Nepravideľný chod na voľnobeh Nubira 1,6
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Nepravideľný chod na voľnobeh Nubira 1,6
Dobrý deň!
Mám problém s obrátkami na voľnobeh,ale nie že by boli vysoké,ale sú nepravideľné aj ked napresahujú 850.Pri malinkom zvýšení obrátok pedálom obrátky zrazu idú pravideľne.Dali by sa nejak zvýšiť obrátky na voľnobeh o napr.50 obrátok? Krokový motorček funguje v poriadku a obrátky nepresahujú 850.
Ďakujem vopred za odpoveď
Mám problém s obrátkami na voľnobeh,ale nie že by boli vysoké,ale sú nepravideľné aj ked napresahujú 850.Pri malinkom zvýšení obrátok pedálom obrátky zrazu idú pravideľne.Dali by sa nejak zvýšiť obrátky na voľnobeh o napr.50 obrátok? Krokový motorček funguje v poriadku a obrátky nepresahujú 850.
Ďakujem vopred za odpoveď
- Reklama
Re: Nepravideľný chod na voľnobeh Nubira 1,6
palivový filtr je na autě jak dlouho?
Re: Nepravideľný chod na voľnobeh Nubira 1,6
já na "dvoulitru" mám na škrtící klapce takový šroub který reguluje doraz klapky.... možná s tím zkusit laborovat, ale myslím, že pokud tady přidáš, krokový motorek to zas zreguluje.... zkoukni všechny ty tenké hadičky, zda jsou na svých místech a jestli nemáš v oblasti sání nějakou netěsnost ...... a samozřejmě mít vše čisté, pokud nemáš EGR zaslepen zkusil bych ho zaslepit ( povolit a sundat EGR, použít tenký plech, z něj vystřihnout jakoby těsnění ale bez díry pro spaliny a zas smontovat) nemělo by to dělat žádné problémy ani na emisích, já to tak mám asi 5 let.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Nepravideľný chod na voľnobeh Nubira 1,6
Vďaka za rady,ale všetko už biolo odskúšané,okrem EGR.Neviem akoby EGR mohol ovplyvňovať voľnobežné obrátky.Vysvetlite!Keby bol zanesený filter paliva,tak by to malo vplyv na výkon,ale výkon je OK a tak isto aj keď otáčky málinko zdvihnem idú obrátky pravideľne.Tou skrutkou na klapke neide pohnúť,je akoby zalepená.Krokový motorček je vymenený ,ale stav sa nezmenil.Voľnobežné obrátky sú okolo 850 a miestami ako keby schádzali ešte nižšie. Pri pevádzke nie je žiadny problém,netrhá,ide pravidelne a zodpovedajúcom výkone a spotrebe.Skratka vypadá to tak ako keby to chcelo vyššie voľnobežné obrátky.Tie ale neviem upraviť.
Re: Nepravideľný chod na voľnobeh Nubira 1,6
Ta skrutka je zalepená aby sa sama nepovolila.Je to továrenské nastavenie. Skús ju najprv povoliť a potom očisti závit aby sa dala pritiahnuť.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Re: Nepravideľný chod na voľnobeh Nubira 1,6
EGR může ovlivňovat všechno...... je to prostě díra z výfuku propojená otevíraná EGR do sání..... tedy podobné jako kdyby jsi si dal přepad ze žumpy zpět do studny EGR by měl bý otevřen pouze při částečném zatížení motoru, při volnoběhu, nebo při plném zatížení by měl být uzavřen, snižuje teplotu spalování při spalování chudé směsi , pokud takto nefunguje dostává se do válce co tam nepatří a ovlivní to běh motoru, nejčastěji pocukáváním.....
jinak je to ale takový "ekologický kurvítko"
jinak je to ale takový "ekologický kurvítko"
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Nepravideľný chod na voľnobeh Nubira 1,6
EGR může ovlivňovat všechno...... je to prostě díra z výfuku propojená otevíraná EGR do sání..... tedy podobné jako kdyby jsi si dal přepad ze žumpy zpět do studny EGR by měl bý otevřen pouze při částečném zatížení motoru, při volnoběhu, nebo při plném zatížení by měl být uzavřen, snižuje teplotu spalování při spalování chudé směsi , pokud takto nefunguje dostává se do válce co tam nepatří a ovlivní to běh motoru, nejčastěji pocukáváním.....
jinak je to ale takový "ekologický kurvítko"
jinak je to ale takový "ekologický kurvítko"
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Nepravideľný chod na voľnobeh Nubira 1,6
Keď sa odpojí hadička z EGR ventilu je ventil zavretý,alebo otvorený?Keby bol zavretý,tak stačí odpojiť hadičku a nie je potrebné blindovanie.Ako to funguje?Vďaka za informáciu.
Re: Nepravideľný chod na voľnobeh Nubira 1,6
no nejjednodušší způsob je zaslepit to pod EGR plechem, a vše ostatní nechat být jak je..... možná ještě zacpat tu podtzlkovou hadičku, on si žije, ale nic se do sání z výfuku nedostává..... mám to asi 6 let a vše v poho i na emisích projdu s velkou rezervou....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502