Orlando a LPG

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
Malta
Příspěvky: 11
Registrován: sob kvě 09, 2015 14:30

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Malta »

tipnul bych to že ti zamrzá reduktor, že je tam v té rychlosti již takový přísun kapalného plynu, který tak ochladí reduktor, že se již kapalná látka nedokáže zplynovat. Takže buď je reduktor dle mě poddimenzovaný (což ale moc nepředpokládám), nebo je reduktor zanesen (jeho vodní okruh), nebo je na něm nějaký jiný problém, ale určitě to bude reduktorem (na Fábii se mi také párkrát stalo, když jsem ještě neměl dostatečně prohřátý motor a nasadil dálniční tempo, že začal poblikávat, jako bych neměl plyn a cukalo to).
Reklama
 

chevychevy
Příspěvky: 22
Registrován: čtv lis 29, 2012 21:31
Bydliště: Most

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od chevychevy »

Máte někdo zkušenosti s nutností seřizovat ventily u LPG? Nebo je to jen snaha servisu o zajištění více práce ? Najeto 45.000 km , zatím bez problémů....
Laco71
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Laco71 »

chevychevy píše:Máte někdo zkušenosti s nutností seřizovat ventily u LPG? Nebo je to jen snaha servisu o zajištění více práce ? Najeto 45.000 km , zatím bez problémů....
Tiež mám nabehané cca 45 000 km na LPG :PP:

Chystám sa zmerať ventilové vole , ak sa tak stane napíšem to sem.

Inak motor je velmi živý ide dobre do otáčok,má výkon aj odspodu
teda dedukujem,že mu nič nie je.
Malta
Příspěvky: 11
Registrován: sob kvě 09, 2015 14:30

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Malta »

nejsem si jist, zda jsem to tu někde nečetl, ale tyto motory nemají hydroštely?
zdarecalda
Příspěvky: 21
Registrován: ned úno 19, 2012 12:40

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od zdarecalda »

Mám na LPG najeto cca 45 000 km (celkově cca 56 000), minulý měsíc jsem byl na seřízení vůle ventilů.
Cenový náklad cca 6 000,- Kč. 1,8čky nemají hydroštely, ale jsou tam nějaký "půl misky", který je dobré občas zkontrolovat - na LPG cca po 45 000 - alespoň to tvrdil mechanik.

Před seřízením (cca od Ledna) motor občas zaškubal a moc se mu nechtělo do otáček - opakuju občas a v různých režimech jízdy.

Po seřízení jede motor jak pila, bez škubání ochotně do otáček. :D

Během seřízení mě našli závadu na reduktoru, na kterém bylo potřeba udělat repas (výměna membrány). Nad tím, už kroutil hlavou i mechanik. Říkal, že po 3 let na LPG je to brzo, že by měl vydržet víc. Nicméně pro úplnost cenový náklad na repas 5 000,- Kč.

:?: Nechcu strašit, ale ve 120 000 km je prý potřeba udělat repas hlavy, propalují se prý ventily - jak u benzínu tak lpg - cena 35 000 až 40 000 Kč. :?: :?: :?: :?: :((
Orlando LT+ předělaný na sporák, Eagle "malý" ve znaku vpředu a "velký" v uprostřed vzadu
Spark Fun
Malta
Příspěvky: 11
Registrován: sob kvě 09, 2015 14:30

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Malta »

a to je to co mě právě od toho odrazuje :( ... ty ventily mně prostě dělají starosti a jsem pořád na vážkách ... na haťapce mám aktuálně 304 520km a nevím co to ventily jsou, jenže škodovka nedělá "orlando" a mně se taaak líbí :oops:
prcek1
Příspěvky: 132
Registrován: pát kvě 13, 2011 13:35

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od prcek1 »

zdarecalda píše:
Během seřízení mě našli závadu na reduktoru, na kterém bylo potřeba udělat repas (výměna membrány). Nad tím, už kroutil hlavou i mechanik. Říkal, že po 3 let na LPG je to brzo, že by měl vydržet víc. Nicméně pro úplnost cenový náklad na repas 5 000,- Kč.
A neměl bys za pět tisíc fungl novej? Možná i dva, podle značky...
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
chevychevy
Příspěvky: 22
Registrován: čtv lis 29, 2012 21:31
Bydliště: Most

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od chevychevy »

Nutnost seřizování vůle ventilů ve 45.000 u LPG - máte někdo zkušenost? Zajímá mě hlavně servis mimo Plzeň....jak je vidět,tam to praktikují(hlavně potěší tou budoucností.... :lol:
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 55
Registrován: úte kvě 28, 2013 06:49
Bydliště: Bratislava :)

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od janci »

s vlastneho zaujmu som kontroloval ventili pri 150tis a vysledok 0,25- 0,30 vola na sacom/vyfuk na vsetkych 16V plyn mam od začiatku s FlachLube kvapka 8-10kv/min, pravidelne kontrolujem pre istotu
LT+ 12 Lpg, octavia tour1 07 Lpg, octavia sdi 02, felicia Lpg 99, renault 25 94, skoda 120 LS Lpg :))
Laco71
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Laco71 »

chevychevy píše:Nutnost seřizování vůle ventilů ve 45.000 u LPG - máte někdo zkušenost? Zajímá mě hlavně servis mimo Plzeň....jak je vidět,tam to praktikují(hlavně potěší tou budoucností.... :lol:
Išiel som po tom , a tu je vysledok mojho bádania .

Podľa roztriedenia motorov od GM
je motor použitý v Orlande 1.8 L I-4 Fam 1 Gen 3 (2H0)
alebo jednoducho ECOTEC 1.8 L I-4 VVT (2H0) ak by niekto chcel googlit

v popise technickych charakteristík sa k ventilom píše toto :

valve lifters : Direct acting tappet with hydraulic lash adjuster

To znamená,že vačka ovláda priamo podložku /hrnček/ v ktorom je integrovaný hydraulicky valček,ktorý dosada na koniec ventilu

Teda teoreticky vymedzovanie vole nie je nutné.

Ešte sa zajdem opýtať do autorizáku,či niekedy robili také dačo
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 55
Registrován: úte kvě 28, 2013 06:49
Bydliště: Bratislava :)

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od janci »

laco71 myslim ze vedčšina mame F18D4, 2H0 kod motora neviem či sa vobec ku nam inportovali, keby mali hydrauliku ver ze tento problem by sa neriešil :) F18D4 je mechanicky podložkami vymedzena.
LT+ 12 Lpg, octavia tour1 07 Lpg, octavia sdi 02, felicia Lpg 99, renault 25 94, skoda 120 LS Lpg :))
Laco71
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Laco71 »

F18D4 je 2H0

akurat,že 2H0 je označenie ktoré sa používa len v ramci GM-koncernu

http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=722921
alan85
Příspěvky: 3
Registrován: pát zář 25, 2015 07:39

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od alan85 »

Ahojte, chcel by som sa opytat mam orlando 2012 1.8 104kw na LPG system Tartariny. Bol som uz xkrat v servise, lebo mi neustale svieti kontrolka motora. Je tu niekto, kto by mi poradil servis kde su schopny to nastavit tak aby mi to nesvietilo? Vzdy ked idem zo servisu po 150-180km mi ta kontrolka zasvieti.
Malta
Příspěvky: 11
Registrován: sob kvě 09, 2015 14:30

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Malta »

alan85, odkud jsi? Mám dobrého servisáka na Tartarini. Co tam máš za verzi Tartariny?
alan85
Příspěvky: 3
Registrován: pát zář 25, 2015 07:39

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od alan85 »

Som z Bratislavy. Este sa podelim s jednou skusenostou. Neviem ci to ma nasvedomi plyn, ale podla mna hej. Idem v plnej rychlosti po ceste a zrazu mi z nicoho nic vyskoci kontrola servisu a rucicka benzinu mi klesne na uplnu nulu, jak keby mi niekto za sekundu vypustil nadrz s benzinom. Samozrejme fyzicky je nadrz plna, no auto to nejak nevie... ked vypnem motor a znova nastartujem, tak rucicka pomaly stupa ... ale len pocas jazdy. Az sa dostane na uroven pred vyhlasenim poruchy. Stretol sa s tym uz niekto?
Přílohy
IMG_0656.JPG
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Motory“