Podivné strieľanie v motore
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
takze bol som u plynarov a ti povedali mi ze u nexii sa to strielanie vyskytuje len zriedka a chyba bude v zapalovani.
Takze zrejme vyskusam vymenit kable a sviecky a dam tan hrusku...
a teraz:
1. Ake kable si mam kupit a kolko asi stoja???
2. Ake sviecky odporucate a aka je cena???
3. Aky filter odporucate a jeho cena???
Takze zrejme vyskusam vymenit kable a sviecky a dam tan hrusku...
a teraz:
1. Ake kable si mam kupit a kolko asi stoja???
2. Ake sviecky odporucate a aka je cena???
3. Aky filter odporucate a jeho cena???
Casablanca biela - sedan Nexia DOHC s LPG predana
Skoda Fabia Combi
Skoda Fabia Combi
- Reklama
Pokud si to dobre pamatuju z Lanosa, tak tam byla plastova trubka sani prerusena a do ni byl vsazenej kovovej prstenec, ve kterym byla prave ta klapka. Mluvi se o ni treba i tady: http://pandora.idnes.cz/part/2001/11/5851
tak to mam, ale je to uvolnene...cely ten prstenec sa hybe a neviem ako ho dotiahnut alebo utesnit...PavelZ píše:Pokud si to dobre pamatuju z Lanosa, tak tam byla plastova trubka sani prerusena a do ni byl vsazenej kovovej prstenec, ve kterym byla prave ta klapka. Mluvi se o ni treba i tady: http://pandora.idnes.cz/part/2001/11/5851
Casablanca biela - sedan Nexia DOHC s LPG predana
Skoda Fabia Combi
Skoda Fabia Combi
Kabely: klikni zde
takze strielanie je odstranene, stalo ma to 2500 SK aj s vymenou sviecok a repasom splynovaca (vymenil tam nejake sitka a membranky). Nakoniec bolo treba len utesnit ten kovovy prstenec na hadici od sania.
Mam tam ale vadny nejaky ventil, ktory by mal regulovat mnozstvo plynu (si teraz nemozem spomenut ako sa to vola) . Nemate to niekto??? Mam LPG BRC
Mam tam ale vadny nejaky ventil, ktory by mal regulovat mnozstvo plynu (si teraz nemozem spomenut ako sa to vola) . Nemate to niekto??? Mam LPG BRC
Casablanca biela - sedan Nexia DOHC s LPG predana
Skoda Fabia Combi
Skoda Fabia Combi
To máš dobrý, mě membránky nevymění, protože je to KOLTEC, tak doufám že se to spokojí s vyčištěním...nio píše:takze strielanie je odstranene, stalo ma to 2500 SK aj s vymenou sviecok a repasom splynovaca (vymenil tam nejake sitka a membranky). Nakoniec bolo treba len utesnit ten kovovy prstenec na hadici od sania.
Mam tam ale vadny nejaky ventil, ktory by mal regulovat mnozstvo plynu (si teraz nemozem spomenut ako sa to vola) . Nemate to niekto??? Mam LPG BRC
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ještě mě napadlo - ale je to jen teorie, kdyžtak mě opravte - Zpětný zášleh může být chybou na cestě vzduchu a sice tento.
Plyn nejde do válců, ale do sání. V sání je nějaká hrana, nebo něco, co ne zrovna dobře stahuje plyn se vzduchem do válců, neboli dělá turbulence, čímž zůstane trocha směsi v sání a v případě nesprávné práce ventilů se směs vznítí v sání a to je ten prošleh. Takže by to nemuselo být nutně membránou. Je to docela duchařina, protože už pracuješ se třema látkama. Benzín, plyn a vzduch. Nemluvě o zápalné teplotě, která je hned vedle. Takže pokud Ti to nestřílí do výfuku při puštění plynu, tak zajeď k plynařom a nechej si seřídit směšovač a zkontrolovat vzduchovou cestu. Může tam byt cokoliv. Škodovka sežrala všechno, ale toto je MPI a tudíž jiný systém dodávky paliva.
Je to jen Cubova teorie "back-explosionu"
Možná je to blbost. Ale jen možná....
LPG - třikrát hurá
Plyn nejde do válců, ale do sání. V sání je nějaká hrana, nebo něco, co ne zrovna dobře stahuje plyn se vzduchem do válců, neboli dělá turbulence, čímž zůstane trocha směsi v sání a v případě nesprávné práce ventilů se směs vznítí v sání a to je ten prošleh. Takže by to nemuselo být nutně membránou. Je to docela duchařina, protože už pracuješ se třema látkama. Benzín, plyn a vzduch. Nemluvě o zápalné teplotě, která je hned vedle. Takže pokud Ti to nestřílí do výfuku při puštění plynu, tak zajeď k plynařom a nechej si seřídit směšovač a zkontrolovat vzduchovou cestu. Může tam byt cokoliv. Škodovka sežrala všechno, ale toto je MPI a tudíž jiný systém dodávky paliva.
Je to jen Cubova teorie "back-explosionu"
Možná je to blbost. Ale jen možná....
LPG - třikrát hurá
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No trosku poopravim tvoju teoriu...
pri LPG sa ti palivo (plyn) a kyslik (vzduch) zmiesava v sacom potrubi,
( teda pri beznych typoch LPG, ktore sa u nas montuju...)
kdezto pri benzine az tesne pri ventiloch v hlave valcov...
a pri vstrekovani MPI je mnozstvo paliva presne regulovanee
a vstrekovane "vten spravny cas"..
...cize pri benzine nemash cele sacie potrubie naplnene vybusnou zmesou..
takze "strielanie" do sacieho potubia ma dve priciny:
1. Vysoky predzapal - saci ventil je este pootvoreny;piest je tesne pred hornou uvratou..
2. Netesnost sacieho ventilu - explozia vo valci nastava v ten spravny cas, zapalena zmes vsak unika naspat do sacieho priestoru..
pri benzine to teda strielat nemusi...pretoze vsetka vybusna zmes sa uz nasala do valca, a v sacom potrubi sa nema co vznietit,
kdezdo pri LPG mash vybusnu zmes pritomnu vzdy...
a teda pri ktorejkolvek z uvedenych pricin, sa ti zmes v sacom potruby vznieti..
( totok plati pri motoroch MPI, GDI & LPG, neplati pri karburatoroch a Single-Injection )
membrana pri LPG reguluje tlak plynu, tym padom aj mnozstvo, ktore ide do motora,
v podstate system aky sa pouziva na flasiach na autogene, a pod...
a mnozstvo plynu je saozrejme tiez dostdolezity faktor...
pri LPG sa ti palivo (plyn) a kyslik (vzduch) zmiesava v sacom potrubi,
( teda pri beznych typoch LPG, ktore sa u nas montuju...)
kdezto pri benzine az tesne pri ventiloch v hlave valcov...
a pri vstrekovani MPI je mnozstvo paliva presne regulovanee
a vstrekovane "vten spravny cas"..
...cize pri benzine nemash cele sacie potrubie naplnene vybusnou zmesou..
takze "strielanie" do sacieho potubia ma dve priciny:
1. Vysoky predzapal - saci ventil je este pootvoreny;piest je tesne pred hornou uvratou..
2. Netesnost sacieho ventilu - explozia vo valci nastava v ten spravny cas, zapalena zmes vsak unika naspat do sacieho priestoru..
pri benzine to teda strielat nemusi...pretoze vsetka vybusna zmes sa uz nasala do valca, a v sacom potrubi sa nema co vznietit,
kdezdo pri LPG mash vybusnu zmes pritomnu vzdy...
a teda pri ktorejkolvek z uvedenych pricin, sa ti zmes v sacom potruby vznieti..
( totok plati pri motoroch MPI, GDI & LPG, neplati pri karburatoroch a Single-Injection )
membrana pri LPG reguluje tlak plynu, tym padom aj mnozstvo, ktore ide do motora,
v podstate system aky sa pouziva na flasiach na autogene, a pod...
a mnozstvo plynu je saozrejme tiez dostdolezity faktor...