit novu. Problem je, ze po mesiaci sa vybila aj ta nova. Ale uplne ze mrtva baterka, ani tuk, ani auto neslo dialkovym otvorit. Medzi tym som jej nabil tu povodnu a teraz som ju tam dal a vsetko slape normalne. Ale nejak mi to nejde do hlavy, nieco tam musi byt zle ked uplne nova baterka po mesiaci skape. Auto sa normalne dennodenne vyuziva. Neviete o nejakej znamej zavade co by to mohla sposobovat? Dakujem za vsetky napady
EDIT: 2.2 diesel
pred nedavnom sestra kupila Captivu 2.0 diesel r.v. 2012 a po necelom mesiaci sa vybila autobateria. Kedze sa do aut velmi nerozumie, tak hned isla kupit novu. Problem je, ze po mesiaci sa vybila aj ta nova. Ale uplne ze mrtva baterka, ani tuk, ani auto neslo dialkovym otvorit. Medzi tym som jej nabil tu povodnu a teraz som ju tam dal a vsetko slape normalne. Ale nejak mi to nejde do hlavy, nieco tam musi byt zle ked uplne nova baterka po mesiaci skape. Auto sa normalne dennodenne vyuziva. Neviete o nejakej znamej zavade co by to mohla sposobovat? Dakujem za vsetky napady
EDIT: 2.2 diesel
Naposledy upravil(a) kiwwi dne ned led 17, 2016 20:32, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: mrtva autobateria
Když tak čti zde. https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=44&t=21523
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: mrtva autobateria
nejak tam nevidim nic co by suviselo s mojim dotazom
Re: mrtva autobateria
Asi myslel aby jsi ten dotaz polozil tam.
A v roce 2012 se jiz nedelala 2.0D
A v roce 2012 se jiz nedelala 2.0D
Re: mrtva autobateria
tak napisal "cti"Mefisto píše:Asi myslel aby jsi ten dotaz polozil tam.
A v roce 2012 se jiz nedelala 2.0D
pardon, je to 2.2 D, generacia vozidla: KLAC mod. 11
Re: mrtva autobateria
Len tak pre zaujimavost: kontrolka "dobijania" by sa skor mala volat kontrolkou nizkeho napatia baterie.
Ale ak sa nerozsvecuje a ak sa baterka vybije do nuly, pricom ide nabit a potom funguje, tak je chyba v nejakom pridavnom spotrebici. Captiva ma navyse ochranu pred vybitim baterie, ked sa vybija, postupne vypina radio, hodiny, palubnu dosku, aut. prevodovku a motor.
Tak ma napadlo, nenachadza sa v tom aute dorabana vyhrievana podlozka sedadla?
Taka, co sa strka do zasuvky zapalovaca. Niektore byvaju kvoli nabijaniu telefonov trvale pod prudom.
Ale ak sa nerozsvecuje a ak sa baterka vybije do nuly, pricom ide nabit a potom funguje, tak je chyba v nejakom pridavnom spotrebici. Captiva ma navyse ochranu pred vybitim baterie, ked sa vybija, postupne vypina radio, hodiny, palubnu dosku, aut. prevodovku a motor.
Tak ma napadlo, nenachadza sa v tom aute dorabana vyhrievana podlozka sedadla?
Taka, co sa strka do zasuvky zapalovaca. Niektore byvaju kvoli nabijaniu telefonov trvale pod prudom.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Re: mrtva autobateria
Jenom drobnost, mám již druhou Captivu (4 roky) a proto si přesně nepamatuji na které byla svolávačka ohledně "nabíjení aku". Zkus to zjistit v autorizovaném servisu. Ja si myslím (na 80%), že to bylo u prvního modelu.
Re: mrtva autobateria
Každopádně pozor na dlouhé stání ..... dneska auta berou energii i když jsou vypnutá, Alarm, řídící jednotka zálohování paměti radia atd. Prostě spotřeba je cca 50mA (ale i víc) , tak si lehce spočítáš jak dlouho autí vydrží žít....
(za 10hodin = 0,5Ah za 20 h = 1Ah za 24h něco přes 1A ) tak za 30 dní už můžeš mít problém i s dobrou baterkou!
A pokud třeba nedovřeš v garáži dveře u kufru za 2-3 dny neodjedeš !
(za 10hodin = 0,5Ah za 20 h = 1Ah za 24h něco přes 1A ) tak za 30 dní už můžeš mít problém i s dobrou baterkou!
A pokud třeba nedovřeš v garáži dveře u kufru za 2-3 dny neodjedeš !
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: mrtva autobateria
Pise, ze auto denne pouziva. Musi to byt nieco s velkym odberom.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Re: mrtva autobateria
jo to asi ano, nebo něco s dobíjením..... někdy se stane, že sice kontrolka nabíjení nesvítí ale do baterky nic navíc neleze.... tedy přirozeným odběrem při startování se baterka jen vybíjí ale už nenabíjí.... zkus při nastartovaném motoru změřit napětí na baterce, mělo by tam být cca 14,2-14,5 V pokud tam naměříš míň jak 14 máš určitě problém s dobíjením, tedy s alternátorem..... někdy se objeví i značné přebíjení sám jsem měl ve feldě kdysi asi 19V a za delší cestu jsem baterku "vyvařil" ale krásně to v noci svítilo ..... Prostě jednoduchým změřením skoro ihned zjistíš poruchu.
Dále je třeba také upozornit na skutečnost, že jedno startování = cca 15 km nepřerušované jízdy, aby se zas baterka dostala do původního stavu, takže popojíždění po pár km s vypínáním a startováním se dostane časem baterka do stavu třeba 1/3 nabití a pak opravdu stačí větší zima a baterka s autem nehne.....
Ale tento způsob provozu není pro nafťáka vhodný, tedy předpokládám, že se tak neděje.....
Dále je třeba také upozornit na skutečnost, že jedno startování = cca 15 km nepřerušované jízdy, aby se zas baterka dostala do původního stavu, takže popojíždění po pár km s vypínáním a startováním se dostane časem baterka do stavu třeba 1/3 nabití a pak opravdu stačí větší zima a baterka s autem nehne.....
Ale tento způsob provozu není pro nafťáka vhodný, tedy předpokládám, že se tak neděje.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: mrtva autobateria
Ako tu pisali,skontroluj kontakty a baterku.
Ak ju mas vybitu,tak ju nabi.
Zozen si skusacku.Ja mam takuto:
Najpr zmeraj kontakty baterky(mala by kontrolka silno svietit).
Potom zmeraj aj kable((jeden koniec skusacky nechaj na kontakte baterky a ten druhy daj na kabel)
Ked bude svietit slabsie tak mas zly kontakt(treba ocistit kable a riadne dotiahnut)
Ked bude vsetko OK,tak este mozes zohnat voltmeter a zmerat napatie dobijania.
Ak aj to bude OK,tak uz len navsteva eletrikara.
Ak ju mas vybitu,tak ju nabi.
Zozen si skusacku.Ja mam takuto:
Najpr zmeraj kontakty baterky(mala by kontrolka silno svietit).
Potom zmeraj aj kable((jeden koniec skusacky nechaj na kontakte baterky a ten druhy daj na kabel)
Ked bude svietit slabsie tak mas zly kontakt(treba ocistit kable a riadne dotiahnut)
Ked bude vsetko OK,tak este mozes zohnat voltmeter a zmerat napatie dobijania.
Ak aj to bude OK,tak uz len navsteva eletrikara.
2.0 VCDI LT+ 2013
Re: mrtva autobateria
diki chlapi za vsetky rady