Matiz montáž denní svícení
Moderátor: Blue Lanos
Matiz montáž denní svícení
Pro majitele Daewoo Matiz 0,8l. Kulatá denní LED světla tři vodiče, černý-červený-žlutý. Zapojil jsem úspěšně a je pohoda nemuset přes den svítit normálními světly. Daewoo Matiz 1998. Odpojit minus baterie.
LED denní světla měla tří vodiče. Vývody byly krátké. Dokoupil jsem 4 m drátu. Spojkami jsem prodlužil dráty (3 x 1 m) z pravé strany směrem k batérii. Spojil jsem jednotlivé barvy vodičů k sobě do spojky zástrčka (female). Elektrikářskou izolací jsem spojil vodiče z pravé strany vedoucí k baterii a spojené vodiče zasunul v horní drážce za přečnívacící hmožděnky (hmatem najdete). Zbylý drát 1 m jsem rozdělil na tři kusy. Zapojil jsem do spojky zástrčka (male). Spojil jsem male a female. Dráty jsem zapojil následovně:
černý vodič -- minus -- na minus baterie
červený vodič -- plus -- protáhl jsem odspodu do pojistkové skříňky v motoru -- na pojistku F15 (Relé zapalování, sedmá od spodu)
žlutý vodič -- plus -- protáhl jsem do pojistkové skříňky v motoru -- na pojistku F9 (Obrysové světlo levé, první od spodu), může být i F10 pravé.
Povýtáhl jsem zpět do spodu přečnívacící části vodiče z pojistkové skříňky od F9 a F15 a zavřel jsem pojistkvou skříňku. Přečnívacící vodiče jsem spojil izolací a chuchvalec vodičů jsem zastrčil za pojistkovou skříňku. Napsal jsem to schválně zcela polopaticky. Snad to bude někomu k prospěchu.
LED denní světla měla tří vodiče. Vývody byly krátké. Dokoupil jsem 4 m drátu. Spojkami jsem prodlužil dráty (3 x 1 m) z pravé strany směrem k batérii. Spojil jsem jednotlivé barvy vodičů k sobě do spojky zástrčka (female). Elektrikářskou izolací jsem spojil vodiče z pravé strany vedoucí k baterii a spojené vodiče zasunul v horní drážce za přečnívacící hmožděnky (hmatem najdete). Zbylý drát 1 m jsem rozdělil na tři kusy. Zapojil jsem do spojky zástrčka (male). Spojil jsem male a female. Dráty jsem zapojil následovně:
černý vodič -- minus -- na minus baterie
červený vodič -- plus -- protáhl jsem odspodu do pojistkové skříňky v motoru -- na pojistku F15 (Relé zapalování, sedmá od spodu)
žlutý vodič -- plus -- protáhl jsem do pojistkové skříňky v motoru -- na pojistku F9 (Obrysové světlo levé, první od spodu), může být i F10 pravé.
Povýtáhl jsem zpět do spodu přečnívacící části vodiče z pojistkové skříňky od F9 a F15 a zavřel jsem pojistkvou skříňku. Přečnívacící vodiče jsem spojil izolací a chuchvalec vodičů jsem zastrčil za pojistkovou skříňku. Napsal jsem to schválně zcela polopaticky. Snad to bude někomu k prospěchu.
- Reklama
Re: Matiz montáž denní svícení
ake svetla si pouzil a kam si ich uchytil ...
Re: Matiz montáž denní svícení
Já jsem teď namontoval tyhle - http://aukro.cz/kulata-svetla-pro-denni ... source=mlt .Svítí fakt dobře https://www.dropbox.com/s/gt2jw9bgbrnmq ... 3.JPG?dl=0
Naposledy upravil(a) Viper54 dne úte říj 07, 2014 09:03, celkem upraveno 2 x.
Matiz 0,8 (2003)
Re: Matiz montáž denní svícení
80toy,ak dobre čítam a rozumiem tie denne svetla ti svietia ked naštartuješ a zapneš svetla na jednotky?
to si vôbec neprepajal cez spinaciu skrinku?
to si vôbec neprepajal cez spinaciu skrinku?
Re: Matiz montáž denní svícení
No denní světla se připojují rovnou na nějaký drát, co na něm je + při zapnutém zapalování a žádný vypínač není třeba, pokud rozsvítíš obrysovky světla musí zhasnout (žlutý drát) ......
Ale mám dost silný pocit, že nemáš světla 60cm od sebe, značka má 53 cm a světla jsou v podstatě na šíři značky tedy moc blízko......
Ale mám dost silný pocit, že nemáš světla 60cm od sebe, značka má 53 cm a světla jsou v podstatě na šíři značky tedy moc blízko......
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Matiz montáž denní svícení
Dneska jsem byl na STK,Matýsek prošel v pohodě a za dobře zapojená světla denního svícení jsem byl dokonce pochválen,vzdálenost od sebe je nijak nezajímala.
Matiz 0,8 (2003)
Re: Matiz montáž denní svícení
A zda je to max 40 cm od bočního obrysu bych si taky nebyl jistej...Richard píše:No denní světla se připojují rovnou na nějaký drát, co na něm je + při zapnutém zapalování a žádný vypínač není třeba, pokud rozsvítíš obrysovky světla musí zhasnout (žlutý drát) ......
Ale mám dost silný pocit, že nemáš světla 60cm od sebe, značka má 53 cm a světla jsou v podstatě na šíři značky tedy moc blízko......
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Praha 9
Re: Matiz montáž denní svícení
Ale zajímat může i policajty na silnici.Viper54 píše:Dneska jsem byl na STK,Matýsek prošel v pohodě a za dobře zapojená světla denního svícení jsem byl dokonce pochválen,vzdálenost od sebe je nijak nezajímala.
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Praha 9
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: pon lis 17, 2014 17:52
Re: Matiz montáž denní svícení
Tak nevím, nevím. Budu montovat 3vodičová LED světla na Matize. Koukal jsem nyní do knihy "Jak na to - Daewoo Matiz.pdf" str.142-14380toy píše:Pro majitele Daewoo Matiz 0,8l. Kulatá denní LED světla tři vodiče, černý-červený-žlutý. Zapojil jsem úspěšně a je pohoda nemuset přes den svítit normálními světly. Daewoo Matiz 1998. Odpojit minus baterie.
LED denní světla měla tří vodiče. Vývody byly krátké. Dokoupil jsem 4 m drátu. Spojkami jsem prodlužil dráty (3 x 1 m) z pravé strany směrem k batérii. Spojil jsem jednotlivé barvy vodičů k sobě do spojky zástrčka (female). Elektrikářskou izolací jsem spojil vodiče z pravé strany vedoucí k baterii a spojené vodiče zasunul v horní drážce za přečnívacící hmožděnky (hmatem najdete). Zbylý drát 1 m jsem rozdělil na tři kusy. Zapojil jsem do spojky zástrčka (male). Spojil jsem male a female. Dráty jsem zapojil následovně:
černý vodič -- minus -- na minus baterie
červený vodič -- plus -- protáhl jsem odspodu do pojistkové skříňky v motoru -- na pojistku F15 (Relé zapalování, sedmá od spodu)
žlutý vodič -- plus -- protáhl jsem do pojistkové skříňky v motoru -- na pojistku F9 (Obrysové světlo levé, první od spodu), může být i F10 pravé.
Povýtáhl jsem zpět do spodu přečnívacící části vodiče z pojistkové skříňky od F9 a F15 a zavřel jsem pojistkvou skříňku. Přečnívacící vodiče jsem spojil izolací a chuchvalec vodičů jsem zastrčil za pojistkovou skříňku. Napsal jsem to schválně zcela polopaticky. Snad to bude někomu k prospěchu.
POJ I STKOVÁ SKŘíŇKA V MOTOROVÉM PROSTORU
a - pohled na skříňku, b - rozmístění pojistek a relé (popis v tabulce)
Pojistka Zabezpečující obvod
Ef1 Hlavn í pojistka , mod u l ABS
Ef2 Napáje n í spínače za palová n í ( I G N 1 )
C - relé zapalová n í ;
D - relé prvn ího stu pně ventilátoru chladiče;
E - relé zvu kového signálu;
F - relé osvětlení;
G - h lavn í relé;
H - relé elektromagnetické spoj ky kompresoru klimatizace
.
Úchyt k vyj mutí pojistek je označený symbolem K.
Hodnota poj istky
50A
40A
Ef3 Záložn í pojistka , napájen í spínače zapalován í (GN2) 1 5A
Ef4 E C M , E B C M , alternátor, čidlo rychlosti motoru , relé startéru , 1 0A
h lavn í relé, zapalovací cívka
Ef5 Záložn í pojistka , elektricky ovládaná okna 30A
Ef6 Motor kompresoru 20A
Ef7 Vyhříván í zadn ího okna 1 5A
Ef8 Světlo dálkové (pravé) 1 0A
Ef9 Světlo dálkové (levé) 1 0A
Ef1 0 Světlo potkávací (pravé) 1 0A
Ef1 1 Světlo potkávací (levé) 1 0A
Ef1 2 Světlo obrysové (před n í pravé + zad n í levé), hodiny 1 0A
Ef1 3 Světlo obrysové ( před n í levé + zad n í pravé) , osvětle n í S PZ 1 0A
Ef1 4 Elektromagnetická spoj ka kompresoru klimatizace 1 0A
Ef1 5 Venti látor chlad iče 25A
Ef1 6 Záložn í pojistka 1 0A
Ef1 7 Hou kačka 1 0A
Ef1 8 Relé světel 20A
Ef1 9 ECM , hlavn í relé, svorka ALDL 1 5A
Ef20 Záložn í pojistka 1 0A
Ef2 1 Záložn í pojistka 30A
Nějak to dle knihy vůbec neodpovídá tvému jinak podrobně zpracovanému popisu !!!