(Ne)poslusna radiaca paka ?!
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
(Ne)poslusna radiaca paka ?!
Neviem ci je to problem, ale... chystam sa kupit Nubiru - r.v.2001 a prosim vas o radu:
ked pustim plynovy pedal (pri zaradenom r.stupni) a zase ho zosliapnem, poskoci mi mierne radiaca paka spredu dozadu. Mohol by to byt snad problem? Pri inych autach som sa s tym nestretol.
Dakujem za pomoc!
P.S. Pytam sa preto, ze som tu Nubiru este nekupil a ak je to vada, asi si dam pozor...
ked pustim plynovy pedal (pri zaradenom r.stupni) a zase ho zosliapnem, poskoci mi mierne radiaca paka spredu dozadu. Mohol by to byt snad problem? Pri inych autach som sa s tym nestretol.
Dakujem za pomoc!
P.S. Pytam sa preto, ze som tu Nubiru este nekupil a ak je to vada, asi si dam pozor...
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
podle mně je to i u jinejch aut. Sám jsem tomu nevěnoval ještě pozornost ale čet jsem o tom. motor se přece na silentblokách hejbe i s převodovkou takže to může mít nějakej vliv na pohyb fofrklacku (ale né že na místě 1ky bude 2ka, to je asi už kapku moc)
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Chlapi , u Nubi I je to normální , má řadičku s převodovkou spojenou táhlama , jak se pohne motor v záběru , nebo brždění motorem , tak se hejbe páka . Matiz má lanovody , tak to nedělá . Octávka má taky lanovody , Bavoráky mají zase páku rovnou z převodovky do kabiny , podélné uspořádání , tak tam se to projevuje taky . Nehledej v tom problém...........
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
aj na esperku to robi ale to skubnutie je fest malinke,a citit to iba v ruke riadiaca paka ostava na mieste ,sku sa opytat v servise zato nic nepytaju
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
jo mě se taky hejbne a je to cítit když položíte ruku na šaltpáku a uberet a přidáte plyn třeba na dvojku. Motor je uložen v hydraulicky (olejem) tlumených silentblocích (jeden jsem měnil cca 1700,-) a zřejmě jsou měkčí a podajnější a proto se motor takhle pohybuje a přes táhla se to přenáší do šaltpáky. Ten pohyb je tak cca 2-3 cm na páce. Už jsem si zvykl.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Myslím, že obaTomáš píše: kterej silentblok je na motoru hydro ? Měl jsem venku akorát ten pod filtrem luftu ( při výměně rozvoďáku) a ten je klasika gumák....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
glady píše:KJako lidičky já jel dneksa po druhý delší štreku a nevím měl jsme předtím škodéovku 105 a teda jsme byl zvyklej jezdit s rukou na šajtrpáce mno a ted.... ted to cukání mě pěkně znervoznujeTomáš píše:
V autoškole mě učili, že ruce mají na volantu být v poloze za 10 minut 2, o prackách na šaltpáce nic neřílali Jak jste přišli na to, že žije???
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Za 10 min 2 uz davno neplati, ted se ma pouzivat 14:45, kvuli airbagum, aby mu pri aktivaci staly ruce co nejmin v ceste.Richard píše:glady píše:KJako lidičky já jel dneksa po druhý delší štreku a nevím měl jsme předtím škodéovku 105 a teda jsme byl zvyklej jezdit s rukou na šajtrpáce mno a ted.... ted to cukání mě pěkně znervoznujeTomáš píše:
V autoškole mě učili, že ruce mají na volantu být v poloze za 10 minut 2, o prackách na šaltpáce nic neřílali Jak jste přišli na to, že žije???